• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Omg ik wil weten wat albus wily vragen :o


    Hehe, dat zal je nooooit weten..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hehe, dat zal je nooooit weten..


    Dat heb je eerder gezegt (cat) en toen was je t vergeten..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dat heb je eerder gezegt (cat) en toen was je t vergeten..


    Daarom was er dus een streepje door die "n" :Y) maar echt, albus gaat dit sowieso ooit vragen. Straks misschien zelfs.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh dan ga ik snel iets tikken! :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha, het is niet iets groots ofzo hoor x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    ‘Uh- wat?’ aan zijn reactie te zien kon ik merken dat hij dit nogal moeilijk vond wat mij alleen maar amuseerde. We waren misschien broers maar ik kon zo geadopteerd zijn gezien ik helemaal niet in mijn serieuze familie pas.
    'James; er was niet eens zo iets bijzonders gebeurd, kunnen we niet.. alle gebeurtenissen van hiervoor even vergeten en aan nu denken? We moeten naar les.' Mijn grijns werd alleen maar breder terwijl ik hem zijn wenkbrauwen zag fronsen en de bel ook nog lang niet is gegaan dankzij de incident wat tante Hermelien had veroorzaakt in de klaslokaal. Ik zag een kleine glimlach op Albus gezicht glijden.
    ‘De enige bijzonderheid die zich hier afspeeld is dat ik van je hou, zo veel dat het eng is niets anders; Dus het zou verstandig zijn als we nu door zouden lopen.’ Ik schudde zachtjes mijn hoofd en zonder Albus aan te raken drukte ik zachtjes een kus op zijn lippen voor slechts twee seconden voordat ik fluisterde; ‘Jij mag er ook wel wezen hoor.’

    Oke slecht stukje I know maar weet echt niet wat ik met James moest doen x’D gezien ik niet weet wat jouw vraag inhoud.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En wederom voel ik me ontzettend dom maar wat bedoel je met je laatste zin :'x wat/waar mag hij wezen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    En wederom voel ik me ontzettend dom maar wat bedoel je met je laatste zin :'x wat/waar mag hij wezen x')


    Gewoon als iemand bijvoorbeeld zegt; ''je bent knap'' kan je antwoorden '' jij mag er ook wel wezen hoor.'' met andere woorden dat het ingelijst is min of meer :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Ik weet dat het stom is, maar ik heb hem ervoor vergeven, Zino. Iedere keer dat hij weer terugkwam had hij een ander excuus, maar hij was ook een vriend. En jij was altijd meer. Want jij was de jongen die ontmoette toen ik de eerste keer naar Zweinstein ging. Toen, in de trein, was het de eerste keer dat ik een vriend zag.' Ik schudde mijn hoofd terwijl de bloed die uit mijn neus kwam maar niet leek te stoppen en mijn hoofd pijnlijk gonsde. Die vervloekte barbaar ook. Als hij ook zo lomp was op het zwerkbal veld dan mag iedereen mij bedanken dat hij weg is. Voorgoed.
    ‘Ik heb nu hier totaal geen zin in. Vooral niet nu ik net een lopende kraan lijk door jouw ‘goede vriend.’’ Ik draaide me om naar het kasteel en negeerde de steken die ik voelde gezien Zino het blijkbaar ook niet had kunnen laten om op mijn ribben in te slaan. Dat jaloers kreng.
    Met een klap gooide ik de deur open en weer dicht terwijl ik naar de wasbak liep met de spiegels daarboven waar ik mijn gezicht zag waar bloed nog steeds uit mijn neus sijpelde en er een akelige opkomende blauwe plek op mijn rechter wang begon te sieren.

    Draco Malfoy

    Gisteravond. Ik wist zeker dat hij mij gekust had; eenmalig en daarna mee gezoend had terwijl hij nu als een verstijfde pop leek af te wachten tot ik mijn behoefte gehad had zodat ik hem alleen zou laten. Alsof hij nog bang voor míj was. Ik voelde het enorm gênant om als een vis op Ralfs lip te sabbelen en helemaal toen hij mij wegdrukte en een stap naar achteren zetten. Ik wist nu zeker dat alle kans die ik gemaakt had gisteravond verdwenen was. Wat had ik verkeerd gedaan? Ik wist het niet. ‘Oké.. oké..’ hoorde ik hem zachtjes zeggen waardoor ik mijn gezicht boog. Het was veel makkelijker als ik hem nog pijn doen. Dan kon hij me niet afwijzen. Dit was een totale afwijzing en het deed pijn. Vooral omdat Ralf nog de enige leek te zijn die zíj niet van mij af konden pakken. Mijn ouders had ik al verloren en nu ook Ralf. ‘Oké, ik begrijp het.’ Mompelde ik zachtjes terwijl ik slikte bij die woorden. Abrupt draaide ik me om en liep de toiletten uit hoewel ik weer diezelfde agressie voelde opkomen die ik meestal botvierde op Ralf. Puur omdat hij sterk genoeg was om mij aan te kunnen. Dat was iets wat Ralf was. Sterk. Net zoals mijn vader sterk is en ik? Ik was dat niet. Ik was wispelturig en probeer mijn vader na te doen maar in plaats daarvan stel ik hem teleur. Ik staarde een beetje doelloos het raam uit terwijl ik geen idee had waar ik nu mijn tijd moest verdoen. Ik wist dat Patty, Korzel en Kwast en derest wel ergens op mij wachtten maar ik kon het niet om nu bij ze te zijn. Ik was bang dat ze ergens mijn gevoelens voor Ralf zullen raden en ergens was het beschamend dat ik op een jongen viel of val. Ik zuchtte terwijl mijn ogen zich op diezelfde blondharige jongen viel zoals ik was; Scorpius. Hij stond te praten met een jongen die ik herkende als.. ‘Campbell Saunders.’ Ik fronste mijn wenkbrauwen en automatisch ging mijn hand naar mijn bovenlichaam terwijl de pijn van eergisteren weer naar boven kwam. Het deed nu nog pijn bij een verkeerde beweging maar minder. Binnen een paar tellen liep ik naar buiten naar Scorpius waar Campbell zelf verdwenen leek te zijn. ‘Scorpius; of zoon.’ Ik beet op mijn lip. Ik had geen flauw idee hoe ik hem moest aanspreken.
    ‘Sorry, ik heb geen flauw idee hoe ik je moet noemen nu ik weet…’ ik stopte met mijn zin en besloot maar te beginnen waarom ik gekomen was. ‘Wat is er tussen jou en Campbell Saunders?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Hij schudde zijn hoofd en drukte zijn kippen op die van mij. Twee secondes, maar voor slechts twee seconde viel ik in een soort hemel waar er geen mogelijke problemen waren, geen regels en geen fijten. Slechts meningen. Alles mocht en er higen geen consequenties aan vast, nee. Dit was voor slechts een seconde waar mijn hart samen met mijn lijf smolt van zijn tedere aanraking waarna hij ze weer van mijn lippen scheidde zodat ik weer terug keerde naar de harde wereld.
    ‘Jij mag er ook wel wezen hoor.’ fluisterde hij dan. Ik glimlachte zachtjes en keek op naar zijn gezicht. Zijn blik en zijn ogen die ergens wel op die van mij leek; maar mooier. Anders ook. Mijn gkitmlach stierf even weg tien ik in zijn ogen bleef staren waar ik mezelf in zag. Even keek ik er naar voordat ik terug naar James zelf keek en beet even op mijn lip voordat ik weer wegkeek.
    'James..' begin ik zachtjes en schudde even mijn hoofd.
    'Sinds de incident in de douche ben ik erg door de war. Ik- ik..' ik stopte even en keek hem weer aan.
    'Ik heb nog nooit echt liefde gevoeld weetje.' Zei ik dan met een zwak glimlachje.
    'Of ik wist niet wat het was. want vroeger haatte ik jou erg en ik vond je ontzettend irritant; nu ook nog, maar achteraf vond ik het leuk dat je zo veel dingen met mij uithaalde.'
    Ik keek weer weg en bleef even stil aan.
    'En nu weet ik gewoon zeker dat ik iets voor je voel, misschien voelde ik het zelfs toen ook, en ik ben bang om te geloven dat het ook echt wederzijds is. James; is dit niet verkeerd wat we doen? Wat- wat we voelen? Horen broers dit voor elkaar te voelen? Ik weet dat ik misschien niet de enige ben; maar er is ook pap en.. ' ik haakte af en staarde naar mijn schoenen. Fijn. Ik, Albus Potter moet er perse weer een gigantische probleem van maken. Ik blref maar stil staan en richtte me volledig tot mijn schoenen.
    'Sorry.. ik nort er eeer zo een groot probleem van maken denk ik..' murmeldr ik dan.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 0:49 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ohgod wat moet ik hier nou op antwoorden ='3 trouwens je kan george naar camp sturen x') hij is op de wc :')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ohgod wat moet ik hier nou op antwoorden ='3 trouwens je kan george naar camp sturen x') hij is op de wc :')


    Georgie komt aanrennen..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Nadat we de verboden bos samen verlieten mompelde hij 'wacht even' en liep van me weg. Verderop zag ik Scorpius samen met een jongen staan, waarschijnlijk de jongen om wie ik zijn Hulp riep. Ik fronste mijn wenkbrauwen toen Campbell de jongen van scorpius wegtrok en hem de meer in duwde.
    'Camp?' Riep ik en wilde om hem afrennen maar het leek alsof ik niet kon bewegen. Veretijfd bleef ik staren tot hij hem eindelijk losliet en de jogen weer happend naar adem boven water kwam, maar snel daarna trok Campbell hem eruit en vuurde een spreuk op hem af waarna hij hem begon te slaan en shopprn voordat hij zich tot Scorp richtte. Bevroren van de shok bleef ik op deze houding staan en voor ik het wist rende Campbell al weg van Scorpius. Langzaam liep ik richting de onbekende jongen toe en knielde voor hem neer om aan zijn pols te voelen. Nee. Geen hartslag; hij zit onder de wonden en bloed.. dood. Mijn handen schotennaar mijn mond en ik liet mezelf achterover tegen een boom aan vallen. Campbell heeft net voor mijn eigen ogen iemand gedood. Ik zag hem dood gaan; gedood worden door Campbell zelf. Kon hij dit zo gemakkelijk doen? Ik schoot overeind en ging met mijn handen door mijn haren terwijl ij de lijk bleef aanstaren.
    'Oh merlin.' Murmelde ik schor.
    'Oh merlin oh merlin oh merlin..'
    Uiteindelijk besloot ik, ik ben zo dom, dat deze lijk booit gevonden mocht worden anders zat Camp in de problemen. Bijtend op mijn lip greep ik naar de polsen van de zieloze lichaam van de jongen en sleepte hem mee terug de meertje in. Na dat te hebbrn gedaan beet ik in mijn eigen hand en rende de kasteel weer in. Ik ben gek. Ik ben zo erg gek.
    Na lang zoeken vond ik Campbell in de wc's waar ik langzaam in liep en naast Campbell ging staan. Ik staarde maar baar zijn spiegelbeeld tot ik zachtjes zuchtte en me naar hem toe draaide.
    'Wat is er gebeurd?' Vroeg ik dan wat schor.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George Weasley

    Nadat we de verboden bos samen verlieten mompelde hij 'wacht even' en liep van me weg. Verderop zag ik Scorpius samen met een jongen staan, waarschijnlijk de jongen om wie ik zijn Hulp riep. Ik fronste mijn wenkbrauwen toen Campbell de jongen van scorpius wegtrok en hem de meer in duwde.
    'Camp?' Riep ik en wilde om hem afrennen maar het leek alsof ik niet kon bewegen. Veretijfd bleef ik staren tot hij hem eindelijk losliet en de jogen weer happend naar adem boven water kwam, maar snel daarna trok Campbell hem eruit en vuurde een spreuk op hem af waarna hij hem begon te slaan en shopprn voordat hij zich tot Scorp richtte. Bevroren van de shok bleef ik op deze houding staan en voor ik het wist rende Campbell al weg van Scorpius. Langzaam liep ik richting de onbekende jongen toe en knielde voor hem neer om aan zijn pols te voelen. Nee. Geen hartslag; hij zit onder de wonden en bloed.. dood. Mijn handen schotennaar mijn mond en ik liet mezelf achterover tegen een boom aan vallen. Campbell heeft net voor mijn eigen ogen iemand gedood. Ik zag hem dood gaan; gedood worden door Campbell zelf. Kon hij dit zo gemakkelijk doen? Ik schoot overeind en ging met mijn handen door mijn haren terwijl ij de lijk bleef aanstaren.
    'Oh merlin.' Murmelde ik schor.
    'Oh merlin oh merlin oh merlin..'
    Uiteindelijk besloot ik, ik ben zo dom, dat deze lijk booit gevonden mocht worden anders zat Camp in de problemen. Bijtend op mijn lip greep ik naar de polsen van de zieloze lichaam van de jongen en sleepte hem mee terug de meertje in. Na dat te hebbrn gedaan beet ik in mijn eigen hand en rende de kasteel weer in. Ik ben gek. Ik ben zo erg gek.
    Na lang zoeken vond ik Campbell in de wc's waar ik langzaam in liep en naast Campbell ging staan. Ik staarde maar baar zijn spiegelbeeld tot ik zachtjes zuchtte en me naar hem toe draaide.
    'Wat is er gebeurd?' Vroeg ik dan wat schor.


    Ehm die gast is al in het meertje geduwd ('x dus je kan zijn lichaa mneit vinden :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hij is weer naar boven geteleporteerd (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••