• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    'Je hoeft het niet te vergeten, Campbell, Het enige wat niet mag is dat mensen uit het verleden of heden weten hoe het in de toekomst is. Stel je voor, niets zou meer hetzelfde zijn. Iedereen zou proberen om dingen ongedaan te maken. Dat kan niet. Niemand op deze school zal zich ons herinneren, maar wij hebben een keuze. Ik heb gelogen. Ik hoopte dat als je wist dat George je enkel pijn op zou kunnen leveren, je hem zou proberen te negeren. Het was stom, het spijt me. Het spijt me echt. Maar het verandert bijna niks. Sorry, het verandert heel veel. Het is dom van me om te denken dat het niet zo is. Nu kan jij je herinneren wat er hier is gebeurt. Wat ik hoopte...'
    Ik schudde mijn hoofd. ‘Dit meen je niet,’ murmelde ik. Ik haalde verstrooid een hand door mijn haar. ‘Dit kan niet; Scorpius.’ Murmelde ik weer. Voordat ik hem aan keek en misschien hoewel ik daar niet zeker van was voor het eerst angst in mijn ogen school.
    ‘Dit kan niet Scorpius. Ik wil niet zoals nu zijn. Ik wil weer zijn zoals in de jaren 23’ ik kan niet dit voelen voor een persoon die..’ ik haalde een hand naar mijn mond en draaide me om.
    ‘Ik heb hier niet voor gekozen; Scorpius.’


    # Campbell komt er nu pas achter dat je liefde als emotie niet kan utischakelen bel nu 112 x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Dit meen je niet,’ murmelt hij. Ik zie dat hij in de war is. ‘Dit kan niet; Scorpius.’ Hij kijkt me aan en ik zie een vlaag angst in zijn ogen. Hij is bang. Campbell Saunders is bang. ‘Dit kan niet Scorpius. Ik wil niet zoals nu zijn. Ik wil weer zijn zoals in de jaren 23’ ik kan niet dit voelen voor een persoon die... Ik heb hier niet voor gekozen; Scorpius.’ Ik schud mijn hoofd.
    'Ik heb dit ook niet gekozen. Ik heb er niet voor gekozen om verliefd op jou te zijn, ik heb er ook niet voor gekozen om hier te zijn. We hebben geen keuze. We moeten met onszelf leven en weet je wat? Ik kon het niet aan. Ik kon het niet aan en ik ben in het meer gesprongen. Niet één keer, maar twee keer. En de verleiding om daar een derde keer in te springen... Je hebt geen idee. Mijn hele leven is een puinhoop, die van jou misschien ook, maar jij hebt mensen die van je houden. Ik zag wat je met Zino deed, ik weet dat hij nu... Merlin, hij is er niet meer door jou. Denk je dat ik dat niet vreselijk vind? Hij was de enige die om mij gaf buiten jou om en nu is hij er niet meer. Jij bent de enige die ik heb, Campbell, dus ik denk dat ik nog een keuze minder heb.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Ik heb dit ook niet gekozen. Ik heb er niet voor gekozen om verliefd op jou te zijn, ik heb er ook niet voor gekozen om hier te zijn. We hebben geen keuze. We moeten met onszelf leven en weet je wat? Ik kon het niet aan. Ik kon het niet aan en ik ben in het meer gesprongen. Niet één keer, maar twee keer. En de verleiding om daar een derde keer in te springen.. Je hebt geen idee. Mijn hele leven is een puinhoop, die van jou misschien ook, maar jij hebt mensen die van je houden, ik zag wat je met Zino deed. Ik weet dat hij nu.. Merlin, hij is er niet meer door jou. Denk je dat ik dat niet vreselijk vind? Hij was de enige die om mij gaf buiten jou om en nu is hij er niet meer. Jij bent de enige die ik heb, Campbell, dus ik denk dat ik nog een keuze minder heb.’ Ik fronste mijn wenkbrauwen en lachte ietwat kil. ‘Was hij een vriend, Scorpius? Was hij een vriend toen hij bijna gezorgd had dat je van school getrapt werd door zijn vette neus in andermans zaken te steken? Hij ging alleen met je om, om mij te kunnen betrappen. Om jouw vertrouwen te winnen. Iedereen weet dat hij jaloers op míj is omdat hij gewoon niet met mij kan meten. Het maakte hem niet uit of jij de dupe daarvan werd. In plaats daarvan had ik gezorgd dat jíj niet van school getrapt werd. Weet je nog; Scorpius? Of was je dat van je lieve vriend vergeten.’ Zei ik kil.
    ‘ik vind het per slot van rekening puur onzin dat je denkt dat je alleen míj hebt; Scorpius. Je hebt zat mensen als je jezelf niet continu afsluit omdat je jezelf onzeker voelt in mijn schaduw. Per slot van rekening heb je twee ouders die van je houden en degene die van mij houden die kennen mij niet. Die houden van iets wat ze zien maar als ze hetgeen zag wat ze niet zagen…’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dus George staat daar maar; ik heb echt geen idee wat ik met hem moet doen :p en oh god Draco, de ene moment is Draakje zo een enge etalker en de andere moment een hele breekbare romanticus, ik weet nie wat ik met Ralf moet doen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dus George staat daar maar; ik heb echt geen idee wat ik met hem moet doen :p en oh god Draco, de ene moment is Draakje zo een enge etalker en de andere moment een hele breekbare romanticus, ik weet nie wat ik met Ralf moet doen :')


    Eerst wílde je dat hij Zino vermoord en nu weet je niet wat je moet doen x') of ben je verblind door zijn hotness terwijl hijhet deed x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Eerst wílde je dat hij Zino vermoord en nu weet je niet wat je moet doen x') of ben je verblind door zijn hotness terwijl hijhet deed x'D


    Maar jullie hebben al een hele gesprek en George kaner mmoeilijk inspringen algoewel hij er al bijstaat alleen op gehoorafstand.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    ‘Was hij een vriend, Scorpius? Was hij een vriend toen hij bijna gezorgd had dat je van school getrapt werd door zijn vette neus in andermans zaken te steken? Hij ging alleen met je om, om mij te kunnen betrappen. Om jouw vertrouwen te winnen. Iedereen weet dat hij jaloers op míj is omdat hij gewoon niet met mij kan meten. Het maakte hem niet uit of jij de dupe daarvan werd. In plaats daarvan had ik gezorgd dat jíj niet van school getrapt werd. Weet je nog; Scorpius? Of was je dat van je lieve vriend vergeten.’ Ik kijk hem niet aan. ‘ik vind het per slot van rekening puur onzin dat je denkt dat je alleen míj hebt; Scorpius. Je hebt zat mensen als je jezelf niet continu afsluit omdat je jezelf onzeker voelt in mijn schaduw. Per slot van rekening heb je twee ouders die van je houden en degene die van mij houden die kennen mij niet. Die houden van iets wat ze zien maar als ze hetgeen zag wat ze niet zagen…’ Ik kijk hem weer aan.
    'Ik weet dat het stom is, maar ik heb hem ervoor vergeven,' zeg ik, 'Zino. Iedere keer dat hij weer terugkwam had hij een ander excuus, maar hij was ook een vriend. En jij was altijd meer. Want jij was de jongen die ontmoette toen ik de eerste keer naar Zweinstein ging. Toen, in de trein, was het de eerste keer dat ik een vriend zag.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik zit de hele tijd na te debken wat ik Alb moet laten zeggen, heb de draad zowat kwijt x')

    Dan maar even verder met Ralf :p

    Het gaat niet goed met mij, ik post zo weinig :o sorry daarvoor


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik zit de hele tijd na te debken wat ik Alb moet laten zeggen, heb de draad zowat kwijt x')

    Dan maar even verder met Ralf :p

    Het gaat niet goed met mij, ik post zo weinig :o sorry daarvoor


    Jij gaat voor ^^
    Maar als je tijd hebt, @goblet heb ik met Fred gepost.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Jij gaat voor ^^
    Maar als je tijd hebt, @goblet heb ik met Fred gepost.


    Oh, echt? :'x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh, echt? :'x


    Ja, kijk maar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Voordat ik weg kon rennen greep Draco me bij mijn arm en trok me terug het wc in. Geschrokken keem ik hem aan en probeerde me los te rukken, zonder succes.
    ‘De wereld zit vol met verassingen; Ralf. Soms denk je dat iemand haat voelt terwijl de ander zich machteloos voelt omdat de persoon die ze leuk vinden ook al is dat onverklaar baar. Misschien is het alleen door je ogen. Door je stem of door je lach die ik veels te weinig zie. Misschien is het ook jouw geur dat ik me zo vertrouwd bij je voel dat jij mijn hoofddoel was gezien ik anders nooit met je zou kunnen praten noch voelen. Soms moet je gewoon niet nadenken en een risico nemen. In de zee duiken en zien waar het schip strand. Geef míj een kans; Ralf. Geef mij een kans en ik laat zien dat er voor mij niks anders telt dan jij.’
    Ik voelde me benauwd worden voordat hij een hand langs mijn nek zette en ik naar hem opkeek. Ik had geen flauw idee wat ik moest zeggen, of wat ik moest doen. Ik voel me zo vreemd; het is gewoon zo onlogisch dit alles. Al sinds onze eerste jaar deed hij alsof? Ik keek terug naar onderen en hrt liefst gooide ik mezelf nu van de astronomie toren.
    ’asljeblieft.’ murmelde hij dan. Ik wust niet wat ik moest zeggen, maar dat hoefde niet meer aangezien hij zijn lippen al eerder tegen die van mij aan drukte. In shok bleef ik stil staan. Bevroren, verdoofd, ik kon niets doen. Dit alles maakte geen logica, of ik wilde de logica niet snappen hoewel het gewoo erg simpel is; Draco Malfoy, mijn gezworen aartsvijand die mij altijd wel moest hebben als hij zijn woedde kwijt moest, of me zo graag wilde vernederen of treiteren, ooot verklapte hij zelfs bijna dat ik een weerwolf was voor de hele school, die jongen zegt nu dat hij verliefd op mij is. Dat hij van mij houd. Maar voel ik hetzelfde voor hem? Hou ik ook van hem? Was het ook geen haat maar meer? Ik betwijfelde dat. Maar ik kon het niet laten en wachtte nog even voordat ik een hand op zijn borstkas plaatste en hem wat weg duwen. Verslagen staarde ik naar zijn borstkas, niet wetend wat ik moest zeggen.
    'Oké.' Murmelde ik zachtjes. Het was alsof iemand aan me vroeg om mijn veer even te lenen. Ik keek op naar Draco en beet even op mijn lip voordat ik een stap naar achteren nam en naar de wasbak achter me greep. Dit is gekkenwerk. Ik voel me zo ongemakkelijk, zo benauwd en als ik nu niet naar buiten rende zou ik hier smelten.
    '..oké.' herhaalde ik zachtjes.


    En toen rende Ralf weg. Tenmindte, hij weet als jij wegrend Draco achter hem aan gaat huppelen dus doet Ralf maar geen moeite.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ok draco gaat naar scorp en sleept m mee naar de les i think zodat ralf kan ademen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Hij trok me tot stilstand en gelijk had ik spijt van wat ik zei. Als ik het niet had gezegd konden we net zo goed nu gewoon gezellig doorlopen, lachen n praten zonder een rood hoofd te krijgen.
    ‘Alb. Wat je zegt klopt niet. Ik voel niks voor Sophie. Meisjes zijn veels te moeilijk; hoewel jij daar ook dicht bij komt.’ hij lachte wat mij ook zachtjes deed glinlachen toen hij ook zachtjes met zijn neus tegen die van mij aantikte.
    ‘En hoe kan ik in vredesnaam zwijgen over het douche gedeelte. Altijd sluit jij jezelf zo preuts op in de douche en kom je er aangekleed uit alsof je iets ergs te verbergen heb. En ik kan nu zeggen dat dat niet is. In tegendeel zelfs. Dus nu moet ik mijzelf ongerust maken of ik jou maar moet na doen met mijn lichaam. Hoewel ik al van te veel mensen heb gehoord en van mijzelf dat ik niks over te schamen heb; maar alleen jouw mening telt hé. Dus Albus vertel het eens..’
    'Uh- wat?' Murmelde ik en keek weg. Ondanks dat verscheen er wel een klein nep glimlachje op mijn gezicht. Mijn mening telt? Even fronste ik mijn wenkbrauwen en schudde met mijn hoofd.
    'James; er was niet eens zo iets bijzonders gebeurd, kunnen we niet.. alle gebeurtenissen van hiervoor even vergeten en aan nu denken?' Hoewel er nu niet echt iets bijzonders aan de hand is; alleen dat ik en mijn broer eeuwif verstrengeld door liefde lijken te zijn.
    'We moeten naar les.' Mompelde ik dan, algoewel de bel nog niet is gegaan aangezien we veels te eerder uit de lokaal zijn gegaan. Eigenlijk wilde ik het liefst een vraag stellen die al in mijn achterhoofd spookte al sinds hij zei dat hij van me hield, maar het komt maar niet uit mijn mond en ik ben best trots op mezelf omdat James nog niet heeft gemerkt dat ik iets wil vragen maar niet kan. Ik keek hem even in de stilte aan voordat ik zachtjes glimlachte en wegkeek.
    'De enige bijzonderheid die zich hier afspeeld is dat ik van je hou, zo veel dat het eng is. Niets anders; dus het zou wat verstandig zijn als we nu door zouden lopen.' Niet dat ik dat wil ook; het liefst stond ik 24/7 alleen met James hier.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omg ik wil weten wat albus wily vragen :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya