• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell saunders

    'Ík heul met de vijand? Zino is de enige vriend die ik heb buiten jou om en hij was aardig tegen me. Ik doe mijn best, Cam. Ik doe mijn best om zoveel mogelijk bij jou te zijn, maar dat is een beetje moeilijk als Weasley zich de hele tijd aan jou vastklampt.' Ik voelde hem mijn hand vastpakken wat als verraad aanvoelden. Hij was vergeten wat voor verraad zino has aangedaan. 'Je kan me niet afstoten en dan denken dat ik altijd voor je klaar sta als je me nodig hebt.' Ik voelde plotseling een vuist in mijn gezicht geduwd worden.
    'Hij is jou bezit niet, Saunders. Iedereen denkt dat je perfect bent, maar ik weet dat het niet zo is. Je bent gewoon wanhopig en wil iedereen om je heen besturen. Het duurt niet lang meer voordat iedereen dat doorheeft en niemand zal meer naar je luisteren. Daar hoef ik geen waarzegger voor te zijn.' Ik fronste mijn wenkbrauwen en voor ik er erg in had begon Zino op me in te slaan. Maar plotseling stopte.het waardoor ik een warm voeistof uit mijn neus glijd. Meteen gleed mijn hand ernaar die verkleurd werd door rood vloeistof. In een flits gleed mijn hand naar mijn stok en binnen een seconde de sectussempra spreuk op hem wat hem vol in de borst raakte en ik meteen overeind kwam en hem omlaag schopte terwijl er bloed omhoog spoot en een vermakende glimlach over mijn gezicht gleed terwijl ik bij hem knielde en mijn hand rond zijn nek plantte en hem zo me aan liet kijken. 'Zoals ik al eerder gezegt heb; speel niet met de grote jongens als je daar nog lang niet klaar voor bent.' Ik liet zijn nek met een kracht los en schopte hem het meer in waar hij tot mijn ongenoegen niet met de pijn de dood in gaat als hij verdiende. Ik draaide me om en keek naar Scorpius. 'Ik ben er altijd voor jou. Ik ga met iedereen om en nu is George er en dan laat jíj mij stikken. Van iedereen jíj. Je weet dat zino ons twee jaar geleden verraden heeft en toch ben je bevriend met hem. Ik heb van iedereen jou het best behandeld en dan los jij mijn goedheid zo in.' Ik draaode me om en liep de school in. Zino zou toch niet gemist worden. Dit is het verleden en dood gaan zal hij toch. Zelfs als scorpius hem uit het water haalt. Ik had hem nog gewaarschuwd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Je had het belooft linde.. ik meen het ik denk niet meer dat scorp en camp bff meer zijn je doet echt nooit aardig tegen hem


    Wth Campbell doet gemeen tegen de enige vriend die Scorpius heeft, dan lijkt het me heel erg onlogisch dat Scorpius heel lief gaat doen ofzo. En hij is vooral in shock omdat hij altijd bang wordt van de gemene Campbell maar hij wil wel bffs blijven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Wth Campbell doet gemeen tegen de enige vriend die Scorpius heeft, dan lijkt het me heel erg onlogisch dat Scorpius heel lief gaat doen ofzo. En hij is vooral in shock omdat hij altijd bang wordt van de gemene Campbell maar hij wil wel bffs blijven.


    Camp geeft je ni een keuze. Choose wisley


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Camp geeft je ni een keuze. Choose wisley


    Ja ja ik ben al bezig, maar mijn internet valt de hele tijd uit en dan verdwijnt mijn post de hele tijd, maar ik denk dat je de post wel leuk gaat vinden. Of misschien niet, ik ben er nog niet helemaal uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius Malfoy

    Campbel vuurt een spreuk op hem af en ik hoef geen moment na te denken over welke spreuk het is. Ik kijk bang toe hoe Campbell Zino vastpakt. 'Zoals ik al eerder gezegd heb; speel niet met de grote jongens als je daar nog lang niet klaar voor bent.' Ik kijk toe hoe Campbell Zino het water in schopt en doe moeite om niet te gaan huilen of wat dan ook. Dit is het deel van Campbell dat wraak op de wereld wil, voor niks en niemand wil stoppen. Hij kijkt me aan.
    'Ik ben er altijd voor jou. Ik ga met iedereen om en nu is George er en dan laat jíj mij stikken. Van iedereen jíj. Je weet dat zino ons twee jaar geleden verraden heeft en toch ben je bevriend met hem. Ik heb van iedereen jou het best behandeld en dan los jij mijn goedheid zo in.' Hij loopt weg en even twijfel ik, maar dan ren ik achter hem aan.
    'Wacht, Campbell. Geef me ten minste een kans om mezelf uit te leggen.' Ik pak zijn arm vast. Hoewel hij veel beter is in alles, ben ik groter en sterker, dus kan ik hem tegenhouden zolang hij geen spreuk gebruikt. Ik denk even na over mijn worden en begin dan met praten. 'De afgelopen dagen voel ik me de hele tijd rot omdat wat ik ook doe, jij nooit van mijn zal houden. Bij Weasley is het anders, je houdt van hem en het heeft geen zin om dat te ontkennen, want ik weet het. Jij bent de hele tijd met hem en waar jij ook heen gaat, hij loopt als een hondje achter jou aan. Het was net alsof je mij helemaal vergeten was. Ik voelde me... Verlaten.' Ik lacht vreugdeloos. 'Jij van alle mensen op deze wereld zou moeten weten hoe dat voelt.' Even ben ik stil, maar er is nog meer wat ik wil zeggen. 'Ik sta altijd achter je, Campbell. Zino was de enige die het waard vond om aandacht aan mij te besteden.' Ik twijfel even en zucht dan. 'Maar ik weet dat jij er altijd bent, want ik ben er ook altijd voor jou. Zelfs als niemand er meer voor je is.' Ik kijk naar zijn arm, die ik nog steeds vast hem en laat hem los. Ik zucht en besluit het voordeel van de twijfel te nemen. 'Waarom hou je van hem, Cam, en niet van mij?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    oh wauw; x'D ohoh :p nou Scorpius wees niet bang; ik denk dat Cam zo gedumpt gaat worden door George x')...

    :// je moet ngo en begin post maken dat ze aankomen @ zweinstein met Fred en Draco gezein jij de eerste post mag plaatsen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    oh wauw; x'D ohoh :p nou Scorpius wees niet bang; ik denk dat Cam zo gedumpt gaat worden door George x')...

    :// je moet ngo en begin post maken dat ze aankomen @ zweinstein met Fred en Draco gezein jij de eerste post mag plaatsen.


    Ah ik dacht dat ik al gepost had :x
    Oja internet deed het niet en ik had 'm in word geplaatst.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ahw x') waarom maken jij en Sphinx het me altijd zo moeilijk :p Net zoals met je laatste vraag x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Wacht, Campbell. Geef me ten minste een kans om mezelf uit te leggen.’ Ik voelde zijn hand mijn arm omsluiten waardoor ik noodgedwongen stil bleef staan.
    ‘De afgelopen dagen voel ik me de hele tijd rot omdat wat ik ook doe, jij nooit van mij zal houden. Bij Weasley is het anders, je houdt van hem en het heeft geen zin om dat te ontkennen, want ik weet het. Jij bent de hele tijd met hem en waar jij ook heen gaat, hij loopt als een hondje achter jou aan. Het was net alsof je mij helemaal vergeten was. Ik voelde me.. Verlaten. Jij van alle mensen op deze wereld zou moeten weten hoe dat voelt. Maar ik weet dat jij er altijd bent, want ik ben er ook altijd voor jou. Zelfs als niemand er meer voor je is.’ Ik voelde zijn hand mijn arm loslaten terwijl ik mijn woedde iets voelde verzachten maar voordat ik mijn mond kon openen om wat te zeggen begon Scorpius; ‘Waarom hou je van hem, Cam en niet van mij?’
    Ik zuchtte onhoorbaar en week mijn blik af terwijl mijn armen doelloos langs mijn lichaam leken te bungelen.
    ‘Ik weet het niet; Scorpius. Denk je serieus dat ik van iemand wil houden. Ik weet nog niet eens zeker of ik van hem hou. Misschien is het morgen wel over. Of overmorgen, of nu of misschien pas over een jaar. Wanneer wij weer terug naar onze tijd gaan en ik hem vergeet. Hij trouwt gewoon met Angelique en krijgt twee kinderen en ik ben weer zoals ik hoor te zijn.’ ik zuchtte en veegde het bloed voor de zoveelste keer bij mijn neus weg en ik had ook een vermoedde dat Zino mij een blauw oog opgeleverd had. Eigenlijk verdiende hij meer pijn. Door zijn woorden. Om het feit dat hij me tegensprak en zijn agressie met vuist op mij botvierde zoals mijn pleegouders hadden gedaan; hoewel dat zelfs verder ging dan fysiek geweld. De aanrakingen waar als ik toevallig in slaap val wakker van schrik waardoor ik liever niet slaap zodat ik alert ben en controle heb. Zodra ik ze gevonden had zouden ze er voor boeten en ik zou daar ruim de tijd voor nemen. Het was dan ook een feit dat ik niemand met mijn verleden ooit vertrouwd heb. Zelfs Scorpius niet behalve dat ik in een weeshuis woon waar het vreselijk is.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Even dacht ik dat je Zino zou doden :'D jammer; zou wel leuk worden voor Scorp en George :Y)


    't is ook gebeurd (x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    Een zelfvoldane grijns gleed om mijn lippen toen ik Albus langzaam rood voelde worden en gauw met zijn hoofd schudden. ‘Ik bedoelde ergeren niet letterlijk als ‘’ergeren’’ maar.. je- je weet wel; als…’ Ik streelde zachtjes over zijn arm terwijl hij alleen maar roder leek te worden. Als ik hem dit niet vaker had zien doen bij een moeilijke vraag dan zou ik bang was geworden dat hij zou ontploffen maar ik wist dat dit normaal bij Albus was.
    ‘Als.. twee personen elkaar wel leuk vinden.. Dan ‘’ergeren’’ ze elkaar.. puur voor meer aandacht.. tot de waarheid boven water zou komen. Net als toen- toen jij je aan Sophie ‘’ergerde’’ toen zij je broodje afpakte.’ Ik fronste mijn wenkbrauw bij zijn laatste zin tot hij weer door ging. ‘Eh- over die douche; begin daar alsjeblieft niet over.’ Een kleine glimlach verscheen rond zijn lippen en gezien de bel nog niet was gegaan trok ik hem tot stilstand. ‘Alb. Wat je zegt klopt niet. Ik voel niks voor Sophie. Meisjes zijn veels te moeilijk; hoewel jij daar ook dicht bij komt.’ Ik lachte zachtjes en tikte zachtjes met mijn neus langs zijn neus. ‘En hoe kan ik in vredesnaam zwijgen over het douche gedeelte. Altijd sluit jij jezelf zo preuts op in de douche en kom je er aangekleed uit alsof je iets ergs te verbergen heb. En ik kan nu zeggen dat dat niet is. In tegendeel zelfs. Dus nu moet ik mijzelf ongerust maken of ik jou maar moet na doen met mijn lichaam. Hoewel ik al van te veel mensen heb gehoord en van mijzelf dat ik niks over te schamen heb; maar alleen jouw mening telt hé. Dus Albus vertel het eens..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Ik weet het niet; Scorpius. Denk je serieus dat ik van iemand wil houden. Ik weet nog niet eens zeker of ik van hem hou. Misschien is het morgen wel over. Of overmorgen, of nu of misschien pas over een jaar. Wanneer wij weer terug naar onze tijd gaan en ik hem vergeet. Hij trouwt gewoon met Angelique en krijgt twee kinderen en ik ben weer zoals ik hoor te zijn.’ Ik kijk hem niet aan en na een tijdje kan ik het niet meer aan.
    'Je hoeft het niet te vergeten, Campbell,' fluister ik. 'Het enige wat niet mag is dat mensen uit het verleden of heden weten hoe het in de toekomst is. Stel je voor, niets zou meer hetzelfde zijn. Iedereen zou proberen om dingen ongedaan te maken. Dat kan niet. Niemand op deze school zal zich ons herinneren, maar wij hebben een keuze.' Ik zucht even. 'Ik heb gelogen. Ik hoopte dat als je wist dat George je enkel pijn op zou kunnen leveren, je hem zou proberen te negeren. Het was stom, het spijt me. Het spijt me echt. Maar het verandert bijna niks.' Ik lach vreugdeloos en schud mijn hoofd. 'Sorry, het verandert heel veel. Het is dom van me om te denken dat het niet zo is. Nu kan jij je herinneren wat er hier is gebeurt. Wat ik hoopte...' Ik maak mijn zin niet af omdat ik niet eens meer geloof wat ik net wou zeggen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    oh wauw; x'D ohoh :p nou Scorpius wees niet bang; ik denk dat Cam zo gedumpt gaat worden door George x')...

    :// je moet ngo en begin post maken dat ze aankomen @ zweinstein met Fred en Draco gezein jij de eerste post mag plaatsen.


    Waarom denk je dat x') je denkt altijd dat Camp gedumpt gaat worden door hem wat eigenlijk andersom hoort te zijn :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy.

    ‘J-ja, met dat bedoel ik.. van dat ik me zo nerveus gedroeg toen je wat anders verwachtte- denk ik..’ hij pakte mijn polsen vast en tot mijn teleurstelling bracht hij ze weg om langs mij te glippen. ‘Draco, erg lief van je dat- dat je zo over mij denkt maar. Maar Draco; ik hou niet van jou.’
    Ik wendde mijn blik af. Gisteren had ik hem gekust maar hij mij ook na een keer. Ik dacht dat hij ook iets voor mij voelde. Al was het misschien heel diep van binnen. Het was alsof er voor het eerst een vonkje in me af ging. Voor het eerst sinds Híj in villa Malfoy gekomen was. Voor het eerst sinds mijn vader me verlaten heeft en mijn moeder te bang is. Te bang dat er wat met mij overkwam hoewel ik juist bang ben voor haar en mijn vader die nu leeggezogen werd in Azkaban. Kan ik werkelijk nog iemand missen die naar mijn gevoel dicht bij mij stond?
    ‘..Al die jaren waarin je me hebt vernederd, me hebt getreiterd, geslagen, vervloekt of wat dan ook hebt gedaan, en nu zeg je plotseling dat- dat je van me houd.. Ik ken je meer als een vijhand dan als een geliefde. Het is gewoon.. vreemd. Sorry.’ Ik beet op mijn lip terwijl hij me achterliet in de wc.
    Ik kneep mijn ogen dicht voordat ik naar de deur liep die ik opengooide en wanhopig naar Ralfs arm greep en hem weer naar binnen trok.
    ‘De wereld zit vol met verassingen; Ralf. Soms denk je dat iemand haat voelt terwijl de ander zich machteloos voelt omdat de persoon die ze leuk vinden ook al is dat onverklaar baar. Misschien is het alleen door je ogen. Door je stem of door je lach die ik veels te weinig zie. Misschien is het ook jouw geur dat ik me zo vertrouwd bij je voel dat jij mijn hoofddoel was gezien ik anders nooit met je zou kunnen praten noch voelen. Soms moet je gewoon niet nadenken en een risico nemen. In de zee duiken en zien waar het schip strand. Geef míj een kans; Ralf. Geef mij een kans en ik laat zien dat er voor mij niks anders telt dan jij.’ Ik zette zachtjes mijn hang langs zijn nek voordat ik;’asljeblieft.’ Murmelde en mijn lippen alsof het de laatste keer was op hem drukte.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Waarom denk je dat x') je denkt altijd dat Camp gedumpt gaat worden door hem wat eigenlijk andersom hoort te zijn :p


    Ja maar nu heeft Campie iemand vermoord en Scorpius heeft het gezien en mss george ook x'd gezien die ook nog buiten stond.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya