• Ik heb al ongeveer een jaar een crush op een jongen van mijn school. Hij zit in de vijfde en ik in de derde dus dat kan gewoon. Het probleem is dat hij mij denk ik niet kent... Ik heb hem dan ook nog nooit gesproken maar ik weet alles van hem :X (Facebook/insta/schoolsite) En ik heb nu de stap gezet om hem op Facebook toe te voegen (eergister) alleen hij heeft het nog niet geaccepteerd. Hoe kan ik een gesprek beginnen, hem laten weten wie ik ben?
    Ik wil best de eerste stap zetten maar hoe? Want als ik de eerste stap niet zet, dan gebeurt er nooit iets.
    xx

    Ja, dat lijkt me wel iets maar nu accepteert hij hopelijk anders moet ik iets anders verzinnen. :/
    En dan misschien een keer afspreken

    iCalum schreef:
    Uhm nouja zijn broertje zit ook in de derde maar daar praat ik nooit mee en hij zit in een andere klas. Nouja ik weet wel meer over hem dan dat hij in de vijfde zit maar ik ken niemand die hem ook kent... Dus geen connecties (zip)

    Misschien een rare vraag, maar hoe weet je al die dingen dan als je nooit met hem hebt gepraat of dat je niemand anders kent die hem ook kent?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je niet weet waar je over moet praten -in het echt dan- zou je bijvoorbeeld kunnen gaan voor: 'Awesome *randomkledingstuk*'. Én je streelt zijn ego, én je hebt een openingszin.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hoe kun je een crush hebben op iemand met wie je nog nooit.gepraat hebt. _.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lucero schreef:
    Als je niet weet waar je over moet praten -in het echt dan- zou je bijvoorbeeld kunnen gaan voor: 'Awesome *randomkledingstuk*'. Én je streelt zijn ego, én je hebt een openingszin.


    Jaaaa, da's een goeie! En dan kijken of hij het *randomkledingstuk* vaker aan doet. ^^

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 13:13 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Jaaaa, da's een goeie! En dan kijken of hij het *randomkledingstuk* vaker aan doet. ^^



    Dit. Een jongen die mij nogal leuk vind, hij weet nog niet dat ik het weet, ziet mij misschien 1 keer per week. Ik heb een van zijn shirts ooit een compliment gegeven en sindsdien heb ik hem geen ander shirt zijn dragen, tenzij ik hem per ongeluk tegen kom. Nogal sneu, maar ook wel cute ergens.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 13:19 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jammer dat die random kledingstuk truc niet bij mijn crush werkt xD. Hij werkt elk weekend in een café en heeft dus werkkleding xD.

    Kilicious schreef:
    Jammer dat die random kledingstuk truc niet bij mijn crush werkt xD. Hij werkt elk weekend in een café en heeft dus werkkleding xD.


    Dan zeg je dat hij er goed uitziet in zijn werkkleding. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hij heeft het geaccepteerd op facebook WHAAA (hoera)

    Hawkins schreef:
    (...)
    Misschien een rare vraag, maar hoe weet je al die dingen dan als je nooit met hem hebt gepraat of dat je niemand anders kent die hem ook kent?


    Nou, ik hoorde een vriend (denk ik) van hem zijn naam zeggen toen ze achter mij liepen een keer. Ik heb zijn naam opgezocht op schoolsite (dan zie je alle achternamen enzo ook) en toen op facebook. Daar stond ook weer info op (:

    'A woman in love can do better research than the FBI.'

    Ik kan me goed herinneren dat ik in de tweede/derde samen met mijn vriendinnen uren achter Hyves kon zitten om al onze crush'es (?) te bewonderen. Wat ontzettend leuk dat hij je heeft geaccepteerd op Facebook!


    Ik had 'Hoi (:' gezegd tegen hem via fb en hij zei: Wie ben jij?
    :(
    Hij kent me dus toch niet

    [ bericht aangepast op 12 sep 2014 - 22:49 ]

    iCalum schreef:
    Ik had 'Hoi (:' gezegd tegen hem via fb en hij zei: Wie ben jij?
    :(
    Hij kent me dus toch niet


    Geeft niet toch, goede gespreksstarter!


    All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost.

    Wat moet ik zeggen?

    ik ben Emma? (-.-)

    nee serieus ik weet niet wat ik moet zeggen..

    Misschien kan je een specifiek iets noemen ofzo, iets dat hij deed op school dat je leuk vond, of een shirt dat hij droeg dat grappig was. Of: "Ik zie je wel eens op school en vroeg me af waar je die mooie schoenen (of iets anders) vandaan hebt". Iets geks of speciaals.. Heb je meteen een topicstarter waaruit je een gesprek kan opbouwen.


    All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost.