• Morgenochtend kan ik mijn username opnieuw veranderen, wat ik graag met allebei de handen aan wil nemen.
    Alright, dus als jullie mij zouden willen helpen om een keuze te maken: Graag. Momenteel ben ik namelijk enorm aan het twijfelen over mijn huidige username, Morticia, waardoor ik het toch wel tijd vind voor een andere. Het staat er wel bij, omdat ik het al best een tijdje heb gehad en er telkens op terug kom. Daarstraks ben ik even bezig geweest met enkele usernames op te zoeken welke ik nog zou willen hebben, maar het overgrote deel was natuurlijk al in beslag genomen door personen die al rond de twee jaar niet meer online zijn gekomen. Altijd fijn wanneer dat gebeurt.
          Nu heb ik een paar van mijn eigen usernames uitgezocht, samen met nog één optie die ik op zich wel zou willen hebben. Er zullen vast en zeker mensen bij zijn die dan zeggen "Neem die dan en later een andere", wat van mijn part best mag. Alleen ik wil eveneens jullie werkelijke mening horen, over welke jullie het leukste zouden vinden. Duuuus. . . tell me - because I'm curious!


    Tortura • (song van Shakira ; Spaans voor "Torture")
    Morticia • (Lijkt me duidelijk: Morticia Addams)
    Nikolaevna • (Grand Duchess Anastasia Nikolaevna of Russia)
    Insomnia • (song van The Veronicas ; slapeloosheid)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 23:24 ]

    Welke username?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik wilde Macabre ofwel Beaton, en wie had die? (cat)

    Hehehe. Ik wilde Morticia, dussss. (joehoe)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 23:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Hehehe. Ik wilde Morticia, dussss. (joehoe)

    Duuuude, dat is er ééntje. D:
    Ik probeerde ook nog een username voor Taylor Momsen te vinden en die. . . users hebben de mogelijke opties al ingenomen, damn. Dus ik zou het waarderen als je een oplossing samen met me zou vinden, hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Duuuude, dat is er ééntje. D:
    Ik probeerde ook nog een username voor Taylor Momsen te vinden en die. . . users hebben de mogelijke opties al ingenomen, damn. Dus ik zou het waarderen als je een oplossing samen met me zou vinden, hehe.

    Woah, daar zijn niet zoveel opties voor, vrees ik... Maar als me iets te binnen schiet, laat ik het weten. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morticia houden.


    Some people are art and do art at the same time

    Macabre schreef:
    (...)
    Woah, daar zijn niet zoveel opties voor, vrees ik... Maar als me iets te binnen schiet, laat ik het weten. :3

    Nee, daarom baal ik dus hard haha. TPR is ook niets om als username zo te hebben en Momsen is al in beslag genomen. . . Eerst wilde ik "Zombie", maar ook die is al bezet. This sucks hard.

    Pfoe - Morticia is populair zeg! Juist de username over die ik twijfelde. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Nee, daarom baal ik dus hard haha. TPR is ook niets om als username zo te hebben en Momsen is al in beslag genomen. . . Eerst wilde ik "Zombie", maar ook die is al bezet. This sucks hard.

    Pfoe - Morticia is populair zeg! Juist de username over die ik twijfelde. :'D


    TPR <3

    Wat ideetjes voor een TPR username (if u like):

    PrettyReckless is nog niet in gebruik.
    GoingToHell, JustTonight, BlameMe, FuckedUpWorld/FdUpWorld en MessedUpWorld zijn ook nog beschikbaar, om zo maar wat dingen te bedenken.

    CupidWithAGun schreef:
    (...)
    TPR <3

    Wat ideetjes voor een TPR username (if u like):

    PrettyReckless is nog niet in gebruik.
    GoingToHell, JustTonight, BlameMe, FuckedUpWorld/FdUpWorld en MessedUpWorld zijn ook nog beschikbaar, om zo maar wat dingen te bedenken.

    Bedankt dat je met me meedenkt, dat waardeer ik, alleen ik houd niet van meerdere namen aan elkaar. Daardoor heb ik die allemaal eveneens afgestreept, eerder al.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Deze houden of Tortura


    16 - 09 - '17

    Tortura vind ik de mooiste. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Morticia schreef:
    (...)
    Bedankt dat je met me meedenkt, dat waardeer ik, alleen ik houd niet van meerdere namen aan elkaar. Daardoor heb ik die allemaal eveneens afgestreept, eerder al.

    Ja, dan houdt het al snel op.
    Succes met verder zoeken (:

    Nikolaevna.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Damn, allebei acht stemmen. . . Jullie maken het wel lastig voor me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga lullig zijn en voor Nikolaevna stemmen. Maar voor mij blijf je altijd een Morticia hoor c:


    † Love? I want to sleep.