• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    George verwachtte dat Camp hem mee de bos uit zou sleuren of eindelijk zijn harnas uit zou doen om hem als die konijntje te troosten, mijn levensdoel is ook om voor te zorgen dat hij zijn sterke en gewelddadige harnad uit gaat doen om die konijntje te katen zien die erin zit.. maar dit is natuurlijk weer zo een Camobrll in Harnas- Leora logica x')


    Dit gaat te ver (cat) beledig me niet x') Camp moet weer wat harder worden!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dit gaat te ver (cat) beledig me niet x') Camp moet weer wat harder worden!
    ï

    Het was ook geen belediging :p ik zei alleen dat ik gehoopt had dat dat ik hem zover kreeg dat Camp zijn harde harnas eruit te doen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wanneer komt iemand naar Scorpius? Anders ga ik even een post met hem schrijven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Wanneer komt iemand naar Scorpius? Anders ga ik even een post met hem schrijven.


    Je moet een begin post maken @ Goblet dat ze weer arriveren op Zweinstein na kerstvakantie


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)ï

    Het was ook geen belediging :p ik zei alleen dat ik gehoopt had dat dat ik hem zover kreeg dat Camp zijn harde harnas eruit te doen ^^


    Hmm ik heb wel eigenlijk iets hoe hij dat kan doen maar dat kan niet want als hij van zweinstein is samen met George dan zijn ze gescheiden. pff. want ik had aanzich wel een leuk idee maarja D'; dus ik moet het misschien omtunen in iets wat beters

    Trouwens jemig niemand heeft gepost hier D'; ik dacht dat ik volgespamt zou wezen en bij moeten lezen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mijn internet doet een beetje moeilijk dus ik kan waarschijnlijk niks meer plaatsen @Goblet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    En het spijt me; ik was weer bij een.. wekelijkse gijzeling.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik schrijf me uit, sorry. Te veel drama.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Albus Severus Potter

    Lachend stond hij en gooide zijn betrouwbare arm om me heen om me vervolgens mee de deur uit te trekken.
    ‘Hm, Albus en niet weten welke les we hebben. Iets in deze zin klopt niet. En wat Hermelien en Campbell betreft; ik denk dat ze een beetje teveel op elkaar lijken wat een ontploffing veroorzaakt. Hij haalt altijd wel U’s. Zelfs meer dan jou en dat is onnatuurlijk.'
    Ik glimlachte en schudde even mijn hoofd voordat hij me dichter naar hem toe trok en een kus op mijn wang drukte wat een fijn, brandende gevoel opleverd.
    ‘Misschien moet ik daar maar mee stoppen, gezien je me in elke les aan mij ergert… Misschien moet ik maar stoppen met je aanraken en besmeuren met taart of soesjes; hoewel ik oneerlijk zou zijn als ik niet zou toegeven dat ik nogal genoot van het uitzicht na het incident in de douches.’
    Ik voelde me wat rood worden waardoor ik wat tegen mezelf begon te vloeken en schudde met mijn hoofd.
    'Ik bedoelde ergeren niet letterlijk als "ergeren" maar.. je- je weet wel; als..'
    Ik voelde me nog roder worden en hoopte maar dat er nu een meteoriet op mij zou vallen die deze gesprek met de dood zou sluiten. Ah- waarom kan ik geen accio meteoriet doen? Ik haat mezelf om nu over dit te beginnen en wat beschaamd keek ik met mijn rode hoofd naar mijn voeten.
    'Als.. twee personen elkaar wel leuk vinden..' shit, daar ga ik..
    'Dan.. "ergeren" ze aan elkaar.. puur voor meer aandacht.. tot de waarheid boven water zou komen.. net als toen- toen jij je aan Sophie "ergerde" toen zij je brooqdjr afpakte..' ik beet op mijn lip en ik wist dat mijn hoofd onmogelijk nog roder kon worden maar toch voelde ik dat wel.
    'Eh- over die douche; begin daar alsjeblieft niet over.' Ook al eilde ik het niet maar een kleine glimlach verscheen rond mijn lippen.





    George Weasley

    Plotseling voelde ik een hand die achter mijn nek werd geplaatst en keek op voordat Campbell zijn lippen vurig op die van mij drukte. Even drukte ik me nog dieper tegen de boom achter me aan voordat hii zich meer tegen me aan drukte en zijn lippen van die vam mij scheidde.
    '..Campbell' murmelde ik nog voordat hij zijn hoofd onder mijn keel zette waar hij kusjrd op begin te plantten. Ik sloot mijn ogen en beet op mijn lip voordat hij zijn tanden in mijn nekvel zette waardoor tot mijn ergenis een kleine kreun mijn lippen ontsnapte..
    'Angelique bekijkt het maar. Je bent van mij.' murmelde hij op een schorre toon. Ik opende mijn ogen weer en probeerde mijn ademhaling die onritmisch ging weer ritmisch te laten verlopen.
    'Campbell..' herhaalde ik zijn naam op eeb zachte toon en het liefst maakte ik mijn zin af maar in plaats van dat verplaatste ik nijn hand naar achter zijn nek terwijl ik me wat voorover boog om mijn lipper er op te kunnen plantten voordat ik terug ging naar zijn gezicht en zachtjes op zijn onderlip beet voordat ik er een kus op plaatste voordat ik wat afstand tussen ons creëerde om hem weer aan te kunnen kijken.
    '..we moeten gaan.' Murmelde ik dan. We hoefden nog niet te gaan, maar ik wilde hier nog langer niet blijven.




    Ralf Auron

    Ik schrok van de twee armen die zich rond mijn middel plaatsen en een kus voelde die tegen mijn wang aan werd gedrukt.
    ‘Je ging zo snel weg. Buikpijn?’ hoorde ik Draco dan zeggen voordat hij over mijn buik streelde. Even hapte ik naar adem en hoopte dat ik tijdebs toverdranken in slaap viel en dit alles nu nep was. Maar helaas. Ik draaide me met een ruk om waar ik vlak voor Draco zijn gezicht stond en glipte nerveus langs hem heen om wat afstand te kunnen creëren.
    'Ja' loog ik snel en beet even op mijn lip. Dit begint meer eng te worden dan dat ik me "speciaal" voel.
    'En.. en het best kun je uit mijn buurt blijven zodat jij ook niet ziek gaat worden..' vervolgde ik en keek weg.
    'Draco je- je weet wat ik had gezegd gisteren over- over dat ik wat denktijd nodig had?' Begon ik dan en schudde even met mijn hoofd. Als hij me echt de hele tijd gaat volgen is hij er ook bij als ik in een weerwolf ga veranderen. Oh Merlin; wanneer was dat ook al weer? Ik heb het helemaal niet meer bijgehouden sinds we de trein in stapten.
    'En.. het is gevaarlijk Draco; ieder moment kan ik veranderen en dan lig jij weer in het ziekenzaal.' Zei ik snel en nam even een stap naar achteren.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘…Campbell’ hoorde ik hem zachtjes murmelen waarna zijn hand achter mijn nek gleed en zijn lippen weer tegen die van mij aangeplant werd waardoor mijn buik zichzelf leek te willen laten ontploffen vooral toen zijn tanden op mijn onderlip beet wat mijn hand ietsjes in zijn nek liet knijpen totdat hij een kus er op plaatse en afstand nam waardoor mijn ogen weer open gleden.
    ‘We moeten gaan.’ Ik knikte hoewel ik geen reden kon bedenken wat beter was dan dit waardoor ik mijn armen stevig om hem heen sloeg en het deerde niet dat het haast bekneld werd tussen de boom en zijn rug terwijl ik me diep tegen hem aandrukte en mijn ogen sloot terwijl ik de wind door de bomen hoorde strelen. Ik hield van de verboden bos. Het was rustig, stil en rustgevend terwijl als je stil genoeg was de bomen je dingen leken te vertellen. Diep gegroefde geheimen waar de mensheid te laks om was om ze te houden terwijl ze nog zo cruciaal waren.
    Ik trok me weer terug en kon het niet laten om even stil te blijven zitten en hem aan te kijken voordat ik opstond en hem mee optrok om het verboden bos uit te lopen. Zachtjes ritselde de bladeren in de takken terwijl mijn hand die van George omsloten had en ik de gevoelens die daarbij betrokken werden probeerde te negeren. Al veel te gauw liepen we de Verboden bos uit en kwam het kasteel in zicht. Mijn blik gleed naar twee jongens en kneep mijn ogen samen om te zien wie het waren bij het meertje tot ik Scorpius herkende en.. Zino. ‘Wacht even.’ Murmelde ik naar George. Ik liet zijn hand los en liep met snelle passen naar de twee jongens toe en zag tot mijn walging dat Zino een arm om Scorpius had heen geslagen waar hij tegen aan lag. Zonder ze een woord waardig te gunnen trok ik Zino los en gooide hem het water in waar ik hem algauw zag spartelen waardoor ik zijn hoofd onderwater drukte. Met een valse grijns keek ik naar de gedaante onder water die krampachtig omhoog probeerde te komen om adem te halen. ‘Ach Zino.. het is nog maar een minuutje. Hoe triest..’ zei ik vol leedvermaak. Ik liet hem nog even onder zitten voordat ik mijn hand van zijn hoofd afhaalde en hij spierwit naar boven kwam. ‘Ik dacht dat de laatste keer genoeg was; Zino. Dat je begrepen had dat door jouw verraad geen contact met iemand mocht hebben die in mijn sectie vallen.’ Ik schudde vol leedvermaak mijn hoofd.. ‘Je mag het heus nog wel proberen hoor; ik heb nog wel spreuken op je uit te oefenen.’ Ik gaf hem weer een zet de water in en liep naar Scorpius toe die ik bij zijn arm greep om omhoog te tillen en van Zino die in het water lag weg te trekken. ‘Wat in vredesnaam was jij mee bezig. Ik zie je de hele dag niet en als ik je zie ren je snel weg en nu sta je met de vijhand de heulen. Hij heeft ons verraden. Je mag niet met hem om gaan.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Hij draaide zich om in mijn greep waardoor mijn handen van hem afvielen en langs me heen liep.
    ‘Ja. En.. en het best kun je uit mijn buurt blijven zodat jij ook niet ziek gaat worden.’ Ik schudde mijn hoofd. Ik werd liever ziek dan niet in zijn buurt te zijn. Ik had liever een lichamelijke ziekte dan een geestelijke kwelling om hem niet te kunnen aanraken.
    ‘Draco je- je weet dat ik gisteren over- over dat wat denk tijd nodig had?’ En.. het is gevaarlijk Draco; ieder moment kan ik veranderen en dan lig jij weer in het ziekenzaal.’ Ik glimlachte voorzichtig en legde mijn hand langs zijn gezicht tegen de muur aan die achter hem bevond terwijl ik het niet kon laten om ietwat zwoel naar beneden keek om in zijn ogen te kijken.
    ‘Het maakt me niet uit of ik op de ziekenzaal beland; Ralf. Het komt dan door jou dus alle littekens die ik mogelijk kan krijgen zijn door jou zodat ik je nooit zou vergeten. Niet dat vergeten een optie is. Je bent al die jaar al in mijn gedachtes gegrift.’ Ik glimlachte en leg mijn andere hand langs zijn wang.
    ‘En over denk tijd gesproken; je zei toch dat het speet voor je stomme gedrag gister.’ Ik trok een mondhoek omhoog terwijl mijn duim speels over zijn wang streelde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Even dacht ik dat je Zino zou doden :'D jammer; zou wel leuk worden voor Scorp en George :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    Een tijdje lang zeggen Zino en ik niks tegen elkaar. Opeens wordt Zino van me weg getrokken en in het water geduwd. Als ik kijk wie het is zie ik tot mijn schrik Campbell. Zino en Campbell konden nooit goed omgaan; Zino wou altijd weten wat Campbell deed. Zino probeert naar boven te zwemmen maar Campbell houdt hem tegen. Ik schreeuw Campbells naam. Hij kan niet zomaar iemand laten verdrinken. Uiteindelijk laat Campbell Zino los en laat hij hem naar boven zwemmen.
    ‘Ach Zino.. het is nog maar een minuutje. Hoe triest.. Ik dacht dat de laatste keer genoeg was; Zino. Dat je begrepen had dat door jouw verraad geen contact met iemand mocht hebben die in mijn sectie vallen. Je mag het heus nog wel proberen hoor; ik heb nog wel spreuken op je uit te oefenen.’ Hij duwt Zino weer in het water en trekt mij bij hem weg. Ik kijk nog even naar Zino en kijk dan naar Campbell. Dit is waarom ik geen andere vrienden heb. ‘Wat in vredesnaam was jij mee bezig. Ik zie je de hele dag niet en als ik je zie ren je snel weg en nu sta je met de vijand de heulen. Hij heeft ons verraden. Je mag niet met hem om gaan.’ Ik probeer rustig te blijven, maar teveel woede komt in me naar boven.
    'Ík heul met de vijand? Zino is de enige vriend die ik heb buiten jou om en hij was aardig tegen me. Ik doe mijn best, Cam. Ik doe mijn best om zoveel mogelijk bij jou te zijn, maar dat is een beetje moeilijk als Weasley zich de hele tijd aan jou vastklampt.' Zonder er echt over na te denken pak ik Campbells hand. 'Je kan me niet afstoten en dan denken dat ik altijd voor je klaar sta als je me nodig hebt.' Ik kijk naar het meer, waar Zino uit klimt. Hij rent naar Campbell toe en slaat hem.
    'Hij is jou bezit niet, Saunders. Iedereen denkt dat je perfect bent, maar ik weet dat het niet zo is. Je bent gewoon wanhopig en wil iedereen om je heen besturen. Het duurt niet lang meer voordat iedereen dat doorheeft en niemand zal meer naar je luisteren. Daar hoef ik geen waarzegger voor te zijn.' Zino begint woedend tegen Campbell aan te slaan. Zino is een beater en dus best wel groot en sterk. Ik probeer tussen ze in te springen maar Zino raakt me in mijn gezicht. Als hij ziet wat hij heeft gedaan stopt hij meteen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Hij glimlachte en ookal was het vriendelijk bedoeld, het gaf me maar geen goed voorgevoel. En die gedachtes werden bevestigd toen ik met mijn rug tegen de muur aan kwam en Draco zijn hand langs mijn gezicht zette. Ik begon me erg ongemakkelijk te voelen en ieder jongen met een goed verstand zou nu opzij gesprongen zijn, Draco wegeduwd hebben en de wc's uitgerend hebben. Maar ik heb geen normaal verstand; ik ben bang.
    ‘Het maakt me niet uit of ik op de ziekenzaal beland; Ralf. Het komt dan door jou dus alle littekens die ik mogelijk kan krijgen zijn door jou zodat ik je nooit zou vergeten. Niet dat vergeten een optie is. Je bent al die jaar al in mijn gedachtes gegrift.’
    Ik hield mijn adem in toen hij ook zijn andere hand langs mijn wang zette. Ik weet niet waarom maar dit klopt gewoon niet; dit is onmogelijk. Ik bedoel: Hoe in merlijns naam komt het dat Draco Malfoy van mij houd? Hoe komt het dat hij zo zoetsappig aan het praten is, hij is een harde pestkop en nu lijkt hij zo zacht. Het maakt me bang.
    ‘En over denk tijd gesproken; je zei toch dat het speet voor je stomme gedrag gister.’ zijn duim streelde over mijn wang en nerveus schudde ik met mijn hoofd. Het liefst was ik nu een geest; kon ik zo door de muur verder naar achteren zweven.
    'J-ja, met dat bedoel ik.. van dat ik me zo nerveus gedraagde toen je wat anders verwachtte- denkt ik..' mompelde ik. Ik greep naar zijn polsen en bracht die weg van mijn gezicht om vervolgens weer langs hem door te glippen.
    'Draco, erg lief van je dat- dat je zo over mij denkt maar..' oh merlin ik kan er niet eens een "maar" op verzinnen. Alles wat ik wil is naar de gryffibdor leerligenkamer toe rennen aangezien hij daar niet in kan; dit is te griezelig. Het is dat ik niet tegen hem schreeuw dat hij me bang maakt en dat ik niet van hem hou en dat hij weg moet gaan; ik wil hem niet breken ahoewel hij onbreekbaar en een Malfoy is, en misschien is dit nog steeds een gigantische grap van hem om mij te kunnen breken. Oh merlin, ik wil zo veel dingen zeggen maar ik ben bang dat hij me uit gaat lachen en gaat zeggen dat het een grap was om me te vernederen of zo iets.. argh, weet je wat: laten we maar eens eerlijk zijn.
    'Maar Draco; ik hou niet van jou.'
    Whoops, iets te eerlijk.
    'Al die jaren waarin je me hebt vernederd, me hebt getreiterd, geslagen, vervloekt of wat dan ook hebt gedaan, en nu zeg je plotseling dat- dat je van me houd.. ik ken je meer als een vijand dan als een geliefde; het is gewoon.. vreemd.' Zei ik dan zachtjes en beet op mijn lip.
    'Sorry.' Murmelde ik dan en liep haastig de wc uit.


    Als Draco het echt nooit gaat opgeven gaat hij het ooit wel doen he ;') :

    hij daar niet in kan; dit is te griezelig. Het is dat ik niet tegen hem schreeuw dat hij me bang maakt en dat ik niet van hem hou en dat hij weg moet gaan

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 15:22 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Je had het belooft linde.. ik meen het ik denk niet meer dat scorp en camp bff meer zijn je doet echt nooit aardig tegen hem


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya