• Yoda is teruggekeerd naar Dagobah om zich daar als hermit te gedragen en even uit te rusten.
    But fear not, you must. Be back, will he.

    Om zijn plaats als Jedi Master in te nemen, heeft hij the Inquisitor ingeschakeld, die meer dan capabel genoeg is om deze taken op zich te nemen :Y)



    Alvast in voorbereiding aan Dragon Age: Inquisition, heb ik dus tijdelijk mijn naam in Inquisitor veranderd :Y) Voor de mensen die me nu niet meer gaan herkennen, sorry! Het is gelukkig echt maar een tijdelijke naam en Yoda zal snel weer wederkeren :Y)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 11:52 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Congeniality schreef:
    Wauw. Ik heb jou denk nog héél even gezien als Applejack en daarna werd je Yoda en het leek alsof die nooooooit zou verdwijnen. Ik voel me vereerd dat ik dit nog kan meemaken, haha.
    Hij klinkt ook heel leuk. ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Inquisitor schreef:
    (...)

    Daar ging mijn drinken bijna ='D

    Ik moet zelf ook hard wennen, haha. Ik vergeet het steeds en kan mijn eigen posts vaak niet meteen terug vinden in topics.


    Graag gedaan. :'D
    En ja, dat kan ik me voorstellen. Toen ik op 1 april heel eventjes Justin Bieber als profielfoto had scrollde ik al steeds langs mezelf heen, en toen had ik mijn username niet eens veranderd. Jij bent nu echt volledig undercover.




    Osgiliath schreef:
    (...)

    Je hebt het verpest! Neh, grapje. Volgens mij ben je één van de enigste actieve mensen hier die zijn/haar username zo lang heeft volgehouden. ^^


    Ahum. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Osgiliath schreef:
    (...)

    Je hebt het verpest! Neh, grapje. Volgens mij ben je één van de enigste actieve mensen hier die zijn/haar username zo lang heeft volgehouden. ^^


    Square heeft haar naam ook heel lang, isn't it? o.o
    Maar ik hoop niet dat ze die naam gaat veranderen. Anders kom ik haar persoonlijk killen. ;x


    Some people are art and do art at the same time

    Pulchre schreef:
    (...)

    Square heeft haar naam ook heel lang, isn't it? o.o
    Maar ik hoop niet dat ze die naam gaat veranderen. Anders kom ik haar persoonlijk killen. ;x


    Whut? Vanwaar die moordlust om mijn username? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Osgiliath schreef:
    Wàt?
    Oh fuck, ik ga je echt niet meer herkennen nu. Dit is raaaaaar.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Square schreef:
    (...)

    Ahum. :Y)


    I'm sorry. ^^ Maar nu heb jij de titel, want Inquisitor heeft het verbroken, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    (...)

    Whut? Vanwaar die moordlust om mijn username? D:


    Omdat ik zo gewend ben aan Square, dat ik niet meer aan een nieuwe username wennen kan.
    Doh.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik hield echt van je oude username. Ik herkende je ook niet meer toen je op één van mijn topics reageerde, ik dacht dat ik met een nieuwe moderator te maken had :')


    Not all those who wander are lost.