• Zoals -sommige onder jullie- weten verwacht ik samen met mijn vriend ons eerste kindje. Ik wil jullie ideetjes even horen en met wat voor namen jullie me inspiratie kunnen geven. We hebben al gezocht, maar er is nog geen enkel naam uitgekomen waarvan we hebben: dat is het!
    Uiteindelijk zijn wij nog steeds de personen die de naam kiezen, maar als er mensen onder jullie zijn met leuke ideetjes, kan ik ze opschrijven en aan mijn vriend laten zien.
    Natuurlijk hebben we wel een aantal voorwaarden. Sinds mijn vriend Albanees is, gaat het kindje al een lange, buitenlandse en vreemde achternaam hebben. Waarbij we het dus niet speciaal of buitenlands willen en natuurlijk ook niet te lang.
    Dus, als er mensen zijn, die mee willen zoeken, reageren maar!

    Toch nog even een lijstje van namen die al een no-go zijn;
    Meisjes;
    *Lucy (mijn vriend vond het een honden naam)
    *Lily (mijn vriend vind het te ouderwets)
    *Sandi (Die vond ik niet leuk)
    *Hermoine (Die zei ik dan weer om te lachen, maar toen mijn vriend zei dat we het kind dan even goed Dobby kunnen noemen, vond ik het geen goed idee meer)
    Jongens;
    *Emile (mijn vriend vond het verschrikkelijk)


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Zelf vind ik deze namen erg mooi
    - Bentley
    - Rafael
    - Benjamin
    - Boaz
    - Sep
    - Liam
    - Marel
    - Nora
    - Vienna
    - Elena
    - Bo
    - Jade
    - Luka


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Als ik zelf ooit kinderen krijg ga ik voor Liam voor een jongen. Die naam vind ik echt geweldig.
    Voor een meisje twijfel ik tussen deze: Gabriëlla, Noémi of Caitlynn. (of Caitlin)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Yara, Zara, Jinthe/Yinthe, Shira, Maia & Luna voor meisjes.
    Raf, Nevil, Romeo, Milan, Michael & Joshua voor jongens.

    Gefeliciteerd !


    Me so good.

    Ik was laatst in de Wibra, daar hadden ze een 1001 babynamen boek, met uitleg wat elke naam betekent. Ik weet niet of ze t nog steeds hebben, maar als t jullie leuk lijkt kun je altijd een kijkje nemen (;


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Ik was laatst in de Wibra, daar hadden ze een 1001 babynamen boek, met uitleg wat elke naam betekent. Ik weet niet of ze t nog steeds hebben, maar als t jullie leuk lijkt kun je altijd een kijkje nemen (;

    1001? Jeetje, hoe moet je daar aan beginnen o.o


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Als het een jongentje word noem hem Fanta=3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bilalovski? Realy, ik vond het al onbegonnen werk voor mij zus die een kindje kreeg met de achternaam Fourie... Maar voor u moet het wel echt dramatisch zijn 0.0. Maar goed, liefde gaat voor een achternaam, hè ;P
    Ik heb ff zitten peinzen wat ik ben verliefd op de naam Kaidi, maar Kaidi Bilalovski klinkt erug buitenlands...
    Ik vind Pien ook leuk (zoals aan mijn nickname te zien is) Pien bilalovski, tja.. idk wat je daar van vind xD
    Euhm en een jongen? Ik vin Nathan leuk.. Nathan bilalovski..
    En Manuel.. Manuel bilalovski
    Ik ben ook dol op Jefta, maar dat gaat denk ik ook erg buitenlands klinken,.. Of jullie moeten dat niet erg vinden ;d
    Ik ben ook dol op Chris, voor jongen en meisje. Het zou bij een meisje ook nog een afkorting kunnen zijn van Christina, maar dan word de naam dus al weer lang ;P
    Okay,.. aan mijn namen heb je dus niet veel xD
    Ik hoop dat je kindje gezond is :)
    Xx Pientie


    ~My Mind Is Free~

    Pientie schreef:
    Bilalovski? Realy, ik vond het al onbegonnen werk voor mij zus die een kindje kreeg met de achternaam Fourie... Maar voor u moet het wel echt dramatisch zijn 0.0. Maar goed, liefde gaat voor een achternaam, hè ;P
    Ik heb ff zitten peinzen wat ik ben verliefd op de naam Kaidi, maar Kaidi Bilalovski klinkt erug buitenlands...
    Ik vind Pien ook leuk (zoals aan mijn nickname te zien is) Pien bilalovski, tja.. idk wat je daar van vind xD
    Euhm en een jongen? Ik vin Nathan leuk.. Nathan bilalovski..
    En Manuel.. Manuel bilalovski
    Ik ben ook dol op Jefta, maar dat gaat denk ik ook erg buitenlands klinken,.. Of jullie moeten dat niet erg vinden ;d
    Ik ben ook dol op Chris, voor jongen en meisje. Het zou bij een meisje ook nog een afkorting kunnen zijn van Christina, maar dan word de naam dus al weer lang ;P
    Okay,.. aan mijn namen heb je dus niet veel xD
    Ik hoop dat je kindje gezond is :)
    Xx Pientie

    Haha, eindelijk iemand die het begrijpt wat voor een ramp het is om een naam te vinden, die daarop leuk klinkt! Kaidi klinkt inderdaad wel erg buitenlands, maar het past wel leuk..
    Pien vind ik dan weer niet klinken ;x

    Haha ja, we willen dus echt geen lange naam, anders gaat dat arme kind een heel A4 papier nodig hebben om de naam alleen al te schrijven..


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Haha nope, Pien past geen achternaam achter xD
    Haha, tjaa als je een x Kaidi tegen komt word je langzaam verliefd totdat het vast zit, kijk maar uit ;P


    ~My Mind Is Free~

    Ik vind zelf Dreven/Draven en Daniel mooie jongensnamen (:
    Gefeliciteerd trouwens.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 20:51 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik zou mijn kind als het een jongen was Jensen, Aiden of Ian noemen, een meisje Kahlan of Allycia :')
    En gefeliciteerd!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Floresa schreef:
    (...)
    Tuurlijk laat ik het je weten gek!
    We wouden voor een jongen dus eerst één van de 99 namen van allah. Maar omdat het kind dus niet volledig albanees gaat zijn, het ook geen woord gaat spreken, hebben we dus afgehaakt.
    Maar ik bedoel, probeer eens een naam te vinden dat bij de achternaam 'Bilalovski' past.

    Jah, zo'n achternaam is zwaar lastig om iets passend bij te vinden, ghermkes toch.
    Wij hebben het dan gelukkig gemakkelijker met de achternaam van m'n vriend. Demi van Duysen klinkt zo slecht nog niet, evenals Thomas van Duysen.
    En dan matchen de namen Thomas en Demi ook nog best goed als broer en zusje :3
    Ik zag Nathan passeren, en die vind ik nog erg goed passen. Opzicht vind ik Matthew Bilalovski ook erg leuk klinken, al weet ik dus niet of je die naam al te lang vind en of je het überhaupt iets vind XD
    Maar ik begrijp je dilemma, want wij hebben dus ook echt wel naar de samenvoeging van voor- en achternaam gekeken. Normaal schrijf ik altijd suc7, maar in dit geval ga ik er een suc8 van maken, aangezien je wel wat extra kan gebruiken ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Jade, Dythe, Larissa, Joyce, Lotte, Annelore, Hannelore, Liza, Lisa, Lore, Nore, Zoë, Hanne, Hannah, Fleau, Nicky, Louise, Rosie
    Elias, Wim, Frederik, Nicolas, Jonathan, Nico, Jerome, Micheal, Paul, Jessica, Yvonne, Laura, Kaz, Gina, Veerle, Iris,....
    (ik vind ze niet perse mooi, ik noem gewoon wat, ...)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    CalmxSavedMe schreef:
    Jade, Dythe, Larissa, Joyce, Lotte, Annelore, Hannelore, Liza, Lisa, Lore, Nore, Zoë, Hanne, Hannah, Fleau, Nicky, Louise, Rosie
    Elias, Wim, Frederik, Nicolas, Jonathan, Nico, Jerome, Micheal, Paul, Jessica, Yvonne, Laura, Kaz, Gina, Veerle, Iris,....
    (ik vind ze niet perse mooi, ik noem gewoon wat, ...)
    ik zeg Yvonne. Prachtige naam:3 heheh


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi voor een jongen, Nina voor een meisje vind ik persoonlijk wel mooi passen. Je houdt ons toch op de hoogte wanneer het kindje komt, hè? *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it