• ... en het soms net lijkt alsof de helft van de actieve topics uit afscheidsberichten bestaat, leek het me interessant om ook te horen waarom mensen juist wél hier blijven. Dus laten we eens het tegenovergestelde proberen: waarom wil jij juist niet weg van Quizlet? Wat zijn de leuke en positieve dingen die jou hier houden? Wat heeft je überhaupt aangetrokken tot de site en je overtuigd om (veel te veel van) je vrije tijd hier te besteden?

    Zelf blijf ik hier toch vooral dagelijks komen voor het forum en al de mensen hier. Het is niet altijd rozengeur en maneschijn, maar die momenten vallen in het niet naast al de keren dat het wél gezellig is. Bovendien heeft bijna iedereen hier wel iets met schrijven en ik ken geen enkele andere site waar dat op deze manier centraal staat. Ik ben ontzettend dankbaar dat ik hier de kans heb gekregen mijn verhalen aan anderen te laten lezen. En tot slot is er natuurlijk het werk als bèta, wat ik nog altijd geweldig vind om te doen, omdat ik het gevoel heb dat ik mensen help en er tegelijkertijd zelf ook veel van leer. Het klinkt een beetje melodramatisch, maar ik zou niet de persoon zijn die ik nu ben zonder Q. (:


    En nu jullie! Want onthoud, mensen:


    *Quizlet. Ze heeft zich gewoon een beetje versproken. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Quizlet trekt me al heel lang niet meer zoals het vroeger ooit deed. Toen deed ik nog veel met RPG's, sprak ik veel mensen en gebeurde er nog interessante dingen. Tegenwoordig is dat allemaal niet meer zo en begin ik Q steeds irritanter te vinden. Maaaar goed, voorlopig zal ik nog niet weg gegaan, gewoon omdat het in mijn dagelijkse ritme zit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is meer een gewoonte geworden, hoewel het er het niet minder gezellig op maakt, maar de meeste mensen die ik hier heb leren kennen spreek ik toch nog wel via whatsapp, ik kom vaak online om even de verhalen bij te lezen en stukjes te schrijven. Alle off-topics zijn toch meestal zo dood als wat. x)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dauth schreef:
    Quizlet trekt me al heel lang niet meer zoals het vroeger ooit deed. Toen deed ik nog veel met RPG's, sprak ik veel mensen en gebeurde er nog interessante dingen. Tegenwoordig is dat allemaal niet meer zo en begin ik Q steeds irritanter te vinden. Maaaar goed, voorlopig zal ik nog niet weg gegaan, gewoon omdat het in mijn dagelijkse ritme zit.


    Dit dus. Vroeger kon ik echt alles hier kwijt nu niet meer helaas. Maar ik blijf nog wel een tijdje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    FonQ schreef:
    (...)

    Dit dus. Vroeger kon ik echt alles hier kwijt nu niet meer helaas. Maar ik blijf nog wel een tijdje.
    Oh, ik kan best alles kwijt, maar ik heb geen zin meer om het te doen. Nobody gives a shit anyway / doet alsof ze een shit geven. Iedereen waarmee ik ooit op Q heb gepraat (behalve Nikki) laat me toch links liggen, so I stopped giving a damn :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben Quizlet allang zat tbh. Heel af en toe kom ik nog even kijken, als ik me echt verveel bijvoorbeeld. Ik weet dat het vaak gezegd en blabla, maar vroeger vond ik het leuker :') Kan ook liggen aan mijn leeftijd natuurlijk.


    -

    Debbaut schreef:
    Ik zal eerlijk zijn, er is een tijd geweest dat ik echt serieus overwoog te kappen, maar ik kan gewoon niet meer zonder, quizlet is een uitlaatkkep. Bovendien al die leuke mensen!


    Dit. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Deerstalker schreef:
    Ik vind het hier gezellig, leuke mensen en gewoon, tja, a whole bunch of people trying to figure themselves out :Y) Bovendien hebben veel mensen hier problemen, maar kan je dat hier gewoon kwijt, krijg je advies, eerlijk kritiek, enzovoorts. Als je erdoorheen zit wordt je overladen met 'bij mij kun terecht, of stuur een pb naar mij als je het nodig hebt', 'heel veel sterkte' en allemaal knuffel-gifs. En zoals je zegt, heeft iedereen wat met schrijven en ik vind het echt een soort community geworden waar we met zijn allen deel van uit maken.
    Bovendien is het verslavend :Y)


    Hier sluit ik me bij aan. Plus dat ik hier veel te vinden ben omdat ik een moderator ben. Dat doe ik met alle liefde! (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Mja ik weet niet wat het is. Ik krijg toch meestal erg weinig reacties op topics in tegenstelling op vroeger, wat ik natuurlijk heel jammer vind. Ik denk dat dat komt omdat ik niet zoveel socialize met Q'ers. Vroeger maakte dat blijkbaar niet uit, Quizlet was gewoon hechter I suppose. Nu krijg ik het gevoel dat je bevriend met iedereen moet zijn voordat mensen reageren.


    i put the fun in funeral

    Ik ga niet weg van Quizlet, omdat het automatisme is de site elke dag op te starten. De meeste van mijn vrienden die ik hier heb leren kennen zitten hier niet meer regelmatig op (met mijn beste vrienden heb ik uiteraard contact, met de rest helaas niet meer) en ik heb niet zoveel meetings meer zoals vroeger, maar dat geeft niet. Ik zit hier al 5 jaar en wordt ouder. Het is jammer dat er zoveel mensen weggaan, maar dat is hun eigen keuze. Ze nemen denk ik de sfeer, ruzie en omstandigheden hier veel te persoonlijk. Ik deed dat toen ik wat jonger was ook enorm erg. Als iemand iets gemeens tegen me ze op Quizlet, dan schoot ik meteen in de tegenaanval en ook deed ik regelmatig mee in een relletje. Nu ik wat ouder ben vind ik het allemaal welletjes. Ik zit hier voor mezelf, voor mijn verhalen, voor de quizzen, gedichten en ook voor de topics waarin mensen echt om hulp vragen of iets leuks te melden hebben. Verder negeer ik alle negativiteit en sla ik topic's over waarin ruzie gemaakt wordt. Ik neem het allang allemaal niet meer persoonlijk. Vroeger was Quizlet ook alles voor me, maar nu besef ik me dat het maar een online wereld is. Als je de site afsluit of ik mijn laptop uitzet, is het weg. Het is niet net zoals het echte leven dat je problemen niet uit de weg kunt gaan, als er hier problemen zijn kun je dat gewoon van je afzetten door uit te loggen en de webpagina af te sluiten.

    De reden dat ik blijf op Quizlet is dus puur voor mijn eigen vermaak, de leuke topic's en sommige hele aardige mensen hier. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Door Quizlet ben ik hard verbeterd in schrijven, heb ik veel stijlen leren appreciëren en... ik werd fan van Quizlet omdat ik een zalig verhaal gelezen had (wat ik nooit meer heb terug gevonden jammer genoeg) gelezen over Bill van tokio hotel. Toen dat uit was ben ik meteen lid geworden. Dat is nu al bijna 7 jaar geleden! :D


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Tja, waarom zit ik nou op Q. Het is een rotsite met alleen maar klootzakken die zeuren. :')

    Joke.
    Voor ik Q gevonden had, kon ik er echt niets van. Van schrijven. Maar toch hield ik er zoveel van, maar mijn verhalen waren altijd verschrikkelijk. Van kongs af aan wilde ik graag een boek uitgeven, maar ik had het gevoel dat iedereen me vreemd vond, dat niemand ervan hield om verhalen te schrijven. Ik kende bijna niemand die net zoals ik zoveel van schrijven hield. Ik bleef maar Googelen en Googelen, maar zelfs mijn vader zei dat als ik ooit een boek zou uitgeven dat het geen succes zou worden. Dus ik kapte ermee. Ik schreef toen een tijdje niet meer en begon me te verdiepen in leuke quizzen. Ik verveelde me veel meer op het internet en typte dus random wat woorden in Google in, ik typte 'quizzensite'. Resultaten? Miljoenen. Geen enkele site die me aansprak. En toen zag ik het, Quizlet. Ik ontmoette deze vrolijke design en meteen was ik obsessed. Het duurde alleen lang tot ik het forum ontdekte, en ik zei er ook niet veel. En toen ontdekte ik dat je er kon schrijven, wat me meteen aan mijn oude hobby deed denken. Dat mijn ouders het belachelijk vonden dat ik een boek wilde uitgeven. Ze zeiden toen dat het me toch niet zou lukken.
    En tja, ik begon te schrijven.. Alweer. Maar dan op een site. Deze site, Quizlet. Onder elk hoofdstuk vroeg ik om reacties. Maar niemand die reageerde. Ik vroeg om kudo's. Niemand die me een kudo gaf. Ik vroeg om abonnees. Niemand die een abo nam. Weer gaf ik het op. Ik bekeek het verhalen van anderen. Keer op keer was ik jaloers hoe deze fantastisch werden geschreven. Ik wist dat het me nooit zou lukken om zo mooi te schrijven. ik schreef altijd van die kinderlijke kutverhalen. En toen zag ik hoeveel stories er op Q waren.. gewoonweg superveel. Ik was echt verbaasd, ik wist niet dat schrijven zo populair was. Ik had nooit eerder een site gezien waar er zoveel werd geschreven.. en nu nog steeds niet. Toen besefte ik dat het eigenlijk niet zo vreemd is als je het leuk vindt om verhalen te schrijven. Een hele lange periode schreef ik niets, ik las alleen maar. En toen begon ik weer te schrijven en leerde van anderen. En toen werd ik ook actief op het forum. Ik ontdekte dat je hier alles kwijt kon. Dat je hier lekker jezelf kon zijn. Ik schreef steeds weer, postte meer op het forum. iedereen zegt dat ze hier hunzelf kunnen zijn.. maar tja, eerlijk gezegd heb ik dat gevoel niet echt altijd, waarom weet ik niet, maar goed. :x
    Ook is mijn Nederlands enorm verbeterd door deze geweldige site. Nu is Q gewoon een site waar ik dagelijks op kijk. Ik heb nu een lopende story zelfs. (:
    Maar ja.. ik kan mijn leven niet zonder Quizlet voorstellen. Het is gewoon iets wat bij me hoort. c:

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 13:58 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Het heeft zoveel gegeven aan mij, en op het forum kijken/verhalen lezen hier kan ik ook gewoon niet missen denk ik. Plus het zou gewoon heel gek zijn om hier weg te gaan

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 14:24 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    because..


    Firm believer of all that is magic