• HELL IN WOODS.
    THEY WATCHING.


    Een internaat ten midden van Italië vangt al jaren kinderen op met een moeilijk verleden die door bepaalde omstandigheden niet meer thuis konden wonen.
          Elk jaar nemen ze de zestienjarige mee voor een kampeer-trip met elke keer een nieuwe locatie, dit maal ook weer. Ze reizen af naar de Ardennen om daar in hun eigen tenten te verblijven. Toch is alles niet zoals verwacht.
          Wat ze niet wisten was dat de bossen al enkele jaren verlaten waren. Niemand kwam er in de buurt, en deden ze dat wel, kwamen ze niet meer terug. Als je er eenmaal vast zat kwam je er niet meer weg en liep je in handen van alle monsters en wezens die uit zijn op het doden van alle mensen die er kwamen.

    Invullijstje:


    † Naam
    † Leeftijd
    † Geslacht
    † Innerlijk
    † Uiterlijk
    † Verleden [Enkel leerlingen, eventueel wezens.]
    † Soort
    † Extra
    † Tijd in het bos.
    † Eventuele gave of Kracht. [Enkel voor wezens in het bos en dus niet voor leraren of leerlingen.]





    Soorten.


    † Leerlingen.
          De leerlingen zijn zestien jaar oud en gaan mee op de kampeer trip samen met hun leraren. Ze moeten proberen te overleven in de donkere bossen zonder gepakt te worden door alle monsters en wezens die er rondlopen.

    † Leraren.
          Dit zijn de begeleiders, vaak rond de dertig jaar oud die er voor zorgen dat alles goed loopt tijdens de trip.

    † Hunters.
          Hunters zijn de mensen die al die tijd in het bos overleefd hebben. Ze jagen op de wezens die hun dood willen en proberen er zo veel mogelijk uit te schakelen met hun geïmproviseerde messen en bogen.

    † Wezens.
          Deze wezens kunnen van alles zijn. Van spoken tot mythologische monsters, van een kwaadaardige eekhoorn tot een geest. Ze hebben niet allemaal slechte bedoelingen, maar de meeste zijn er toch echt op uit de mensen te doden.

    Rollen.


    † Leraren. [Max. 2.]
    - Clara Allison Frey | Dashner.
    -

    † Leerlingen. - Stop op leerlingen.
    - Chevanna Juliëtte diAngelo. | Thaluke.
    - Storm Donaghue Gardner. | Dakruon.
    - Saffron Natalia Hartley. | Ourania
    - Robin Tigrisblack | Robind19.
    - Shawn Magee. | BoterBabbelaar.
    - Cassandra Roseria DiRomano. | Parrish.

    Wezens slechte bedoelingen.
    - Hope Caola Elijah Woodward.| LadyStark.
    - Roman Emilio Marchissio. | Parrish.
    - Mannelijk. | LoveHemmings.
    - Damian. | Malt.
    - Vrouwelijk. | Sivan.

    Wezen goede bedoelingen. - Stop op goede wezens.
    - Elijah | Paracosm.

    Hunters. - Stop op Hunters.
    - Vrouwelijk. | MissMills.
    - Lucas 'Luke' Carter. | Dukruon.

    Regels.


    † Tweehonderd woorden per post.
    † Houd jongens en meisjes gelijk.
    † Houd de variatie tussen soorten gelijk.
    † Geen perfecte personages.
    † En dan nog wel de belangrijkste, wees actief!
    † 16+ aangeven of in een spoiler.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 13:58 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Chevanna is af voor mijn gevoel.
    Ik kan helaas ook niets doen aan het feit dat het vanaf 'geslacht' tot 'tijd in het bos' groter is dan vanaf die quote tot 'leeftijd'.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dakruon schreef:
    (...)

    Goede bedoelingen zijn al vol,,


    —Lees de Edit want ik had hem al veranderd aangezien ik slechte bedoelde. ;]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Kan ik nog een vrouwelijke leerlinge reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zou mijn personage een Gevallen Engel kunnen zijn?


    Ik zet jullie er morgen allemaal bij.
    En dat kan zeker, klinkt erg origineel.

    Bij deze ook de vraag aan iedereen het karakter van mensen verschillend te houden! Maakt een Rpg veel leuker dan als er alleen maar een stel mensen in zitten die te bang zijn om te praten (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Mijne doet alsof ze het leuk vindt om te praten :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    † Naam Robin Tigrisblack
    † Leeftijd 16
    † Geslacht mannelijk
    † Innerlijk Robin is een slimme en aardige jongen Maar soms heel egoïstisch als hij ene keus moet maken. Robin vertrouwt weinig mensen direct. Waardoor die soms overkomt als een jongen die arrogant is. Ene typische populaire jongen. Maar dat is hij niet. Hij heeft vaak een koptelefoon op om zich terug te trekken. Hij praat graag met iedereen. Maar niet over elk onderwerp.
    † Uiterlijk Robin heeft blond haar. Dat op sommige plekken tegen donker blond aan licht. Hij heeft blauwe ogen. En vaak een koptelefoon of oortjes.
    † Verleden Robin heeft het nooit over zijn verleden. Als mensen er over beginnen word die kwaad en loopt die weg. Dit komt omdat die thuis mishandeld is. Zijn moeder wouw altijd dat die 100% goed was. Zijn vader kende die nooit. Hij vind het overal beter dan thuis.
    † Soort leerling
    † Extra Robin vertelt aan niemand iets over zijn verleden.
    † Tijd in het bos. Nog maar net

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 23:18 ]

    Zou ik een mannelijk wezen met slechte bedoelingen mogen reserveren? ^^


    A girl who wonders.

    -

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 0:25 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga iedereen er bij zetten en mijn eigen rol afmaken. Voor vragen mag ook mijn gastenboek gebruikt worden,


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Mijn leerlinge is af.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Doe mij maar een mannelijk slecht wezen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Iedereen staat er bij, maar voor leerlingen zet ik een tijdelijke stop op meisjes.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Hoeveel mensen mini maal voor we beginnen

    Gezien dit RPG aardig vol loopt, in tegenstelling tot sommige andere waar ze er een week over doen het voor de helft vol te krijgen, wil ik in ieder geval nog twee leerlingen en een leraar voor we beginnen.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes