• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dude, over vijf dagen ben ik godverdomme dertien. Waarom verwachten jullie van me dat ik m'n tong in die jongen z'n strot ga duwen? Alsjeblieft zeg, daar wacht ik wel nog eventjes mee. ><


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novosel schreef:
    Dude, over vijf dagen ben ik godverdomme dertien. Waarom verwachten jullie van me dat ik m'n tong in die jongen z'n strot ga duwen? Alsjeblieft zeg, daar wacht ik wel nog eventjes mee. ><

    Mensen zoals jij geven me nog hoop voor de wereld :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rowe schreef:
    (...)
    Mensen zoals jij geven me nog hoop voor de wereld :')

    Hehe, graag gedaan. :'D Ik begin me er echt aan te ergeren, but yeah, dan ben je weer zogezegd een seut. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Urgh, ik heb het gevoel dat ik alleen maar tussen onopgevoede kinderen zit. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goodmorning world!
    Ergens is het best lekker om pas rond half 3 wakker te worden :')


    Stenenlikker

    Als die projecten nu al zo moeilijk zijn, dat belooft nog wat voor de rest van de opleiding...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Uuuuuugh, dit is best moeilijk. :')


    Caution first, always.

    Chooooocoooolaaaaaaaaaaaa *-*


    wat was dit ookalweer

    Mam, wat is er mis? o.o Baklava, kruidkoek én stoofperen?


    Your make-up is terrible

    Godverdomme. Alles gaat mis vandaag en ik voel me ook nog eens ge-wel-dig. Wat een tyfus dag. Ik ga me zo lekker bezuipen. :'D

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 16:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wou dat ik mijn hersens eens kon resetten en helemaal opnieuw zou kunnen beginnen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Legare schreef:
    Ik wou dat ik mijn hersens eens kon resetten en helemaal opnieuw zou kunnen beginnen.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Legare schreef:
    Ik wou dat ik mijn hersens eens kon resetten en helemaal opnieuw zou kunnen beginnen.
    Ik niet. Moet ik weer naar school. (cat)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 16:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Ik niet. Moet ik weer naar school. (cat)
    HAHAHA. Vet droog. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dauth schreef:
    (...)Ik niet. Moet ik weer naar school. (cat)


    Maar dan kun je weer gaan vingerverven en tikkertje spelen op het schoolplein. (no_chears)
    OT: Ik heb zo'n zin in chocolade-ijs, maar als ik nu weer ga eten, heb ik vanavond geen zin meer in de overheerlijke spaghetti...

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 17:07 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."