• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Tijd om te gaan roken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat zijn jullie goeie vriendinnen zeg. Ik kan op ze minst nog wel een smsje krijgen met gefeliciteerd. Jullie weten dat het mijn verjaardag is en jullie weten dat ik daarom niet mee kon maar alsnog geen een smsje. Dat voelt gewoon klote.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik moet echt weer op mijn gewicht gaan letten. Ben echt veel aangekomen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Legare schreef:
    (...)

    Maar dan kun je weer gaan vingerverven en tikkertje spelen op het schoolplein. (no_chears)
    Ik vond school altijd vreselijk. Pas na het 4de jaar op de middelbare school had ik het "leuk", daarvoor was het hell. Dus nee dankje, ik doe het liever niet opnieuw. Ik ben wie ik ben en daar ben ik trots op, maakt niet uit wat anderen vinden. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik begin het beu te worden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil nog een keer naar Soldaat van Oranje, was zo gaaf gisteren. <3


    'Darling, just hold on'

    Ugh. Waarom bestaat hij niet gewoon echt en woont hij naast me. D:


    wat was dit ookalweer

    HAHAHA. Die {home}video's dingen. HAHAHAHA.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik kan wel huilen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik hou van jou naam. <3

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 20:17 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Op de snelweg rijden is zo gaaf. :'D

    Verdomme, shit verkoudheid. Verdwijn. Ik wil normaal kunnen slapen, kunnen praten en kunnen ademen. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wat hou ik van pure chocola -niest-. Ik hou er zo erg van -niest-.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Natuurlijk heb je die 'ik-neem-elke-maand-een-nieuwe-foto-met-mij-en-mijn-vriend-erop-als-profielfoto'-meisjes.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Waarom verwacht iedereen van me dat ik een of andere alwetende, zelfstandige, sociale, eeuwig vrolijke en sterke superheld ben die op iedere vraag een geschikt antwoord weet, zich altijd volwassen maar ook nooit saai gedraagt en die een geweldig gevoel voor humor heeft? Ik ben maar een mens, en nog van een bijzonder onhandige en social awkward soort ook.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 22:37 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom kan mijn zusje niet gewoon van mijn make-up afblijven? Ik betaal verdomme voor mijn eigen spullen, en als zij het dan pikt, ben ik weer drie euro kwijt. Wat een k*twijf.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."