• Ik heb me net aangemeld op de site Interpals omdat ik Japanologie ga studeren en eigenlijk best wel eens benieuwd ben naar hoe het Japanse alledaagse leven is.

    Alleen, nu word ik gestalkt door mannen uit allerlei vreemde landen die niet Japan zijn. Ik vind dat best wel vies eigenlijk. Sommige mensen sturen gewoon 'hello', maar zijn het dan pedo's, of niet? D:
    Ik ben echt veel te wantrouwig, haha. Ik ga er toch nooit persoonlijke gegevens aan geven.

    Zijn er mensen die ook op Interpals zitten of misschien mensen die contact houden met mensen die ze op Omegle hebben leren kennen?

    Ik ben best wel eens benieuwd.


    Let the Night embrace you

    Als iemand hello stuurt zie ik er niks verkeerd in, aan die begroeting kan je niet uitmaken of die mensen dan pedo zijn of niet. Je kan misschien eens terug begroeten en kijken wat ze verder te zeggen hebben, of je negeert ze gewoon.


    16 - 09 - '17

    Interpals voor mij :Y)
    Maar ik reageer eigenlijk alleen op mensen die nog een beetje moeite willen doen om je te leren kennen.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Soe schreef:
    Als iemand hello stuurt zie ik er niks verkeerd in, aan die begroeting kan je niet uitmaken of die mensen dan pedo zijn of niet. Je kan misschien eens terug begroeten en kijken wat ze verder te zeggen hebben, of je negeert ze gewoon.

    Ja, 't is gewoon zo toevallig dat dat allemaal mannen zijn die toch wat jaartjes ouder zijn dan mij.
    Ik heb het net eens geprobeerd en toen vroeg hij na vijf minuten al naar mijn Skype. Liever niet..


    Let the Night embrace you

    xHEMMINGS schreef:
    Interpals voor mij :Y)
    Maar ik reageer eigenlijk alleen op mensen die nog een beetje moeite willen doen om je te leren kennen.

    Idd, dat ga ik ook doen. :3

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 16:17 ]


    Let the Night embrace you

    Katarina schreef:
    (...)
    Ja, 't is gewoon zo toevallig dat dat allemaal mannen zijn die toch wat jaartjes ouder zijn dan mij.
    Ik heb het net eens geprobeerd en toen vroeg hij na vijf minuten al naar mijn Skype. Liever niet..


    Begrijp ik, is zoals op Omegle vaker.
    Nee, beter geef je die maar niet.


    16 - 09 - '17

    Ik zit ook op Interpals! Yoheid is mijn naam. c:

    En heel veel mensen negeer ik gewoon. Ik kijk dan op diens profiel en als ik denk dat het een chill persoon is reageer ik. En anders niet. (:
    En totaal niet iedereen die ''hi'' zegt is een perv. Echt níét. (: Misschien helpt het om op je profiel te zetten dat je de ''hi how are you?'' berichtjes negeert? Ik heb dat gedaan en sindsdien zijn de mensen waar ik vooral mee omga de mensen die een lap tekst over zichzelf hebben geschreven toen ze met mij in contact wilden komen. ^^
    Er zijn natuurlijk heus wel pervs. Maar die moet je gewoon negeren en blokken of melden. c: Het is in ieder geval een stuk leuker dan Omegle. (:

    Edit: Typefout verbeterd.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 16:16 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je kunt je profiel afschermen naar een zelf ingestelde leeftijdsgrens. Iedereen ouder dan 25 kan mijn profiel bijvoorbeeld niet ziet :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    TessaGray schreef:
    Je kunt je profiel afschermen naar een zelf ingestelde leeftijdsgrens. Iedereen ouder dan 25 kan mijn profiel bijvoorbeeld niet ziet :Y)


    En je kunt je ''wall'' afschermen en zorgen dat mensen alleen messages bijvoorbeeld naar je sturen kan. En je kunt landen of continenten blokken zodat die je geen berichten sturen kunnen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Soe schreef:
    Als iemand hello stuurt zie ik er niks verkeerd in, aan die begroeting kan je niet uitmaken of die mensen dan pedo zijn of niet. Je kan misschien eens terug begroeten en kijken wat ze verder te zeggen hebben, of je negeert ze gewoon.

    + Ik heb nou nog nooit van de site Interpals gehoord..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb ook interpals en heb er al superveel gezellige mensen (online) leren kennen! En ook oudere mannen, die gewoon behoefte hebben aan een leuk gesprek :). Maar ik reageer sowieso niet op mensen die alleen 'hello' sturen. Ze moeten wel ook echt moeite doen.
    Ik houd van Interpals! <3

    (Maarik ben ook altijd best wantrouwig hoor!)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 17:50 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb een paar keer met een vriendin op Omegle gezeten. Daar heb ik nooit de behoefte gehad om mijn gegevens met iemand te delen. De redenen die veel mensen hebben om op Omegle te gaan vind ik walgelijk en maakt me wantrouwend. Ik heb wel op andere internet sites gezeten waar ik mensen heb leren kennen en waar ik met sommige zelfs gemeet heb. Ik ken Interpals verder helemaal niet. Ik zou zeggen volg je gevoel/intuïtie bij mensen. Als het echt een keer zou klikken met iemand en je er een goed gevoel bij hebt kun je bijvoorbeeld een anonieme Skype aanmaken en hem/haar daar toevoegen. In ieder geval het is terecht dat je wantrouwig bent. Dat moet je eigenlijk altijd zijn op het internet. Als je geen goed gevoel hebt bij iemand kun je het beste het contact meteen verbreken denk ik. Maar niet meteen al bij het woord "hello" denken dat iemand pedo is >.<

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 18:04 ]


    I still think of the guitar bible.

    Ik zit er ook op en ik krijg ook altijd zulke berichten. Gewoon negeren die handel. Alleen als je eens een leuk bericht krijgt, kun je daar wel op antwoorden.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.