• Zoals -sommige onder jullie- weten verwacht ik samen met mijn vriend ons eerste kindje. Ik wil jullie ideetjes even horen en met wat voor namen jullie me inspiratie kunnen geven. We hebben al gezocht, maar er is nog geen enkel naam uitgekomen waarvan we hebben: dat is het!
    Uiteindelijk zijn wij nog steeds de personen die de naam kiezen, maar als er mensen onder jullie zijn met leuke ideetjes, kan ik ze opschrijven en aan mijn vriend laten zien.
    Natuurlijk hebben we wel een aantal voorwaarden. Sinds mijn vriend Albanees is, gaat het kindje al een lange, buitenlandse en vreemde achternaam hebben. Waarbij we het dus niet speciaal of buitenlands willen en natuurlijk ook niet te lang.
    Dus, als er mensen zijn, die mee willen zoeken, reageren maar!

    Toch nog even een lijstje van namen die al een no-go zijn;
    Meisjes;
    *Lucy (mijn vriend vond het een honden naam)
    *Lily (mijn vriend vind het te ouderwets)
    *Sandi (Die vond ik niet leuk)
    *Hermoine (Die zei ik dan weer om te lachen, maar toen mijn vriend zei dat we het kind dan even goed Dobby kunnen noemen, vond ik het geen goed idee meer)
    Jongens;
    *Emile (mijn vriend vond het verschrikkelijk)


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Misschien iets als Adriaan ofzo. Persoonlijk vind ik Adriaan Bilalovski wel cool klinken, maar weet niet wat je er van vind.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oeh of Sem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alyss/Alicia, Leah, Mara en Maeve hebben voor meisjes mijn voorkeur.
    Jongens: Will (maar in Nederland is dat minder mooi dan in Engelstalige landen), Noah, Matthew, Daniël (op z'n Engels), Anthon (ook op z'n Engels).
    Ik hou van Engels/Ierse namen (:

    Een internationaal makkelijk uitspreekbare naam is leuk en handig, mijn eigen (Jitske) is soms in Nederland nog moeilijk en ik ben er ook niet superblij mee (al had het erger gekund xd)


    Not all those who wander are lost.

    Meisje:

    Lyra
    Kirsten
    Kyra
    Gwen

    Jongen:

    Sentis
    Lexim
    Noah
    Seth

    Maar in iedere geval gefeliciteerd en ik ben benieuwd welke naam het zou worden.


    Vampire + Servant = Servamp

    Oh ja, Seth. Hoe kon ik die vergeten?


    Not all those who wander are lost.

    Brownstone schreef:
    Levi voor een jongen, Nina voor een meisje vind ik persoonlijk wel mooi passen. Je houdt ons toch op de hoogte wanneer het kindje komt, hè? *O*

    Ik houd op de hoogte hoor :') het is voor 4 maart uitgerekend. En sinds mijn grootvader dan verjaard hoop ik echt dat het ook op die datum komt. Een achterkleinkind als cadeau is wel leuk denk ik c:


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ahsoka schreef:
    Oh ja, Seth. Hoe kon ik die vergeten?

    Seth laat me aan ice age denken ;x hehe sorry.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    Seth laat me aan ice age denken ;x hehe sorry.


    XD


    Not all those who wander are lost.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Jah, zo'n achternaam is zwaar lastig om iets passend bij te vinden, ghermkes toch.
    Wij hebben het dan gelukkig gemakkelijker met de achternaam van m'n vriend. Demi van Duysen klinkt zo slecht nog niet, evenals Thomas van Duysen.
    En dan matchen de namen Thomas en Demi ook nog best goed als broer en zusje :3
    Ik zag Nathan passeren, en die vind ik nog erg goed passen. Opzicht vind ik Matthew Bilalovski ook erg leuk klinken, al weet ik dus niet of je die naam al te lang vind en of je het überhaupt iets vind XD
    Maar ik begrijp je dilemma, want wij hebben dus ook echt wel naar de samenvoeging van voor- en achternaam gekeken. Normaal schrijf ik altijd suc7, maar in dit geval ga ik er een suc8 van maken, aangezien je wel wat extra kan gebruiken ^_^

    Haha dat hebben wij dus ook he, dat het moet passen en dat maakt het dan weer extra moeilijk


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Charlie voor een jongensnaam vind ik erg mooi of Jason
    En voor een meisje Kim :Y) Ik vind Noa wel een mooie naam, kan voor zowel een meisje als een jongen. Alhoewel ik eigenlijk wel vind dat er bij een jongen dan een h achter moet, dus Noah. :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maovesa schreef:
    Charlie voor een jongensnaam vind ik erg mooi of Jason
    En voor een meisje Kim :Y) Ik vind Noa wel een mooie naam, kan voor zowel een meisje als een jongen. Alhoewel ik eigenlijk wel vind dat er bij een jongen dan een h achter moet, dus Noah. :'D

    Aan noah was ik dus ook al aan het denken, voor een jongen dan :')


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ik vind Bijbelse namen mooi, terwijl ik helemaal niks met de Bijbel heb. :W Dat zijn echter wel Engelse of joodse namen, daar moet je maar zin in hebben.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als het kind een buitenlandse achternaam heeft, neem dan een Nederlandse voornaam :D. Dan heb je een beetje van beide.
    Noortje/Aafke of Folmer/Floris.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn all time favo jongensnaam is Kiano (maakt niet uit of je het op nederlandse manier of engelse manier uitspreekt) maar ik heb geen idee of dat ook echt een naam is :')

    Voor een meisjesnaam heb ik werkelijk geen idee


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Luena ! Das mn favoriete meidennaam, zo heet mn personage ook, haha.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.