• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Battle of the Five Armies nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33Topic 34 Topic 35Topic 36Topic 37Topic 38Topic 39Topic 40Topic 41Topic 42Topic 43Topic 44Topic 45Topic 46Topic 47

    [ bericht aangepast op 10 okt 2014 - 12:37 ]


    You can't touch music but music touch you

    Peredhel schreef:
    Wauw, ik ben onder de indruk van de details! Ik heb zo helemaal niet naar hem gekeken. Al betwijfel ik of hij vegetarisch is. Ik beschouwde hem eigenlijk als een dwerg die met alles tevreden is.^^

    En ja, het deed pijn om Bifur te laten sterven. Maar dat geldt eigenlijk voor iedereen die ik heb laten sterven. ;x


    Ja! Dar betwijfel ik dus ook n beetje.. maar omdat hij telkens groente eet enzo. Maargoed, zoals ik zei: misschien houd hij van alles!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    King Thorin ^_^


    You can't touch music but music touch you

    Ik vind het bedroevend zulke foto's te zien, wetend dat hij amper de tijd heeft om koning te zijn. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Awesome topic!

    Hebben jullie ook de extended version gezien van Unexpected Journey? Of de zogenaamde 'appendices'? ;D


    All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost.

    Ik wil telkensdirect de spoilers openen.. maar gelukkig heb ik dat tot nu toe telkensniet gedaan #pfieuw.
    Vind t jammer dat er altijd zoveel fotos van Thorin, Fili en Kili te vinden zijn en nauwelijks van de anderen. ;$


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Pffft.. Dat heb ik nu zo vaak he, dan wil ik graag iets tekenen.. Maar weet ik niet precies wat, dus ga ik opzoek naar een mooie foto oid. En dan ben ik ondertussen zolang bezig met het zoeken, dat ik nauwelijks nog tijd heb om te tekenen x'DD.

    Ik wil graag iets van the Hobbit of Lord of the Rings tekenen. En dan een stukje uit de film. Zoals bijv. het stukje van Legolas en Gimli: Never thought i'd die fighting side by side with an elf.. - What about side by side with an friend?

    En ik zelf zat te denken aan Gollum, en 'Courage to spare a life', omdat er telkens de schets van Gollum langskwam x]. Of misschien wel Dwalin.. Of Legolas weer.. Of iets anders. Maar ik weet niet wat! Haha. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Pffft.. Dat heb ik nu zo vaak he, dan wil ik graag iets tekenen.. Maar weet ik niet precies wat, dus ga ik opzoek naar een mooie foto oid. En dan ben ik ondertussen zolang bezig met het zoeken, dat ik nauwelijks nog tijd heb om te tekenen x'DD.

    Ik wil graag iets van the Hobbit of Lord of the Rings tekenen. En dan een stukje uit de film. Zoals bijv. het stukje van Legolas en Gimli: Never thought i'd die fighting side by side with an elf.. - What about side by side with an friend?

    En ik zelf zat te denken aan Gollum, en 'Courage to spare a life', omdat er telkens de schets van Gollum langskwam x]. Of misschien wel Dwalin.. Of Legolas weer.. Of iets anders. Maar ik weet niet wat! Haha. x]


    Klinkt leuk, post je het resultaat ook hier? ;D Wat dacht je van Gollum & Sméagol tijdens het gesprek dat ze hebben terwijl hij in 't water kijkt (stinker & slinker zegmaar).

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 20:21 ]


    All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost.

    VioletPurple schreef:
    (...)

    Klinkt leuk, post je het resultaat ook hier? ;D Wat dacht je van Gollum & Sméagol tijdens het gesprek dat ze hebben terwijl hij in 't water kijkt (stinker & slinker zegmaar).



    O! Das ook wel gaaf ja! Die komt sowieso op mn lijstje van dingen die ik 'ooit' nog wil tekenen..
    Dit was die van Legolas [op de foto zietie er minder goed uit ;s], niet supergoed, maar ben er tevreden over..


    Titel: "What about side by side with a Friend?"
    Gimli: "Never thought I'd die fighting side by side with an Elf.."
    Legolas: "What about side by side with a Friend?"
    Gimli: "Aye, I could do that."


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    O! Das ook wel gaaf ja! Die komt sowieso op mn lijstje van dingen die ik 'ooit' nog wil tekenen..
    Dit was die van Legolas [op de foto zietie er minder goed uit ;s], niet supergoed, maar ben er tevreden over..


    Titel: "What about side by side with a Friend?"
    Gimli: "Never thought I'd die fighting side by side with an Elf.."
    Legolas: "What about side by side with a Friend?"
    Gimli: "Aye, I could do that."


    Wauw awesome! Die is echt goed.

    "Would you like me to get you a box?" was ook passend geweest haha


    All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost.

    Stapper schreef:
    Ik wil telkensdirect de spoilers openen.. maar gelukkig heb ik dat tot nu toe telkensniet gedaan #pfieuw.
    Vind t jammer dat er altijd zoveel fotos van Thorin, Fili en Kili te vinden zijn en nauwelijks van de anderen. ;$

    Ja ik ook wel is juist leuk om van iedereen wat even veel te kunnen vinden ^_^
    maarja zij zijn het populairst he,,, xD


    You can't touch music but music touch you

    VioletPurple schreef:
    Awesome topic!

    Hebben jullie ook de extended version gezien van Unexpected Journey? Of de zogenaamde 'appendices'? ;D

    Jah natuurlijk weet ik veel hoe vaak haha xD :P


    You can't touch music but music touch you

    Stapper schreef:
    (...)

    O! Das ook wel gaaf ja! Die komt sowieso op mn lijstje van dingen die ik 'ooit' nog wil tekenen..
    Dit was die van Legolas [op de foto zietie er minder goed uit ;s], niet supergoed, maar ben er tevreden over..


    Titel: "What about side by side with a Friend?"
    Gimli: "Never thought I'd die fighting side by side with an Elf.."
    Legolas: "What about side by side with a Friend?"
    Gimli: "Aye, I could do that."

    Nice ^^ ;)


    You can't touch music but music touch you

    Peredhel schreef:
    Ik vind het bedroevend zulke foto's te zien, wetend dat hij amper de tijd heeft om koning te zijn. D:

    Jah ik ook.....


    You can't touch music but music touch you

    Oefenen met ogen. Herkennen jullie ze? :



    En


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Oefenen met ogen. Herkennen jullie ze? :



    En


    Ik denk als ik het goed heb Gandalf en Fili? ;) xD :$


    You can't touch music but music touch you