• Als je Professor Layton and the Last Spector nog niet hebt gespeeld, wel wilt spelen, maar niet gespoiled wilt worden, vooral niet dit openen. Voor de rest kun je mee converseren. c:



    Het is heel erg en ik heb al eerder moeten huilen om Professor Layton toen professor Layton opnieuw afscheid moest nemen van Claire, en deze keer wetende dat het een afscheid is en ook nog eens voor goed, in The Unwound Future, maar afgelopen zomer moest ik ook tranen laten toen Loosha dooding in de Last Specter. Ik kwam de scéne tegen vandaag op YT en ik kon 'm niet afkijken, want alleen al het begin van haar scéne doet mij al slikken. (ja, ik ben een sentimenteel typetje, lol) Nu hoop ik dat er meer Layton-fans hier zijn die, net als ik, Loosha's dood niet de leukste wending in het verhaal vond, om het zo te zeggen. Iemand? c;

    Voor wie nieuwsgierig is: in dit filmpje moet je skippen naar 7:25 en dan iets later begint de scene.


    Ik weet dat het vrij vreemd is om te delen, maar ik wou 'ns converseren met mensen die ook fan zijn van de Layton-games. Dus, voel je vrij om te posten over Layton wat je wilt, van filmpjes tot gifs, van plaatjes tot quotes, van meningen tot spoilers. :']

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 19:44 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Puzzlette schreef:
    (...)

    Ik heb de Curious Village en de Melodie van het Spook afgelopen zomer voor €15 en €20 euro gekocht of zo, of €15 en €18. Gewoon in de speelgoedwinkel. Kijk daar. Nintendo verkoopt minder goe en vooral gewone spelletjes willen ze kwijt. Gewoon kijken of je de Melodie van het Spook voor een prikkie kan vinden. Ik vond die van mij in juli bij Bart Smit.


    Ik heb niet zoveel geld eigenlijk :'D En daarbij, mijn DS is echt halfkaduuk, het is echt nog de eerste uitgave van de DS, die je enkel kon kopen met Nintendogs :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reno schreef:
    (...)

    Ik heb niet zoveel geld eigenlijk :'D En daarbij, mijn DS is echt halfkaduuk, het is echt nog de eerste uitgave van de DS, die je enkel kon kopen met Nintendogs :'D


    Ik heb al mijn Layton's voor m'n verjaardag gekregen, dat dan wel. Tja, dan zou ik eerst investeren in reparaties/upgrades of in een nieuwe DS. Met de bulkboeken van bol.com kost de Nintendo 2DS met Mario Bros 2 Special Edition €114,95 en een losse 2DS €129,95. Ik ga die met Mario Bros 2 misschien kopen. Het kost een lieve duit en eigenlijk moet ik geld sparen voor m'n examenreis met mama, maar ik investeer ook graag in een hobby. Ik ben nog lang niet klaar met mijn Nintendo. Je kan een potje maken waar je telkens kleingeld indoet als je dat hebt. Op een gegeven moment heb je een leuk bedrag.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Puzzlette schreef:
    (...)

    Ik heb al mijn Layton's voor m'n verjaardag gekregen, dat dan wel. Tja, dan zou ik eerst investeren in reparaties/upgrades of in een nieuwe DS. Met de bulkboeken van bol.com kost de Nintendo 2DS met Mario Bros 2 Special Edition €114,95 en een losse 2DS €129,95. Ik ga die met Mario Bros 2 misschien kopen. Het kost een lieve duit en eigenlijk moet ik geld sparen voor m'n examenreis met mama, maar ik investeer ook graag in een hobby. Ik ben nog lang niet klaar met mijn Nintendo. Je kan een potje maken waar je telkens kleingeld indoet als je dat hebt. Op een gegeven moment heb je een leuk bedrag.


    Het is dat ik ook nog een helse boekenlijst heb om te lezen :'D
    Ik moet er eens serieus over gaan nadenken :3 Misschien mag ik van mijn zus de spelletjes wel eens op de hare spelen ofzo ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reno schreef:
    (...)

    Het is dat ik ook nog een helse boekenlijst heb om te lezen :'D
    Ik moet er eens serieus over gaan nadenken :3 Misschien mag ik van mijn zus de spelletjes wel eens op de hare spelen ofzo ^^


    Vast wel. Je kan ook bij je medestudenten informeren of die nog een Nintendo (3/2)DS hebben die ze verkocht willen hebben. Kleine jongens worden groot en voor minder heb je misschien een mooie DS - als je zusje niet wilt delen, maar dat lijkt me sterk.

    De wereld is gewoon duur en heeft mooie boeken, toffe games en awesome films. Arme, arme portemonnee.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Puzzlette schreef:
    (...)

    Vast wel. Je kan ook bij je medestudenten informeren of die nog een Nintendo (3/2)DS hebben die ze verkocht willen hebben. Kleine jongens worden groot en voor minder heb je misschien een mooie DS - als je zusje niet wilt delen, maar dat lijkt me sterk.

    De wereld is gewoon duur en heeft mooie boeken, toffe games en awesome films. Arme, arme portemonnee.


    Echt he. Vreselijk oneerlijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reno schreef:
    (...)

    Echt he. Vreselijk oneerlijk.


    Vooral omdat de banen en bijbaantjes niet voor het oprapen liggen. Toen ik solliciteerde bij de supermarkt (waar ik nu ook werk) waren er ook meerdere dames die al wat ouder waren. Ik heb ze niet teruggezien. Die dames hebben niet voor niets gesolliciteerd bij een supermarkt die enkel kassamedewerkers en vakkenvullers nodig had; ze wouden graag werk. En dan ben je te duur omdat je geen grietje of mannetje van -18 bent.

    Gelukkig maken e-books een hoop kosten lager, maar ik heb toch het liefst het boek in haar ouderwetse fysieke vorm. Ik kan genieten van films online kijken, maar ik vind het ook speciaal om te hebben, idem dito voor boeken, tv series, games en muziek. Alleen het nadeel van games is dat je een game console nodig hebt... En dat kost ook weer geld. Laptops hebben veel mensen, dus ook e-books, films, muziek en computergames kunnen daarop.

    (Nu heb ik een cd-speler voor mijn cd's en kan ik alleen gamen en films kijken op mijn oude computer, want mijn laptop (die ik van school moest aanschaffen) heeft geen disc drive. Verder heeft mijn vader een iPad, dus ik kan op mijn laptop en op zijn iPad e-books lezen.)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    :O Ik weet dat hier lang niet meer in is gepost, maar ik moet even zeggen dat het geweldig is om Layton-fellows hier te vinden ^^

    Ik heb alle games gespeeld, behalve die voor de 3DS, en heb de film gezien. Mijn broertje heeft een 3DS dus zit erover na te denken om de andere games te kopen, ze zijn helaas nogal duur voor mijn doen, dus dat wordt sparen xD


    I aspire to inspire before I expire

    Sapienza schreef:
    :O Ik weet dat hier lang niet meer in is gepost, maar ik moet even zeggen dat het geweldig is om Layton-fellows hier te vinden ^^

    Ik heb alle games gespeeld, behalve die voor de 3DS, en heb de film gezien. Mijn broertje heeft een 3DS dus zit erover na te denken om de andere games te kopen, ze zijn helaas nogal duur voor mijn doen, dus dat wordt sparen xD


    Winkels [webwinkels zijn vaak duurder dan fysieke winkels], aanbiedingen en Marktplaats goed in de gaten houden!

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 18:08 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife