• When Words Fail Music Speaks


    Er zijn veel kinderen op de wereld met een muziekaal talent.
    Wat nou als er een school is voor die kinderen? Die is er.
    Namelijk Euterpe High.Hier kunnen ze nog beter hun muziek beoefenen




    De leerlingen slapen ook op school. Er zijn 2 persoons kamers.

    Kamerindeling

    Kamer 1: David Deconinck & Chase Kay Norwin
    Kamer 2: Caleb Connor O'Neill & Robin Küster
    Kamer 3: Jeannine Blanchard & Annalynn Jeane Aegers
    Kamer 4:Alexandra May Schneider &Malencia Loreena Bennett




    Leerlingen

    Jongens

    -David Deconinck|Drums en akoestische gitaar| Kamer 1 Lenny_jwz
    - Caleb Connor O'Neill | elektrische gitaar en Drums | Kamer 2 Mashtonx
    -Chase Kay Norwin| Akoestische Gitaar en Elektrische Gitaar| Kamer 1 Fireprooff
    - Robin Küster | Drum en Piano| Kamer 2 WingsOfFreedom

    Meisjes

    -Jeannine Blanchard|Saxofoon en akoestische gitaar|Kamer 3 ~Briar
    -Alexandra May Schneider|Akoestische gitaar en Keyboard|Kamer 4 Thaluke
    -Malencia Loreena Bennett|Akoestische en Elektrische Gitaar| Kamer 4Mashtonx
    -Annalynn Jeane Aegers| Akoestische Gitaar en Piano| Kamer 3 Piaffe


    Docenten
    - Anthony Ivan Ridley|Gymdocent AsshiexIrwin
    -Maryse Kate Valentine| Frans en ZangdocentBriar


    Het is Woensdag ochtend. De leerlingen worden net wakker en bereiden zich voor op een nieuwe dag.


    RollenTopic













    Regels
    1.Minimaal zes regels schrijven in je post.
    2.OOC met haakjes [] () - - | |
    3. Zeker van zijn dat je mee doet.
    4.16+ en schelden Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    5.Bestuur alleen je eigen personages!
    6.Je mag niet meer dan twee personages hebben
    7. Naam wijzing aangeven.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 19:59 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    [YEAH]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    -YASS! MT-


    take me back to the basics and the simple life

    {MON TOPIEK WHOOHOOO}


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    {Jullie mogen alvast beginnen. Ik ben nog even bezig met de story en de praat topic. Ik was vergeten te zeggen dat er ook een eetzaal is en een zitzaal.}


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Mashtonx schreef:
    {MON TOPIEK WHOOHOOO}


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Mijn topics]

    Annalynn Jeane Aegers.


    Met een zucht sla ik mijn wekker verot. Stom ding. Mij een beetje wakker te lopen maken. Ugh. Ik stap mijn bed uit en stoot, slaapdronken als ik ben, tegen het kastje naast mijn bed aan. "Au! Shitzooi! Fuck!" De woorden hebben mijn mond nog niet vlakten of ik grijp hinkelend naar mijn voet. Omdat het natuurlijk nooit goed kan gaan stoot ik tegen mijn bed aan. Lekker begin. Hopend dat ik Jeane niet wakker heb gemaakt sluip ik met een pijnlijke voet naar de badkamer die aan onze kamer grenst. Ik pak een handdoek en een setje kleding mee. Nog geen minuut later stromen de warme stralen van de douche over mijn lichaam. Genietend sta ik onder de douche. Als ik klaar ben met douchen ruik ik helemaal fris en voelt mijn huid weer helemaal zacht aan. Ik kleed me snel aan en glip de badkamer uit. Ik ga op mijn bed zitten en pak een borstel om mijn haar door te borstelen. Twijfelend zit ik met het elastiekje in mijn handen. Staart in, of haar los? Uiteindelijk besluit ik om toch een staart in te doen. Ik pak mijn, al lang niet meer, witte Allstars onder mijn bed vandaan en doe ze aan. Jeane ligt natuurlijk nog steeds te slapen. De slaapkop.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 20:17 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Chase Kay Norwin


    Woensdag, een prachtige dag als je het mij vraagt. Ik heb geen idee waarom, elke dag is een prachtige dag. Mijn ogen openden zich en direct rekte ik me uit. Vandaag zou ik weer kunnen gaan spelen en weer kunnen zingen. Heerlijk! Vlug wierp ik een blik naar het andere bed en zag dat David nog sliep. Ik zou rustig aan moeten doen om hem niet wakker te maken. Het digitale klokje op mijn nachtkastje gaf aan dat het zeven uur was. Het liefst zou ik nog even mijn ogen sluiten en doorslapen, dromend over uitverkochte concertzalen waar ík zou spelen. Gillende tienermeisjes, schreeuwende journalisten en verschillende mensen die me een platencontract aan willen bieden. Zo ver is het helaas nog niet, maar misschien kan mijn droom uitkomen. Ik kwam omhoog en hoorde het bed kraken. 'Kom op Norwin.' zuchtte ik tegen mezelf. 'We gaan er tegenaan.' Ik sloeg mijn benen over de rand van het bed en duw mezelf op mijn benen. De warmte die de deken me bood verdween direct toen deze niet meer om me heen was geslagen. Ik had dan ook enkel een boxer aan en besefte al snel dat ik meer kleding nodig had. Binnen no-time was ik omgekleed, alleen het modelleren van mijn haar duurde wat langer. Even later was ik klaar en bekeek ik mezelf in de spiegel. Daarna vertrok ik naar de eetzaal, om te wachten op de rest.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 20:19 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    { Rollen Story }


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!


    ''These wounds won't seem to heal. This pain is just too real. There's just too much that time cannot erase.''
    Alexandra May Schneider
    Toen Iris van Goo Goo Dolls uit mijn wekker weerklonk opende ik mijn ogen en klikte de wekker uit. Ik zou best nog eventjes kunnen blijven liggen. Maar als ik dit deed kwam ik zeker weten te laat dus stond ik maar op. Ik gooide de deken van me af en stond langzaam op, om vervolgens kledij te pakken en me in de badkamer om te kleden. Douchen had ik gisteravond al gedaan, dus ja. Ik bekeek mijn look, en knikte tevreden. Nog iets wat moe pakte ik mijn armband en deed die om, net zoals de ring. De ring die ik iedere dag om had. Ik had hem van mijn beste vriendin gekregen. Nog voordat ze...
    Ik wilde hem terug geven aan haar ouders, omdat het misschien hun nog zou helpen met het verwerken. Maar ze stonden er op dat ik hem hield. En ik had hem nog iedere dag om. Een kleine glimlach sierde mijn lippen bij de gedachten aan haar. Ze had me zo veel geholpen, en ik ben haar ondanks dat ze er niet meer was nog steeds dankbaar voor alles. Ik schudde het van me af, en deed mijn oorbellen in. Om daarna mijn haren te borstelen, wat gelukkig weinig klitten had, en om daarna mijn haren in en knot te doen. En hierdoor zag je de G-sleutel bij mijn oor. En omdat mijn shirt ook nog wat laag viel, zag je één van de drie raven op mijn sleutelbeen. Als laatste deed ik wat mascara op mijn wimpers en liep terug naar mijn kamer, om mijn pyjama onder mijn kussen te leggen en mijn bed op te maken. Daarna liep ik door naar de eetzaal en zag Chase er al. ''Morgen,'' begroette ik hem vrolijk. ''Goed geslapen?''

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 21:14 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    WingsOfFreedom schreef:
    { Rollen Story }


    -de link doet het niet ): -


    take me back to the basics and the simple life

    { Nu moet hij het wel doen }


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Piaffe schreef:
    (...)

    -de link doet het niet ): -


    [Dan klik je op haar profiel, scrol je iets naar beneden en voilà daar is de story!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    {PraatTopic Ben nu wel even klaar met al die dingen maken, Ik ga zo mijn stukje schrijven}


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Caleb Connor O'Neill



    Al een tijdje zit ik rechtop in mijn bed met mijn rug tegen de muur aan. Ik ben nooit een lange slaper geweest maar zin om op te staan heb ik ook niet. Als ik de laatst woorden van het hoofdstuk uit mijn boek lees klap ik hem weer dicht en leg hem terug waar hij hoort. Mijn bril druk ik nog een keer hoger op mijn neus nadat ik de dekens van me af heb geslagen. Ik zet mijn voeten op de grond neer. Er trekt direct een rilling door me heen als mijn voeten met de koude grond in contact komen. Ik recht mijn rug, sta op en begin mijn weg naar de badkamer. Onderweg loop ik langs de kledingkast heen en trek mijn vertrouwde zwarte skinny jeans en mijn lievelingsshirt uit de kast. Op het rode shirt staat in gele letters 'Nirvana' geprint. Het heeft lange mouwen die in tegenstelling tot de rest van het shirt wit zijn. Ik neem beide mee naar de badkamer waar ik begin met mijn dagelijkse verzorging.
    Na ongeveer tien minuten ben ik zo goed als klaar. Ik trek nog snel een beanie over mijn wilde krullen heen en ga nog eenmaal met mijn hand door de bruine pluk haar die over mijn voorhoofd hangt om deze in model te leggen. Voorzichtig open ik de deur en begin mijn weg naar de eetzaal.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell