• Dit topic was al eerder geopend. Wegens een bericht van een van de oude spelers, die het gezellig vond en leuk, heb ik deze rpg heropend.



    Het is 24 jaar later na de slag om Zweinstein en de dooddoeners zijn zich aan het herenigen. Sommige leerlingen horen bij hun andere juist niet. Vrienden en vriendinnen kunnen tegenover elkaar te komen staan. Iedereen weet dat de dooddoeners Zweinstein willen binnendringen, of zijn ze al binnen? De SVP is terug alleen dan met een andere naam. De SVH, oftewel de Strijder Van Hogwarts. Beter gezegd HA, Hogwarts Army. Wie kun je vertrouwen, en wie niet?

    Rollen: -Houd jongens, meisjes en afdelingen gelijk. Op dit moment is er een stop op meisjes.-

    Ravenclaw:
    - Brooklynn Olivia Lockhart - LoveHemmings
    - Syl Kensington - Peredhel
    -
    -

    Slytherin:
    - Louis William Tomlinson - Thaluke
    - Zayn Javadd Malik - RocketRaccoon
    - Meisje - Shuck
    -Clive Pritchard - Peredhel

    Hufflepuff:
    - Emilia Boycot - Nuevo
    - David Morrison Parker - Cogitationes
    -
    -

    Gryffindor:
    - Cheryl Isabella Lewis - Thaluke
    - Matthew Tyler Jones - LoveHemmings
    - Jacelyn Carfelia Deveraux - Mikaelsons
    -

    REGELS:

    - Minstens 150 woorden, meer mag altijd! (: In gevallen van geen tijd of geen inspiratie zie ik dit door de vingers (:
    - Zoals ik al eerder zei hou de afdelingen gelijk en de jongens en meisjes (:
    - Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag!
    - OOC tussen haakjes () [] {}
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand vraag.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan oftewel 48 uur.
    - 2 rollen per persoon, en dan 1 jongen en 1 meisje (:
    - Heb respect voor elkaar!
    - De belangrijkste: HAVE FUN!


    Het begin:

    Minevra McGonagall.

    Ik stond op van mijn stoel en ging voor de docenten staan in het zicht van de leerlingen. 'Danku professor Dorwin voor de sorteersermonie.'Begon ik. Mijn blik vestigde op een leerling en ging zo langs velen. 'Welkom nieuwe leerlingen, en welkom terug andere leerlingen. Dit nieuwe jaar op Hogwarts, heeft vele kansen voor jullie. Jullie zullen gelukkige momenten hebben en minder gelukkige. Maar ik wil jullie allen waarschuwen. Het ministerie is het er niet mee eens dat ik studenten dit vertel. En mijn mening is dat studenten de gevaren van de echte wereld moeten kennen.'Sommige blikken van de eerste jaars werden beangstigend. 'Iedere dag of zelfs uur proberen de deatheathers Hogwarts binnen te komen. Misschien wel op dit moment. De deatheathers hebben zich weer bij zich gevoegd en willen nu de wereld overnemen voor hun doode en zogenaamde baas. Hij werd altijd You-Know-Who genoemd. Maar iedereen kent zijn echte naam;Voldemort. Net zoals jullie zat hij ongeveer 60 jaar of 70 jaar geleden op deze school. Ik wil jullie 1 ding zeggen; Let goed op jezelf en mede studenten. En vertrouw je vrienden in deze tijden.'Een paar vierde jaars zaten wat met elkaar te fluisteren. 'Maar goed. Naar de feest sfeer. Eet smakelijk!'Een kleine en flauwe glimlach sierde mijn mond. Ik klapte in mijn handen en het avondmaal verscheen. Gemompel en geroezemoes doemde op en ik ging weer op mijn plek zitten.

    Iedereen is dus in the Great Hall aka Grote Zaal. En heeft de toespraak gehoord.

    Het rooster:


    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:05 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zayn Malik
    Het was heel erg fijn om haar te horen zeggen dat ze zei dat ze niet eraan twijfelde dat ik een goed mens was. Wel vond ik het iets minder dat ze duidelijk mijn zijn afkeurde. Toch zei ik er even niets van. Ik wilde geen ruzie en het zou deze situatie alleen vervelender maken. Het was fijn om alles even terug te laten gaan naar hoe het was. Of in elk geval dat we het gingen proberen. Dat was ook een reden om mijn lippen stevig op die van haar te drukken. Het voelde heerlijk, maar jammer genoeg trok ze wel terug en ging ze weer boven me hangen. Ik grijnsde en keek haar aan. Relaties waren niets voor mij en dat zou zeker binnenkort niet veranderen. Nu was dit gewoon heerlijk gekloot, maar meer niet. Meer hoefde voor mij ook echt niet. "Jacey? Gaan we lekker verder, of blijven we gewoon lekker liggen knuffelen?" vroeg ik aan haar, terwijl ik mijn schoenen en sokken gewoon uittrapte. Zoizo wilde ik wel lekker in bed blijven liggen, met haar als het kon. Als ze wilde kon ze van mij een shirt lenen. Ik was wel heel dun, mijn shirts waren wijd en lang, dus ze zou er zeker wel in passen. Klooien en fozen waren wel leuk, maar met haar in mijn armen in slaap vallen en lekker knuffelen waren ook twee wel hele fijne dingen. Een zacht gesnurk van mijn hond klonk door de kelderkamer. Slaapkop. Nu eenmaal zijn buikje vol zat, moest die natuurlijk wel slapen. Ach, hij viel nooit iemand lastig en ondanks zijn aanhankelijkheid vond hij het ook niet erg om alleen te zijn als het moest. Ik keek naar het meisje en drukte een kusje op haar wang. Het was haar keuze. Heel moe was ik nog niet, maar dat zou wel komen en slapen voor Louis terugkwam, was nu wel een positief punt, zeker omdat het wel duidelijk was dat ze het in elk geval over mij wist.


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn C. Deveraux

    Ik was slecht in lange relaties, heel slecht. Mijn laatste 'echte' relatie was toen ik elf was, maar dat was echt kalverliefde. Niemand op elfjarige leeftijd snapte wat liefde was. Nu wel, dus ik had besloten om niet aan een lange relatie te beginnen. Toen ik terug trok keek hij me grijnzend aan, waarna ik met een grijns naar hem terug keek. Ik zat nog steeds in mijn bh, dus erg warm had ik het niet meer, zelfs niet met een deken over me heen. Ik humde even bij zijn vraag en liet mezelf naast hem vallen zodat ik niet meer boven hem hing, maar naast hem lag. Snel trapte ik mijn schoenen uit, maar hield mijn sokken wel aan - zelf wist ik ook niet precies waarom. ''Heb je een shirt voor me? Ik heb het nog koud, maar heb geen zin om mijn hemdje weer aan te doen.'' zei ik en keek hem met een glimlachje aan. ''Maar hier blijven is perfect. Wat gaan je doen als Louis hier is en je ziet zonder shirt..'' vroeg ik mompelend. Ik had geen zin dat zijn beste vriend geïrriteerd zou worden, want ik was hier best vaak en dan zou ik me ongemakkelijk voelen. Een zacht gesnurk van Harley klonk en een zachte grinnik verliet mijn mond. Hij keek me aan en drukte een kus op mijn wang. ''Je bent opvallend vrolijk.'' merkte ik op en grijnsde even. Het was hoogstens ongebruikelijk dat hij in een opgepepte bui was. Zelfs ik was dat zelden, maar als ik vrolijk was, was ik gewoon hyperactief. Ik neuriede wat en sloeg het deken van me af om van het bed af te springen, wachtende op een shirt van hem.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Ik vond het heel fijn om hier met haar te liggen. Jammer genoeg rolde ze van me af, maar zo snapte ik haar keuze wel. Ik knikte bij haar vraag en krabbelde op. Ik slienterde naar mijn kast en haalde er voor mij een joggingbroek en voor haar een shirt wat voor mij zelfs wat groot was. Ik keek om bij haar woorden en maakte mijn broekknoop los. "Ik ben gewoon blij je weer te zien. Ik heb het echt heel erg gemist, jou erg gemist" zei ik voor ik mijn broek op mijn enkels liet vallen. Ik trok mijn joggingbroek aan en liep terug naar haar om daar haar vraag te kunnen beantwoorden. Ik drukte mijn shirt in haar handen en grinnikte zacht. "Louis deal ik morgen wel mee. Waarschijnlijk krijg ik een preek van hem, maar Boo kennende duurt het nog wel een tijd voor die hier is." zei ik voor ik de deken weer goed over me heen sloeg. Ik sliep dan bijna altijd als ik alleen was zonder shirt, maar ik had het dan wel vaak erg koud. Halverwege de nacht was ik dan ook wel vaak genoeg uit het bed geklommen om een trui uit te trekken. Nu had ik het ook nou niet echt warm, maar ik voelde niet echt iets ervoor om mijn trui weer aan te doen. Nu zou ik haar eindelijk een keertje tegen mijn borst drukken en haar ademhaling voelen zonder die kriebelende trui ertussen. Straks als ze mijn shirt aan had zou ik haar weer dicht tegen me aan trekken en ons even lekker goed nestelen tussen de dekens. Een keertje optijd slapen was ook wel eens lekker voor de verandering. Het gebeurde verrassend weinig en het zou wel eens fijn zijn om in mijn laatste jaar een keertje op te letten en in een keer al mijn exames te halen. Echt eraan trekken hoefde ik niet, maar opletten misschien wel een keertje.


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn C. Deveraux

    Hij knikte bij mijn vraag en krabbelde van het bed op. Zayn ging naar de kast waarna hij er een joggingsbroek en een veel te groot shirt eruit haalde. Een grijns kwam op mijn lippen bij zijn woorden en grinnikte even. ''Dat is fijn om te horen, want ik heb je ook gemist.'' Ik had hem heel erg gemist zelf, maar niet te erg. Het shirt kreeg ik in mijn handen gedrukt en ik rolde hem uit zodat ik de volle lengte ervan kon bekijken. Hij was erg lang ja. ''Ik hoop voor je dat hij niet moeilijk gaat doen en me vertrouwt dat ik jullie niet ga verraden.'' zei ik terwijl ik wat met de knoop van mijn broek begon te prutsen. Uiteindelijk kreeg ik hem los en trok mijn jeans naar beneden met wat moeite voordat ik het shirt over mijn hoofd trok. Ik keek naar de lengte van het shirt en zuchtte - hij kwam halverwege mijn kuiten. 's Nachts sliep ik altijd wel in een oud shirt en een korte broek, zelfs in de winter had ik het meestal veel te warm dat ik de volgende ochtend mijn deken op de grond aantrof. Ik liep naar het bed en liet me erop neervallen, maar trok wel de deken over me heen. Het was vrij koud, maar in de loop van de tijd zou ik het warm krijgen. ''Hoe ga ik in hemelsnaam uit de Slyherin common room sluipen morgen?'' vroeg ik en zuchtte. In dit soort gevallen zou het erg handig zijn als ik een Slyherin zou zijn geweest, maar nee. Een Gryffindor zijn was niet erg, maar er waren gewoon consequenties als ze hier achter zouden komen. ''Gaan we nu echt al slapen? Want ik heb nog teveel energie over.'’ zuchtte ik en draaide me om zodat ik hem recht aankeek.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Ik glimlachte toen ik zag hoe ze met haar broek prutste, maar een foute opmerking maken deed ik toch niet. Het had zo gekunt, maar met Louis in het gesprek vond ik het toch iets minder toepasselijk. Alles kwam wel goed met hem. Ik had me wel uit hetere vuren gewerkt bij hem. Ik grinnikte zacht hoe ze eruit zag in mijn shirt. Bij mij kwam deze al tot halverwege mijn dijen en Jace was dan ook nog een stukje kleiner. Het zag er wel heel schattig uit. Ik kroop wat beter onder de dekens, met mijn benen nu ook op het bed en sloeg direct mijn armen om haar heen toen ze naast me kwam liggen onder de heerlijke warme dikke dekens. "Zoals het tot nu toe altijd al is gelukt. Zoizo doet niemand je iets als je uit deze kamer komt. De mensen hier weten wel beter en als een eerste jaars ook maar zijn brutale mond opentrekt weten die ook direct weer waarom je niet tegen mij in gaat." zei ik rustig. Nee, je wilde mij niet tegen je en dat wist de hele school. Ik aaide zacht door haar haren, maar stopte toen ze zei dat ze nog teveel energie had. Ik grijnsde en rolde over haar heen, om op handen en knieen boven haar te gaan hangen. "En wat heb je dan in gedachten, Jacey? Nog wat spelen in dit fijne grote bed?" vroeg ik suggesief voor ik wat kusjes op haar huid net boven de kraag van mijn shirt zette. Het stond haar echt goed en ze mocht van mij wel vaker zo rondlopen. Toch vond ik het ook erg leuk om haar zo onder me te zien. Een hand liet ik langs haar zij glijden en uiteindelijk onder haar rug. Zo kon ik straks haar BH in elk geval open maken. Dat kon toch geen kwaad? Zoizo had ze een nietdoorschijnend shirt aan. Ik gleed met mijn vingers over de sluiting en keek naar het mooit gezichtje van het meisje, opzoek naar iets waaraan ik haar gedachten kon aflezen.


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn C. Deveraux

    Ik hoorde een grinnik van zijn kant toen ik eenmaal zijn shirt aanhad getrokken. Ik rolde even met mijn ogen en zuchtte, waarna ik het bed op sprong. Hij sloeg gelijk zijn armen om me heen toen ik naast hem kwam liggen en een kleine glimlach kwam rond mijn lippen. Zijn armen waren altijd warm en dat gaf een fijn gevoel. ''Goed punt, goed punt. Ik heb geen zin in de eerstejaars die me aan gaan gapen omdat ik een Gryffindor ben en dan gaan ze het aan een leraar vertellen.'' zei ik met een zucht. Ik wist dat je niet met Zayn moest spotten, dus ik had hem ook veel liever als een vriend dan als een vijand. Hij aaide zachtjes door mijn haren, maar stopte na mijn woorden. Hij grijnsde en rolde over me heen, zodat hij boven me hing. Ik rolde met mijn ogen na zijn woorden en schudde lachend mijn hoofd. Hij drukte kusjes op mijn huid net boven de kraag van het shirt die ik aanhad. Hij liet zijn hand langs mijn zij glijden naar de sluiting van mijn bh. Ik beet op mijn lip en keek even naar zijn hand bij mijn zij, maar keek hem recht in zijn ogen aan om gelijk mijn lippen firm op de zijne te drukken. Ik trok hem lichtjes mee naar beneden zodat ik mijn buikspieren niet hoefde te gebruiken, maar gewoon makkelijk op het bed te liggen. Het kon me werkelijk niets meer schelen, maar ik wilde alleen niet gesnapt worden. Dat was het enige. Mijn vingers vlochten zich in zijn haar en met een lichte grijns op mijn lippen ging mijn andere hand naar zijn rug toe. Zijn lippen gaven me een fijn gevoel, waar die ook waren. Ze gaven me gewoon een geweldig gevoel door mijn hele lichaam en dat wilde ik nooit kwijt. Het was dan ook erg zonde dat ik hem nooit meer zou zien na dit schooljaar en ik zou hem erg missen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Ik rolde met mijn ogen bij haar woorden. "Alsof ze dat durven na ook maar een keer over mijn reputatie te horen of er een ervaring mee te krijgen." zei ik heel simpeltjes. Ik vond het niet meer dan normaal dat dit zo was. Ik aaide zacht even door haar haren tot ze een opmerking maken die ik niet voorbij kon laten gaan. Ik rolde over haar heen en maakte een best foute opmerking, voor mijn intenties wel duidelijk werden door de acties van mijn lippen en mijn handen. Met mijn handen op haar bh-sluiting keek ik haar aan en zag ik iets wat op twijfel kon lijken. Toch was die gedachte snel weg toen ze me omlaag trok en redelijk ruw kuste. Met een simpele beweging deed ik haar sluiting los en zoende haar passievol terug. Intussen friemelde ik wat bij haar armen aan de bandjes van haar bh om die helemaal uit te krijgen. Dat zou wel leuk zijn, of in elk geval zou het comfortabeler zijn voor haar en fijn voor mij. Ik had zussen, dus dat een BH niet helemaal comfortabel was wist ik best goed. Ik friemelde het ding los en tok het van haar lichaam, om het daarna van het bed te laten vallen. Daarna legde ik mijn handen op haar wangen en steunde op mijn ellebogen. Helemaal ging ik op in deze heerlijke kus, een kus die me liet tintelen van binnen en echt geweldig deed voelen. Ik wist niet hoe het werkte en hoe ze het voor elkaar kreeg, maar het was een verschrikkelijk goed gevoel en daar stelde ik niet snel vraagtekens aan. Met mijn tong ging ik weer over haar lippen en genoot gewoon van wat er allemaal in mijn lichaam en in de kamer gebeurde. We lagen allebei met nog maar twee kledingstukken aan op mijn bed onder de dekens te zoenen. Er kon van alles gebeuren en dat was prima, maar het maakte maakte me niets uit wat er zou gebeuren. Ik vond het al veels te fijn om hier met haar te liggen en meer niet. Ze leek zich zorgen te maken, maar die zorgen deelde ik zeker niet. Zoizo leefde ik een leven met weinig zorgen, maar goed. Nu al helemaal niet.


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn Carfelia Deveraux

    Ik voelde zijn handen op mijn bh-sluiting en in een simpele beweging klikte hij die los. Normaliter zou ik een zucht laten door de opluchting, maar nu waren zijn lippen op de mijne geplakt dus dat deed ik maar niet. Hij friemelde wat met mijn armen om mijn bh los te kunnen laten en ik maakte een vage beweging met mijn armen zodat de bh op de grond kon worden gegooid. Het kon me niet meer zoveel schelen als iemand hier binnenkwam, want ik genoot hier zoveel van. Je kon gemakkelijk zeggen dat dit de beste eerste schooldag was. Hij legde zijn handen op mijn wangen en steunde met zijn ellebogen op het bed. Ik legde mijn handen in zijn nek en friemelde daar aan zijn haren, waarna ik een beetje glimlachte. Hij ging weer met zijn tong over mijn lippen en onmiddellijk opende ik mijn mond, smachtend naar meer. Het moest er vast erg raar uitzien, twee mensen die eigenlijk niets tegenover elkaar voelden, onder de dekens te zoenen met alleen maar met twee kledingstukken over op hun lichaam. Ik trok even terug, haalde even adem en keek hem recht in zijn ogen aan. ''Dit blijft veel beter dan slapen,'' lachte ik en glimlachte even. Ik moest me minder zorgen maken over mijn leven en de mogelijke consequenties, ik moest gewoon leven tot het kon. Ik beet even op mijn lip, maar drukte weer mijn lippen op de zijne. Het gevoel kwam weer terug en ik wilde het nooit meer kwijt. Grijnzend trok ik aan zijn onderlip en liet die weer los. Mijn vingers gingen waren weer in zijn haren gevlochten, maar een andere hand was nog steeds op zijn nek gevestigd. Zijn warme lichaam dicht tegen me aan, niets meer, niets minder. Het was al heel fijn dat ik het diner uit kon vluchten met hem, maar dit was vele malen fijner dan ik had gehoopt op een eerste schooldag.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Het voelde oprecht heerlijk om hier gewoon met haar te liggen en te zoenen, casual. Het zag er voor buitenstaanders vast niet casual uit, maar dat was het wel. Het was ongedwongen, ongecontroleerd, zonder dat er liefde of andere zooi aan meewerkte. Ik liet mijn tong over haar lippen gaan en voelde direct haar mond openen. Dat zorgde voor een grijns op mijn gezicht voor ik even met mijn tond tegen de hare tikte. Toch trok ze jammer genoeg niet veel later terug. Ik opende langzaam mijn ogen en keek recht in de hare. Een zachte grinnik rolde bij haar woorden over mijn lippen en ik aaide zacht even over haar wang. "Heel veel beter." stemde ik toe. Eigenlijk mocht dit niet en hoorde dit niet, maar het kon allemaal mijn rug op. As ik geen plezier meer mocht maken, wist ik het ook niet meer. Nu haalde ik ook veel plezier uit een aantal voor de wet verboden activiteiten, maar daar was ik ook nog nooit ook maar op aangesproken. Toen ze op haar lip beet zag ik weer precies waardoor dit was begonnen, want man wat was zij sexy. Ik was dan ook heel blij toen ze haar lippen weer op die van mij drukte. Ik zoende haar maar al te graag terug en vlocht mijn vingers van een hand door haar haren, terwijl ik de ander op haar wang liet liggen. Een zachte piep kwam uit me toen ze aan mijn lip trok. Plaaggeestje. Ik grijnsde een beetje en verslaafde mijn lippen van haar lippen naar haar nek, om daar zacht mijn tanden in te zetten. "Niet zo plagen, Jacey. Dan kunnen mensen wel eens rare dingen in hun hoofd halen." mompelde ik zacht tegen haar huid, terwijl ik mijn handen iets omlaag liet zakken. Zelf bewoof ik wel weer iets terug omhoog om een paar zachte kusjes onder haar oor en op haar kaak te drukken. Ik kon ook best plagen, zeker met mijn handen die over haar flanken streelden en mijn lippen over haar blote huid. Toch gaf dit vooral een goed gevoel en ging ik er graag mee door tot zij het niet meer wilde of dat een van ons te moe was om door te gaan.


    Bowties were never Cooler

    Hebben jullie nog andere personages met wie mijn personages interactie kunnen hebben? Want... zo is er niet veel aan. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jacelyn C. Deveraux

    Het fijne aan dit was dat er geen consequenties eraan waren geplakt en dat was gewoonweg geweldig. Hij grijnsde toen ik vrijwel gelijk mijn mond opende, maar ik grijnsde ook even voordat hij met zijn tong tegen de mijne aantikte. Toen ik even terug trok, hoorde ik hem even grinniken bij mijn woorden en aaide zacht over mijn wang terwijl hij me recht in mijn ogen aankeek. Zijn ogen waren prachtig bruin gekleurd en ik kon er letterlijk de hele dag naar staren. Ik drukte toen mijn lippen weer stevig op de zijne en voelde hem mij terugzoenen. Zayn vlocht zijn vingers in mijn haren en zijn andere hand liet hij gewoon op mijn wang, waardoor er een licht glimlachje op mijn lippen verscheen. Na de weken zomervakantie had ik dit wel nodig, want een paar weken eenzaam zijn was niet bepaald de vakantie die je had gehoopt. Hij liet een piep horen toen ik in zijn lip beet en verplaatste zijn lippen van mijn eigen lippen naar mijn nek. Zijn tanden zette zich in mijn huid, waarna ik op mijn lip beet en grijnsde bij zijn woorden. Hij liet zijn handen wat omlaag zakken, maar ging zelf weer verder om mij te plagen. Ik rolde met mijn ogen en sloot mijn ogen in genot. ''En jij zegt dat ik plaag.'' mompelde ik zacht terwijl ik blindelings naar hem zocht. Ik opende mijn ogen weer en pakte Zayn's nek vast zodat ik weer mijn lippen stevig op de zijne kon drukken. Ik kon gewoonweg niet tegen het plagen en wilde dan gelijk alles. Opnieuw trok ik aan zijn onderlip en grijnsde even. Dit alles gaf me een geweldig gevoel en wilde er nooit mee stoppen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Het leek in elk geval dat ze genoot van de aandacht die ik haar gaf, wat mij ook een goed gevoel gaf. Ik vond het erg fijn om zo met haar om te gaan en dan was het ook wel fijn om te weten en te merken dat zij dit ook wel fijn vond. In de vakantie had ik toch wel dit menselijke contact gemist. Tuurlijk was ik niet alleen geweest als ik dat niet wilde, maar het was toch anders dan met iemand die geen ontzag voor me had en die me niet als een klein kind behandelde. Ik grinnikte zacht bij haar woorden en drukte nog een kusje op de zuigzoen die ik net had gezet. Ik liet me rustig door haar omhoog halen en kuste haar gewillig terug. Mijn handen liet ik wel bij haar flanken. Een kleine piep kwam weer uit mijn keel toen ze weer aan mijn onderlip trok. Toch kon ik ook plagen. Mijn handen verplaatste ik wat naar boven en wreef zacht met mijn duimen over haar borsten. Niet heel hard ofzo, maar gewoon om te plagen. "Toch maar verder, Jacey?" mompelde ik zacht tegen haar lippen voor ik mijn tanden zacht in haar onderlip zette en er kort wat aan trok, voor ik hem terug liet schieten en haar bleef zoenen. Het gaf me een heerlijk gevoel en ik genoot hier dan ook echt van. Over minder dan een jaar was dit over en uit. Dan ging zij waarschijnlijk voor het ministerie werken en ik kon hopelijk quidditch blijven spelen met Louis in ofwel Schotland ofwel Italie. Onze levens zouden zich scheiden en dit soort casual contact zou verbroken worden. Ik zou het graag instand houden, maar dat ging niet, zowel door onze afkomsten als onze plannen. Nu had ze wel geaccepteerd dat ik een Deatheater was, en ik had niet het gevoel dat ze het iemand zou vertellen, maar toch had ik niet het gevoel dat we in contact zouden blijven. Meer dna gewoon vriendne waren we niet en voor haar zou het ook niet heel slim om te vriend met me te blijven omdat ze wist wat ik was en wel kon gokken waartoe ik in staat was. Nu kon het me allemaal niets schelen en wilde ik alleen graag hiervan genieten. Meer niet.


    Bowties were never Cooler

    [RocketRaccoon -> IamGroot]


    Bowties were never Cooler