• HELL IN WOODS.
    THEY WATCHING.


    Een internaat ten midden van Italië vangt al jaren kinderen op met een moeilijk verleden die door bepaalde omstandigheden niet meer thuis konden wonen.
          Elk jaar nemen ze de zestienjarige mee voor een kampeer-trip met elke keer een nieuwe locatie, dit maal ook weer. Ze reizen af naar de Ardennen om daar in hun eigen tenten te verblijven. Toch is alles niet zoals verwacht.
          Wat ze niet wisten was dat de bossen al enkele jaren verlaten waren. Niemand kwam er in de buurt, en deden ze dat wel, kwamen ze niet meer terug. Als je er eenmaal vast zat kwam je er niet meer weg en liep je in handen van alle monsters en wezens die uit zijn op het doden van alle mensen die er kwamen.

    Invullijstje:


    † Naam
    † Leeftijd
    † Geslacht
    † Innerlijk
    † Uiterlijk
    † Verleden [Enkel leerlingen, eventueel wezens.]
    † Soort
    † Extra
    † Tijd in het bos.
    † Eventuele gave of Kracht. [Enkel voor wezens in het bos en dus niet voor leraren of leerlingen.]





    Soorten.


    † Leerlingen.
          De leerlingen zijn zestien jaar oud en gaan mee op de kampeer trip samen met hun leraren. Ze moeten proberen te overleven in de donkere bossen zonder gepakt te worden door alle monsters en wezens die er rondlopen.

    † Leraren.
          Dit zijn de begeleiders, vaak rond de dertig jaar oud die er voor zorgen dat alles goed loopt tijdens de trip.

    † Hunters.
          Hunters zijn de mensen die al die tijd in het bos overleefd hebben. Ze jagen op de wezens die hun dood willen en proberen er zo veel mogelijk uit te schakelen met hun geïmproviseerde messen en bogen.

    † Wezens.
          Deze wezens kunnen van alles zijn. Van spoken tot mythologische monsters, van een kwaadaardige eekhoorn tot een geest. Ze hebben niet allemaal slechte bedoelingen, maar de meeste zijn er toch echt op uit de mensen te doden.

    Rollen.


    † Leraren. [Max. 2.]
    - Clara Allison Frey | Dashner.
    -

    † Leerlingen. - Stop op leerlingen.
    - Chevanna Juliëtte diAngelo. | Thaluke.
    - Storm Donaghue Gardner. | Dakruon.
    - Saffron Natalia Hartley. | Ourania
    - Robin Tigrisblack | Robind19.
    - Shawn Magee. | BoterBabbelaar.
    - Cassandra Roseria DiRomano. | Parrish.

    Wezens slechte bedoelingen.
    - Hope Caola Elijah Woodward.| LadyStark.
    - Roman Emilio Marchissio. | Parrish.
    - Mannelijk. | LoveHemmings.
    - Damian. | Malt.
    - Vrouwelijk. | Sivan.

    Wezen goede bedoelingen. - Stop op goede wezens.
    - Elijah | Paracosm.

    Hunters. - Stop op Hunters.
    - Vrouwelijk. | MissMills.
    - Lucas 'Luke' Carter. | Dukruon.

    Regels.


    † Tweehonderd woorden per post.
    † Houd jongens en meisjes gelijk.
    † Houd de variatie tussen soorten gelijk.
    † Geen perfecte personages.
    † En dan nog wel de belangrijkste, wees actief!
    † 16+ aangeven of in een spoiler.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 13:58 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Zou ik, als het mogelijk is, mijn reservering kunnen verwisselen voor een lerares? (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dat is zeker mogelijk, ik zal het aanpassen!


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik twijfel, mag ik wel alvast een jongen, leerling, reserveren?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    Ik twijfel, mag ik wel alvast een jongen, leerling, reserveren?


    Dat mag (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Dakruon schreef:
    (...)

    Dat mag (:

    Nee laat maar x'D
    Dang keuzen maken is moeilijk

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 10:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah, oké. Dan zal ik je weer weghalen (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Hier is trouwens het praattopic.
          Voor personages die af zijn, word het erg gewaardeerd als daar overlegd word over eventuele relatie's en vriendschappen in plaats van dat hier te doen.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Dakruon schreef:
    Ah, oké. Dan zal ik je weer weghalen (:


    Huh? Nee ik wil wel een leerling, ik had daar iets over een wezen gezet en weer weggehaald xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, hahaha, dat had ik niet gezien, sorry :3


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    LUCAS 'LUKE' CARTER
    IF PEOPLE ARE TRYING TO BRING YOU DOWN, IT ONLY MEANS YOU ARE ABOVE THEM.


    † Leeftijd
          Lucas is momenteel zeventien, bijna achttien jaar oud.

    † Geslacht
          Mannelijk.

    † Innerlijk
          Luke is dat type populaire jongen dat op elke school wel rond loopt, alleen dan niet de arrogante versie waar iedereen aan denkt. Nee, Luke is het "alles en iedereen mag me"-type.
          Hij heeft een droog soort humor en is verschrikkelijk sarcastisch, maar zijn neiging alles te vergelijken maakt zijn humor al een stuk beter. Lucas is zo'n type waar je op af stapt voor steun, al ken je hem totaal niet. Hij straalt en en al rust uit en als je wilt, kan je prima met hem lachen. Regels zijn er voor hem om gebroken te worden en een bak water boven de deur zetten is een typische actie die Lucas zou begaan. - Vooral vergeten dat de bak er stond en zelf nat worden is echt iets wat hij zou doen.
          Luke praat veel en makkelijk, maar de geheimen die hij te horen krijgt zullen ook echt alleen bij hem blijven. Als iemand tegen hem loopt te bitchen zou hij zelf ook prima mee kunnen doen en hij neemt het dan ook makkelijk voor zichzelf en andere op, maar zal er alles aan doen als iemand hem niet mag, gewoon omdat hij altijd bevriend wilt zijn met iedereen.
          Hij weet vaak wanneer hij moet praten en wanneer hij zijn mond moet houden, maar soms loopt het toch nogal uit de hand. Je krijgt hem niet snel boos, maar vergeten doet hij vrijwel niet. Hij heeft een geweldig geheugen maar is daar in tegen echt slecht met namen, wat betekend dat hij na een jaar in dit bos nog altijd de namen van alle wezens niet weet. Zo heeft hij het maar op wezen één, twee, drie, vier, vijf en zes gehouden.
          Ondanks alles, is Lucas soms misschien wat hard voor zichzelf en anderen als het er op aan komt. In de veronderstelling dat zijn eigen gevoelens niemand wat aan gaat, propt hij alles op, wat als gevolg kan hebben dat hij op een willekeurig moment opeens in stort. Dit komt grotendeels door dat hij erg veel nadenkt. Voor alles wilt hij een verklaring hebben en hij raakt gefrustreerd wanneer hij het antwoord op bepaalde vragen niet kan krijgen. Zijn kennis zorgt er grotendeels voor dat hij zich nuttig voelt en als dat hem ontnomen word, voelt hij zich waardeloos in de buurt van de meeste mensen en wezens. Lucas valt eigenlijk wel voor elk meisje dat hij absoluut niet kan bereiken, maar laat dit zo min mogelijk zien wetend dat hij dan keihard uitgelachen zou worden.
          Soms is hij misschien ook wat goedgelovig, gezien hij veel mensen vertrouwd. Toch zal hij, als je hem echt bedriegt, een hele tijd kunnen negeren. Dit kan oplopen van een uur tot een maand lang volledig genegeerd worden, het is maar hoe lang hij het wilt. Dollen met zijn snelle vertrouwen is iets waar Lucas echt absoluut niet tegen kan.
          Tot slot is Lucas soms wat snel chagrijnig. Ondanks zijn pogingen tot vrolijk blijven en overal het positieve in zien, heeft ook hij momenten dat hij het liefste tegen iedereen gaat zitten schreeuwen. Normaal gesproken probeert hij zijn chagrijnige momenten te beperken tot wanneer er geen mensen bij zijn, maar hoe harder hij dit probeert hoe meer hij er in faalt.

    † Uiterlijk
          Lucas is een redelijke 1.78 lang en heeft korte, blonde haren. Door zijn lange tijd in het bos is hij redelijk gespierd, maar niet té. Zijn kleding is vaak gewoon een simpele spijkerbroek met shirt, hij doet er in ieder geval niet teveel moeite voor.

    † Verleden
          Komt

    † Soort
          Komt

    † Extra
          Komt

    † Tijd in het bos.
          Komt.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 11:01 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 15:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leerling meisje?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Er is enkel nog een leraar en wezen beschikbaar,


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik ga hier mijn topics zetten, omdat ik eerst wil kijken of ik genoeg tijd heb.
    Stel ik heb niet genoeg tijd, dan maak ik gewoon af en toe een wezen met slechte bedoelingen aan ofzo (;
    Tenzij je het beperkt wil houden of zo

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 12:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dan een wezen, aub.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.