• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Hij is weer naar boven geteleporteerd (cat)


    luilak x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    luilak x')


    Kijk hoe laat het is; rond deze tijd ben ik eenmaal lui door mijn vloeibare hersenen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    Ik keek naar de manier hoe hij op zijn lip beet en weg keek voordat de eerste woord over zijn lippen gleed. ‘James..’ mijn glimlach stierf weg en ik had al ergens een vermoedde waar dit heen ging. Hij wilde dit niet en ergens heel diep van binnen twijfelde ik er over of ik dit zelf wilde. Ik vond het fijn bij hem te zijn. Al jaren en het voelde goed om hem aan te raken maar waarom kon hij niet een meisje zijn of geen familielid; waarom juist híj terwijl er miljoenen mensen op aarde leven.
    ‘Sinds de incident in de douche ben ik erg door de war. Ik-i.. Ik heb nog nooit echte liefde gevoeld weetje. Of ik wist niet wat het was. Want vroeger haatte ik jou erg en ik vond je ontzettend irritant; nu ook nog, maar achteraf vond ik het leuk dat je zo veel dingen met mij uithaalde.’ Ik knikte hoewel ik logica in zijn woorden probeerde te zoeken kon ik alleen maar ergens een soort sáteprikker de hele tijd in mijn hart voelen prikken. Alsof het elk moment uit elkaar zou knappen omdat ik wist dat je nooit zo’n heel gesprek zou houden om het niet uit te maken- of wat ik en Albus ook hadden.
    ‘En nu weet ik gewoon zeker dat ik iets voor je voel, misschien voelde ik het zelfs toen ook, en ik ben bang om te geloven dat het ook echt wederzijds is. James; is dit niet verkeerd wat we doen? Wat- wat we voelen? Horen broers dit voor elkaar te voelen? Ik weet dat ik misschien niet de enige ben; maar er is ook pap en.. Sorry… ik moet er weer zo’n groot probleem van maken denk ik..’ ik schudde direct mijn hoofd hoewel ik deze keer hem niet aanraakte. Geen arm om hem heen noch zijn hand vasthouden.
    ‘Nee, ik begrijp het. Ik heb je hier in redelijk in gedwongen en het is niet alsof je een keuze had en dat was niet mijn bedoeling; Albus. Echt niet.’ Ik beet aarzelend op de binnenkant van mijn wang.
    ‘Ik zal je niet lastigvallen zodat je kan denken- of iets. Het maakt niet uit wat je kiest. Ik kan altijd nog tijdelijk met een meisje wat nemen zodat pap niet er achter komt waar ik je in mee heb gesleurd.’ Ik glimlachte kalm hoewel ik van binnen haast dood leek te gaan wat ik niet begreep. Dit was allemaal zo’n slecht verhaal. Een broer die op zijn broertje vált.
    'Je komt heus niet in de problemen; niemand zal er ooit achter komen wat er tussen ons ooit gebeurd is.'

    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 1:23 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Kijk hoe laat het is; rond deze tijd ben ik eenmaal lui door mijn vloeibare hersenen :')


    We hebben eens tot 03;30 ofzo door ge RP't met onze lieve cage @ Goblet <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    We hebben eens tot 03;30 ofzo door ge RP't met onze lieve cage @ Goblet <'3


    Ohja, dat weet ik nog.. toen was ik met mijn telefoon rond aan het lopen door mijn kaner en lachte om iets wat je schreef en botste ik tegen de muur aan..

    Ik wil dat niet weer meemaken x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    Ik keek naar de manier hoe hij op zijn lip beet en weg keek voordat de eerste woord over zijn lippen gleed. ‘James..’ mijn glimlach stierf weg en ik had al ergens een vermoedde waar dit heen ging. Hij wilde dit niet en ergens heel diep van binnen twijfelde ik er over of ik dit zelf wilde. Ik vond het fijn bij hem te zijn. Al jaren en het voelde goed om hem aan te raken maar waarom kon hij niet een meisje zijn of geen familielid; waarom juist híj terwijl er miljoenen mensen op aarde leven.
    ‘Sinds de incident in de douche ben ik erg door de war. Ik-i.. Ik heb nog nooit echte liefde gevoeld weetje. Of ik wist niet wat het was. Want vroeger haatte ik jou erg en ik vond je ontzettend irritant; nu ook nog, maar achteraf vond ik het leuk dat je zo veel dingen met mij uithaalde.’ Ik knikte hoewel ik logica in zijn woorden probeerde te zoeken kon ik alleen maar ergens een soort sáteprikker de hele tijd in mijn hart voelen prikken. Alsof het elk moment uit elkaar zou knappen omdat ik wist dat je nooit zo’n heel gesprek zou houden om het niet uit te maken- of wat ik en Albus ook hadden.
    ‘En nu weet ik gewoon zeker dat ik iets voor je voel, misschien voelde ik het zelfs toen ook, en ik ben bang om te geloven dat het ook echt wederzijds is. James; is dit niet verkeerd wat we doen? Wat- wat we voelen? Horen broers dit voor elkaar te voelen? Ik weet dat ik misschien niet de enige ben; maar er is ook pap en.. Sorry… ik moet er weer zo’n groot probleem van maken denk ik..’ ik schudde direct mijn hoofd hoewel ik deze keer hem niet aanraakte. Geen arm om hem heen noch zijn hand vasthouden.
    ‘Nee, ik begrijp het. Ik heb je hier in redelijk in gedwongen en het is niet alsof je een keuze had en dat was niet mijn bedoeling; Albus. Echt niet.’ Ik beet aarzelend op de binnenkant van mijn wang.
    ‘Ik zal je niet lastigvallen zodat je kan denken- of iets. Het maakt niet uit wat je kiest. Ik kan altijd nog tijdelijk met een meisje wat nemen zodat pap niet er achter komt waar ik je in mee heb gesleurd.’ Ik glimlachte kalm hoewel ik van binnen haast dood leek te gaan wat ik niet begreep. Dit was allemaal zo’n slecht verhaal. Een broer die op zijn broertje vált.
    'Je komt heus niet in de problemen; niemand zal er ooit achter komen wat er tussen ons ooit gebeurd is.'



    Janes zijn tweede naam is Campbell :o


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ohja, dat weet ik nog.. toen was ik met mijn telefoon rond aan het lopen door mijn kaner en lachte om iets wat je schreef en botste ik tegen de muur aan..

    Ik wil dat niet weer meemaken x')


    Haha X'D ohgod ik wist dat niet meer want ik denk wel dat je dat geschreven hebt :'D Achja ik fiets continu bijna tegen de muur aan van mijn schuur gezien achter mijn huis het bos zit en een donkere voetbalveld en daarnet was ik weer bijna er tegen aan gedonderd ;P oke mijn verhaal is minder dom dan die van jou :'D sorry jij wint de trofee.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)


    Janes zijn tweede naam is Campbell :o


    You saw nothing! (cat)

    Dit is echt vreselijk bij elke post schrijf ik zijn naam en dan moet ik weer met mijn vinger naar het backspace knopje om het in ginny, james, of in wat dan ook te veranderen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    ‘Nee, ik begrijp het. Ik heb je hier in redelijk in gedwongen en het is niet alsof je een keuze had en dat was niet mijn bedoeling; Albus. Echt niet. Ik zal je niet lastigvallen zodat je kan denken- of iets. Het maakt niet uit wat je kiest. Ik kan altijd nog tijdelijk met een meisje wat nemen zodat pap niet er achter komt waar ik je in mee heb gesleurd. Je komt heus niet in de problemen; niemand zal er ooit achter komen wat er tussen ons ooit gebeurd is.' H


    Whoops, te enthousiast waardoor ik te snel op de groene knopje had gedrukt..

    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 1:28 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Albus Severus Potter

    ‘Nee, ik begrijp het. Ik heb je hier in redelijk in gedwongen en het is niet alsof je een keuze had en dat was niet mijn bedoeling; Albus. Echt niet. Ik zal je niet lastigvallen zodat je kan denken- of iets. Het maakt niet uit wat je kiest. Ik kan altijd nog tijdelijk met een meisje wat nemen zodat pap niet er achter komt waar ik je in mee heb gesleurd. Je komt heus niet in de problemen; niemand zal er ooit achter komen wat er tussen ons ooit gebeurd is.' Haastig schudde ik met mijn hoofd en greep naar zijn hand vast die ik tegen mijn bordtkast aan zette waarachter mijn hart zich bevond.
    'Je hebt niets gedwongen, James. Ik heb dit zelf ook gekozen; ik wilde dit ook zelf. Ik hou echt, echt van jou. Maar het is gewoon verwarrend, het voelt vreemd en.. ik moet er wat aan wennen.. wetend dat het wel verkeerd en-en fout en al is; maar je nu loslaten gaat ook moeilijk: ik wil het niet eens.' Ik laat zijn hand weer los en keek weer weg.
    'Ik vraag alleen naar jouw mening. Ik ben gewoon wat onzeker over dit, maar mijn liefde voor jou is wel zeker.' Zelf schrok ik me dood van mijn eigen woorden en sloot even mijn ogen. Tegen een willekeurige meisje dit zeggen zou zo makkelijk zijn, ook al zou ik dan nooit doen.. maar tegenover James is een heel ander verhaal.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    De deur ging open en even verwachtte ik Scorpius te zien maar in plaats daarvan kwam George naar binnen. Zonder wat te zeggen kwam hij naast mij staan terwijl hij me vanuit de spiegel aan leek te kijken. Rustig pakte ik vouwde ik een doekje en drukte die tegen mijn neus aan.
    ‘Wat is er gebeurd?’ Zonder een greintje van emotie te tonen haalde ik het doekje weg en gooide hem in de prullenbak terwijl ik rustig een nieuw doekje pakte en die weer er tegen aan drukte.
    ‘Niet zo veel, behalve dat mijn neus bloed en mijn stem daardoor raar klinkt.’ Ik gunde hem een kleine glimlach en wees met mijn vrije hand naar de aankomende blauwe plek op mijn wang.
    ‘En dat weet ik misschien nog met een spreuk weg te werken. Ik kan per slot van rekening de donkere kringen rond mijn ogen daar ook mee wegtoveren. Scorpius zegt altijd dat ik meer moet gaan slapen maar ergens is dat zonde van mijn tijd..’ mijmerde ik het laatste voordat ik onverschillig mijn schouders op trok.


    Je haat me nu X'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Haha sorry maar moest het plaatsen :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••



    Is dat waar :O


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••



    Oh.. laat maar :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George Weasley

    ‘Niet zo veel, behalve dat mijn neus bloed en mijn stem daardoor raar klinkt.’ hij glimlavhte en wees naar een blauwe plek op zijn wang. Even schudde ik mrt mijn hoofd en mijn kaak.viel iets wat open.
    ‘En dat weet ik misschien nog met een spreuk weg te werken. Ik kan per slot van rekening de donkere kringen rond mijn ogen daar ook mee wegtoveren. Scorpius zegt altijd dat ik meer moet gaan slapen maar ergens is dat zonde van mijn tijd..’ 
    Mijn kaak viel verder open en ik keek hem even schuin aan.
    'En..' begon ik dan.
    'Dat was alles?' Vroeg ik dan en schudde met mijn hoofd.
    'En de jongen die je in elkaar sloeg, de water in gooide.en hem de dood in wierp, letterlijk?' Ik probeerde zo nonchalant mogelijk te klinken waar ik dus in faalde. Ik ben gewoon in shok..
    'Je- je hebt hem voor onze neuzen gedood en jou boeide het niet? Wie was dat; wat was er gebeurd Camp??'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••