• Hello!
    Zoals de titel van dit topic al zegt, ben ik op zoek naar een co-writer. Ik wil graag een story met Scott Clifton schrijven (misschien kennen sommigen van jullie hem ook wel als Liam Spencer uit The Bold & The Beautiful). Ik heb de grove lijnen van het verhaal al in mijn hoofd, maar ik sta natuurlijk ervoor open om andere dingen eraan toe te voegen. Wat mijn hoofdonderwerp voor het verhaal is? Ik wil graag een advocaat-gerelateerde story gaan schrijven, waarin er een jonge, onervaren juriste de juridische afdeling van het mediabedrijf gaat ondersteunen waarvan Liam aandeelhouder is, en ze dus ook veel met elkaar te maken gaan krijgen. Dat is de hoofdlijn die ik wil gaan gebruiken, inbreng is altijd welkom natuurlijk :)
    Wat ik zoek in een co-writer? Het liefste natuurlijk iemand die al enige ervaring heeft, en iemand van wie de schrijfstijl zo goed mogelijk aansluit bij de mijne. Als je wilt weten wat mijn schrijfstijl is, moet je hieronder even bij de spoiler kijken.
    Heb je interesse, en ben jij degene die ik zoek voor mijn nieuwe story? Reageer dan hier, of stuur even een privebericht :)

    Inmiddels lig ik alweer even met mijn hoofd op Leo's schoot, en er speelt een tevreden glimlach rond mijn lippen. Ergens kan ik nog steeds niet geloven dat we eindelijk samen zijn. Het is gewoon iets waarvan ik nooit had verwacht dat het ooit zou gebeuren. Maar ik ben echt zo ontzettend blij dat het toch is gebeurd. We horen gewoon bij elkaar, alsof het zo moest zijn. En ja, misschien hebben mijn vader en Sergio ons wel een duwtje in de goede richting gegeven, maar het heeft toch geholpen. En ik hoef me geen zorgen te maken over of papa hem wel goed genoeg vind, want soms denk ik dat hij nog gekker op Leo is dan dat ik ben. Ik lach zachtjes om mijn eigen gedachtengang, en ik kijk Leo verontschuldigend aan. 'Sorry.. Ik dacht gewoon, ik hoef me in ieder geval geen zorgen te maken of papa je wel goed genoeg vind. Soms lijkt het alsof hij nog gekker op je is dan dat ik dat ben.' Zeg ik lachend, en steek mijn tong even naar hem uit. 'Buiten dat om, ik ben gewoon de ideale schoonzoon, iedere ouder vind mij gewoonweg geweldig.' Ik geef hem lachend een duwtje, en schud afkeurend mijn hoofd. 'Soms heb je echt een gigantische hoge pet op van jezelf he? Maar toch hou ik wel van je.' Zeg ik lachend, en druk een zachte kus op zijn lippen. Ons moment wordt verstoord door een aantal jongens die met een hoop rumoer de kamer binnen komen, om precies te zijn, Sergio, Ángel en Gonzalo. Niet veel later staat Sergio bij ons op het balkon, en lijkt haast wel verbaasd om ons zo op het balkon te zien. 'Zijn jullie hier überhaupt wel vanaf gekomen?' Ik ga rechtop zitten, en knik even. 'Jawel hoor, we hebben bijvoorbeeld roomservice besteld, omdat we door jullie niet waren uitgenodigd, weet je nog wel? Dus ja, dan moeten we ons zelf maar vermaken.' Zeg ik lachend, en Sergio steekt even verontschuldigend zijn handen omhoog. 'Het is al oke Serg. Wat hebben jullie eigenlijk gedaan?' Ik ga rechtop zitten, en kruip dicht tegen Leo aan. 'Oh.. Gewoon. We hebben beneden wat gegeten, en we hebben door het centrum gelopen. En nee, we hebben echt niks gedronken Jen. Promised.' Ik trek mijn wenkbrauwen op, en schud lachend mijn hoofd. 'Ik kan aan je gezicht zien dat je liegt waar je bijstaat, Agüero. Ga alsjeblieft slapen zodat je er morgenochtend nog een beetje toonbaar uitziet voor je op je flikker krijgt van mijn vader.' Hij kijkt me even stomverbaasd aan, voor hij met een halve grijns terug naar binnen loopt. 'Slaap je dan bij mij? Dan kunnen hun tenminste nog een beetje uitslapen. Als je dat wilt, natuurlijk.' Leo knikt met een brede grijns, en staat op van de bank. 'Natuurlijk wil ik dat, ik ga even mijn spullen halen dan zie ik je zo. Goed?' Ik knik met een glimlach, en loop mijn hotelkamer weer binnen. Ik ben echt benieuwd, hoe het tijdens het WK zal gaan. Iedereen weet dat we hier niet de topfavoriet zijn. En met name de Braziliaanse fans, fluiten ons zo uit, zonder pardon.


    Faith is everything.