• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik wil echt zo graag in je armen vallen en je platknuffelen.
    I love you so much!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Maar ik mag niet fucking moe zijm en jij mag niet ziek zijn want we moeten wel naar Frankrijk :c


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dus? Omdat jij de beheerder van de Whatsappgroep bent mag jij bepalen of er nieuwe mensen in mogen? Bitch please.


    wat was dit ookalweer

    En dan stort je wereld weer even in.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Sigil schreef:
    En toen was het voorbij, over... ik heb een leuke tijd met je gehad en het is jammer dat je er zo op reageert. Het is niet dat ik niet van je houd. Het is alleen dat ik de energy niet meer kan opbrengen om mezelf te blijven verdedigen en de pijn te blijven verdragen.
    We verdienen beiden beter dan dit.


    Heb je het uitgemaakt? ;o


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Heb je het uitgemaakt? ;o


    yeah.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Heb zin in vanmiddag....

    Ik ga nu gewoon ontbijten met soep. Het is weekend, dus dan doe ik gewoon de rare dingen die ik in de vakantie ook zou doen. Wat houd ik toch van mijn vrije dagen. <3


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat een gedoe toch altijd.


    'Darling, just hold on'

    Dan vind je een vertaling van 'the Hitchhiker's Guide to the Galaxy' in de bibliotheek en heet de hoofdpersoon ineens Hugo Veld en is hij verhuisd vanuit Amsterdam.
    Ik weet niet hoor, maar Arthur Dent en Hugo Veld lijkt allesbehalve op elkaar. Ik heb de moeite maar niet genomen om te lezen of de andere personages ook andere namen hebben gekregen dan hun originele namen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ja, ga lekker zeuren. Ik weet dat ook wel, mensen. :/


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ugh, bedankt. Nu ben ik weer gestresst en ga ik niets maken alleen lezen.
    Argh.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ugh neem die taart mee en rot op. Ik voel mij niet jarig dus dan hoef ik ook niet een groot feest te hebben. Ik wil gewoon liggen en niemand in de buurt hebben.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Waarom willen mensen de bolero met alle geweld door mijn strot douwen? Waarom?


    I dress to kill, but tastefully

    Glad I impressed someone today :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.