• Als je Professor Layton and the Last Spector nog niet hebt gespeeld, wel wilt spelen, maar niet gespoiled wilt worden, vooral niet dit openen. Voor de rest kun je mee converseren. c:



    Het is heel erg en ik heb al eerder moeten huilen om Professor Layton toen professor Layton opnieuw afscheid moest nemen van Claire, en deze keer wetende dat het een afscheid is en ook nog eens voor goed, in The Unwound Future, maar afgelopen zomer moest ik ook tranen laten toen Loosha dooding in de Last Specter. Ik kwam de scéne tegen vandaag op YT en ik kon 'm niet afkijken, want alleen al het begin van haar scéne doet mij al slikken. (ja, ik ben een sentimenteel typetje, lol) Nu hoop ik dat er meer Layton-fans hier zijn die, net als ik, Loosha's dood niet de leukste wending in het verhaal vond, om het zo te zeggen. Iemand? c;

    Voor wie nieuwsgierig is: in dit filmpje moet je skippen naar 7:25 en dan iets later begint de scene.


    Ik weet dat het vrij vreemd is om te delen, maar ik wou 'ns converseren met mensen die ook fan zijn van de Layton-games. Dus, voel je vrij om te posten over Layton wat je wilt, van filmpjes tot gifs, van plaatjes tot quotes, van meningen tot spoilers. :']

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 19:44 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    NUUUUUUUUH!!!!!! NOT LOOSHA


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Raisei schreef:
    NUUUUUUUUH!!!!!! NOT LOOSHA


    Ah, man, ik heb zo lopen janken. Ik heb de rest van de avond mijn neus moeten ophalen en met rode ogen gelopen. Mijn moeder vond 't deels grappig en deels vreemd dat ik moest huilen om de dood van een fictief wezen in notabene een spelletje. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh...crap...it makes me sad to saw that happen...


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    Oh...crap...it makes me sad to saw that happen...


    Heb jij één of meerdere games gespeeld? Of deze? Het is echt heel erg tof, though. Als je beter geluid hebt, is het nog ontroerender. Ik vind de Nederlandse versie wel mooier, eerlijk gezegd. Sowieso zijn de Nederlandse games waanzinnig goed ingesproken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Neeeee, niet spoileren. ;_;

    Ik moest ook echt huilen toen Claire (en Randall in *weet de naam niet meer*) doodging, hahaha. Goed, ik was negen, maar toch. Ik vind de verhaallijnen van die spelletjes echt geweldig.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novosel schreef:
    Neeeee, niet spoileren. ;_;

    Ik moest ook echt huilen toen Claire (en Randall in *weet de naam niet meer*) doodging, hahaha. Goed, ik was negen, maar toch. Ik vind de verhaallijnen van die spelletjes echt geweldig.


    Oh, damn, sorry van de spoiler! :c Ik had daar niet bij nagedacht. :c

    Ik vind de verhalen ook echt geweldig. Ik heb nu alles wat op mijn DSi gespeeld kan worden. Denk er heel erg hard over na, al maanden, om te sparen voor een 2DS of 3DS (XL) zodat ik verder kan gaan met de games. Maar ik moet ook nog de film kopen, The Eternal Diva/De Eeuwige Diva. Ik vind deze games het serieus waard om een extra consoler voor te kopen. Dat wordt maanden flink sparen met mijn loon, maar ik heb er vreselijk veel lol van. Vind het wel jammer dat ze de soundtracks niet uitgeven op cd; ik zou ze kopen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    -> Titel aangepast. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Legare schreef:
    -> Titel aangepast. (:


    Geel erg bedankt!

    +



    Ik vind de meeste main themes echt geweldig, maar de eerste blijft mijn favoriet. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ah crap, ik heb volgens mij al veel spellen gemist. Ik wil al een hele tijd de film nog eens kijken, die vond ik wel leuk :3
    Ik heb er drie gespeeld, de eerste drie denk ik ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reno schreef:
    Ah crap, ik heb volgens mij al veel spellen gemist. Ik wil al een hele tijd de film nog eens kijken, die vond ik wel leuk :3
    Ik heb er drie gespeeld, de eerste drie denk ik ;3


    Ik heb er vier van de zeven gespeeld. De drie die ik nog moet spelen, zijn voor de 3DS en 2DS enkel capabel.
    De film heb ik nog nooit gezien, maar wil ik wel zien. Ik bestel 'm wel een keer bij bol.com, denk ik.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb maar één van die spellen gespeeld. De doos van Pandora, geloof ik. Geweldig spel! Ik moet echt nog eens al die andere spellen gaan bekijken en spelen.


    26 - 02 - '16

    Puzzlette schreef:
    (...)

    Ik heb er vier van de zeven gespeeld. De drie die ik nog moet spelen, zijn voor de 3DS en 2DS enkel capabel.
    De film heb ik nog nooit gezien, maar wil ik wel zien. Ik bestel 'm wel een keer bij bol.com, denk ik.


    Hij staat toch op YouTube? Of daar heb ik m toch gezien ooit ^^
    En mijn DS is erg versleten. Mijn zus heeft wel een 3DS, maar zij speelt Layton niet, dus dat heeft niet veel zin. Echt stom dat er geen pc-versie van is


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reno schreef:
    (...)

    Hij staat toch op YouTube? Of daar heb ik m toch gezien ooit ^^
    En mijn DS is erg versleten. Mijn zus heeft wel een 3DS, maar zij speelt Layton niet, dus dat heeft niet veel zin. Echt stom dat er geen pc-versie van is


    Jawel, ik heb ook de trailer al gezien en een scène of zo, maar ik heb graag films op DVD en de kans is groot dat ik de film leuk vind, dus ik wil de gok best wagen.

    Mijn 1e DS is naar mijn nichtjes, nu heb ik een DSi van een paar jaar oud. Maar ik wil een 2DS voor Professor Layton en dan zijn er vast meer games die ik leuk vind.

    Klopt, dat zou echt vet zijn! Je hebt wel een android app of zo en over onbepaalde tijd komt Layton 7, maar Layton 7 doet mij totaal niet denken aan Layton. Sowieso zijn ze gestopt met het originele concept, tot mijn spijt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Puzzlette schreef:
    (...)

    Jawel, ik heb ook de trailer al gezien en een scène of zo, maar ik heb graag films op DVD en de kans is groot dat ik de film leuk vind, dus ik wil de gok best wagen.

    Mijn 1e DS is naar mijn nichtjes, nu heb ik een DSi van een paar jaar oud. Maar ik wil een 2DS voor Professor Layton en dan zijn er vast meer games die ik leuk vind.

    Klopt, dat zou echt vet zijn! Je hebt wel een android app of zo en over onbepaalde tijd komt Layton 7, maar Layton 7 doet mij totaal niet denken aan Layton. Sowieso zijn ze gestopt met het originele concept, tot mijn spijt.


    Ik heb een iPhone dusja :/
    Ik wil gewoon de andere games nog spelen, maar ik heb enkel De Doos van Pandora, Curious Village en Verloren Toekomst gespeeld :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reno schreef:
    (...)

    Ik heb een iPhone dusja :/
    Ik wil gewoon de andere games nog spelen, maar ik heb enkel De Doos van Pandora, Curious Village en Verloren Toekomst gespeeld :/


    Ik heb de Curious Village en de Melodie van het Spook afgelopen zomer voor €15 en €20 euro gekocht of zo, of €15 en €18. Gewoon in de speelgoedwinkel. Kijk daar. Nintendo verkoopt minder goe en vooral gewone spelletjes willen ze kwijt. Gewoon kijken of je de Melodie van het Spook voor een prikkie kan vinden. Ik vond die van mij in juli bij Bart Smit.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife