• EXPEDITIE ROBINSON 2O14
    HELL – EARTH – HEAVEN

    • • •

    Niet 14, maar 18 kandidaten doen dit seizoen mee aan Expeditie Robinson. Het vijftienjarige bestaan van het programma wordt gevierd met een recordaantal deelnemers.

    Die strijd wordt dit seizoen voor het eerst geleverd op drie verschillende eilanden op de Filippijnen: Hel, Aarde en Hemel. Niet twee, maar drie aan elkaar gewaagde teams strijden tegen elkaar en zijn overgeleverd aan de drie eilanden.

    Vanaf donderdag 4 september wekelijks te zien tussen 2O.3O uur en 21.3O uur bij RTL5 en ook dit keer vol van onaangename verrassingen, spannende taferelen en onverwachte intriges.

    Wie wint Expeditie Robinson 2O14?

    BRON

    KANDIDATEN

    Juliette van Adrenne • 3O • Actrice
    Lobke Berkhout • 33 • Zeilster
    Anouk Maas • 28 • (musical) Actrice
    Nadia Poeschmann • 33 • Model / Presentratrice
    Krystl Pullens • 31 • Zangers
    Lone van Roosendaal • 45 • Actrice
    Coosje Smid • 24 • Actrice / Zangeres
    Sabrina Starke • 34 • Zangeres
    Ancilla Tilia • 29 • Playmate

    Leo Alkemade • 33 • Acteur/Cabaretier
    Remy Bonjasky • 38 • Thaibokser
    Rick Brandsteder • 3O • Presentator
    Manuel Broekman • 27 • Acteur
    Ferry Doedens • 24 • Acteur
    Kay Nambiar • 31 • Model / Zanger
    Loek Peters • 4O • Acteur
    Freddy Tratlehner • 31 • Rapper, 'Vjeze Fur'
    Dominik Wlodzimierz • – • Rapper, 'Mr. Polska'
    • • • • • • • • • • • • • • • • •

    ROBINSONS

    Mirte • 21 • Paracosm
    Megan • 16 • Archeress
    Envy • 15 • Rowe
    Femke • 16 • JamesPotter
    Saartje • 16 • Avus
    Annemarije • 17 • Mulleroni
    Natas • 24 • Peredhel
    Nicoline • 19 • Churchill
    Natasja • 19 • Stapper
    Margot • 20 • Dandy
    Lisanne • 21 • Liesiemo
    Belle • 17 • Arqueiro
    Sarita • 16 • FonQ
    Nadine • 16 • Nadine23x
    Natascha • 20 • lukesirwin
    Fanny • 14 • Pabu

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 18:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 sep 2014 - 18:32 ]


    Niet echt spannend dit. Hoe leuk ik Expeditie Robinson ook vind, ik vind het kampensysteem meestal heel slecht, omdat als je eenmaal in het slechtste kamp zit, je je daar bijna niet aan kunt ontworstelen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 21:28 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Vraag me ook echt af hoe ze dat gaan fiksen, want zo wordt dit team van kamp hel wel erg dunnetjes.


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Arme Juliëtte :<


    Wat jammer. Ik denk oprecht dat ze een van de sterkere spelers was. Had liever gezien dat Krystl eruit ging. De reden van Manuel was ook niet heel sterk vind ik persoonlijk. Freddy vind ik nog steeds wel leuk, hij zegt dingen gewoon zo droog.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Paracosm schreef:
    Arme Juliëtte :<


    Boe... had echt gehoopt dat ze er lang zou in zitten.


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Ze hebben tenminste vuur nu;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik wil ook wel op de lijst. Sarita - 16.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dandy schreef:
    Niet echt spannend dit. Hoe leuk ik Expeditie Robinson ook vind, ik vind het kampensysteem meestal heel slecht, omdat als je eenmaal in het slechtste kamp zit, je je daar bijna niet aan kunt ontworstelen.

    Klopt. De hemel heeft kei veel eten en de hel niet. Het verschil wordt dadelijk echt groot.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Trouwe fan hier :Y)

    Ik wil ook wel op de lijst. Nadine -16


    Treat people with kindness

    Ik hou echt van Remy. ^^
    Manuel is een bitch, stem die knul eruit, a.u.b.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    Ik hou echt van Remy. ^^
    Manuel is een bitch, stem die knul eruit, a.u.b.


    Manuel is op zich wel leuk,door hem komt er drama in het programma maar daar houdt het ook mee op. Remy is inderdaad echt geweldig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jammer van Juliëtte. ;c


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dandy schreef:
    Wat jammer. Ik denk oprecht dat ze een van de sterkere spelers was. Had liever gezien dat Krystl eruit ging. De reden van Manuel was ook niet heel sterk vind ik persoonlijk. Freddy vind ik nog steeds wel leuk, hij zegt dingen gewoon zo droog.


    Het gaat niet om wie de sterkste speler is, het gaat om de tactiek. Zij zag niet aankomen dat ze eruit gestemd werd, dus dat hebben ze goed aangepakt.

    Remy is mijn favoriet! ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)

    Het gaat niet om wie de sterkste speler is, het gaat om de tactiek. Zij zag niet aankomen dat ze eruit gestemd werd, dus dat hebben ze goed aangepakt.

    Remy is mijn favoriet! ^^


    Slim is het zeker, maar ik vind het jammer, omdat ik het niet erg verstandig vind voor het team zelf.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dandy schreef:
    (...)

    Slim is het zeker, maar ik vind het jammer, omdat ik het niet erg verstandig vind voor het team zelf.

    Het team is inderdaad aan het afzwakken. Ze zijn nu geloof ik met vier, zitten in kamp hel en dat betekent dat hun lichamelijke toestand naar beneden gaat. Zo komen ze toch in een soort cirkel terecht waarbij ze nooit weg komen uit hel, maar ik denk dat de groepen of opnieuw verdeeld worden of gewoon helemaal weggaan. Geen idee, misschien bazel ik nu wel wat. ;p


    Pretty is just a pretty word.