• Want als ik een liedje af speel, gaat het even goed maar binnen een minuut word het geluid ineens zachter en klinkt het geluid ook anders. Iets wat tot nu toe nog nooit was gebeurd. Youtube bleef wel eens hangen als ik met een ander tabblad bezig was en vaak krijg ik dan opnieuw reclame, maar niet dit.

    Ik heb al browser clean up gedaan, internet afgesloten en weer opnieuw gestart. Toch blijft het probleem.

    Dus heeft iemand dit ook ooit gehad of weet iemand wat ik hier misschien aan zou kunnen doen?


    Physics is awesome

    Is het niet de Quality die uit zichzelf lager word gezet?
    Daar heb ik wel eens last van gehad..
    Of dat hij ineens de geluid neerzet naar wat het eerst stond :'D << Wat heel irritant is want soms word hij ineens heel hard en dat doet zo zeer aan mijn oren..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    Is het niet de Quality die uit zichzelf lager word gezet?
    Daar heb ik wel eens last van gehad..
    Of dat hij ineens de geluid neerzet naar wat het eerst stond :'D << Wat heel irritant is want soms word hij ineens heel hard en dat doet zo zeer aan mijn oren..


    De Quality? Sorry, snap niet wat je bedoelt.

    Het geluid klinkt mechaniser, een andere woord om het te om schrijven weet ik niet.


    Physics is awesome

    Vandaag opnieuw geprobeerd, aangezien mijn laptop uit is geweest en dus ik had ik de hoop dat youtube het weer gewoon zou doen. Dit is echter niet het geval. Het begint mij nu echt op te vallen hoe belangrijk youtube voor mij is (alleen al voor muziek luisteren) en hoe erg mij dit irriteert omdat hij het niet doet zoals "normaal".

    Dus als iemand weet hoe ik dit probleem kan verhelpen, dan hoor ik het graag.


    Physics is awesome

    Ik heb dit ook wel eens, en dat ligt inderdaad aan de kwaliteit die uit zichzelf verandert omdat je internet niet zo geweldig is.
    Probeer anders eens bij filmpjes de kwaliteit ipv op automatisch, zelf op de hoogste kwaliteit te zetten.
    Bij mij werkt dat altijd ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    Ik heb dit ook wel eens, en dat ligt inderdaad aan de kwaliteit die uit zichzelf verandert omdat je internet niet zo geweldig is.
    Probeer anders eens bij filmpjes de kwaliteit ipv op automatisch, zelf op de hoogste kwaliteit te zetten.
    Bij mij werkt dat altijd ^^


    Mijn internet doet het bij mijn weten gewoon zoals het altijd doet. Ik heb daar geen verstand van dus zolang er websites worden geladen en ik er iets op kan doen, neem ik altijd aan dat mijn internet het doet.

    Ik ga het proberen, bedankt voor je tip.


    Physics is awesome

    @Lazet

    Ik heb je tip uit geprobeerd en op zich werkt hij wel, alleen niet heel lang. Het veranderen van het geluid voor komt het voor een bepaalde tijd, toch blijft het geluid zacht.

    Dus ik ga op zoek naar een andere oplossing, misschien is het toch anders dan bij jou.


    Physics is awesome

    Hmm. Ik heb enkel het probleem dat als hij een liedje afspeelt werkt het, maar als ik een ander tabblad open hoor je niets meer. Maar verder heb ik er geen problemen mee, eerlijk gezegd.


    Some people are art and do art at the same time

    Pulchre schreef:
    Hmm. Ik heb enkel het probleem dat als hij een liedje afspeelt werkt het, maar als ik een ander tabblad open hoor je niets meer. Maar verder heb ik er geen problemen mee, eerlijk gezegd.


    Ik had eerst alleen het probleem dat als ik een nieuw/ander tabblad opende dat het liedje/filmpje bleef hangen en er soms opnieuw reclame kwam. maar dit is echt totaal anders.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Ik had eerst alleen het probleem dat als ik een nieuw/ander tabblad opende dat het liedje/filmpje bleef hangen en er soms opnieuw reclame kwam. maar dit is echt totaal anders.


    Uhu. Gek. Probeer het is op een andere apparaat thuis?


    Some people are art and do art at the same time

    Pulchre schreef:
    (...)

    Uhu. Gek. Probeer het is op een andere apparaat thuis?


    Ik wil het wel proberen maar ik gebruik youtube eigenlijk alleen op mijn laptop.


    Physics is awesome

    Op mijn telefoon werkt youtube tot nu toe wel gewoon.


    Physics is awesome

    Op mijn mobiel doet youtube het prima zoals youtube ook tot voor kort werkte op mijn laptop. Vandaag een nieuwe update van Adobe flash player geïnstalleerd alleen nu is het geluid heel zacht(haast niet hoorbaar) en nog steeds raar.

    De kwaliteit veranderen helpt niks(helaas) en aangezien youtube een van mijn favoriete sites is wil ik dit probleem graag oplossen.


    Physics is awesome

    Ga op iets anders zoals google chrome ofzo

    Feriha schreef:
    Ga op iets anders zoals google chrome ofzo
    Hier doet 'ie het goed op bij mij, op Chrome.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Feriha schreef:
    Ga op iets anders zoals google chrome ofzo


    Ik gebruik google chrome als browser en internet explorer is geen optie.


    Physics is awesome