• Heey hoii lieve quizletters,

    Ik ben bezig met een story. Het gaat over een meisje waarvan de ouders gaan scheiden en hoe zij daarmee omgaat. (om het ff kort samen te vatten)
    Nu heb ik zelf daar geen ervaring mee. Dus ik wilde vragen of je je verhaal met mij wilt delen als je dat wel hebt. Misschien zijn je eigen ouders wel gescheiden, of je buren? De ouders van een vriendin?
    Probeer het gevoel zo goed mogelijk te beschrijven. Was je totaal kapot aan het begin? keerde je totaal in jezelf, of ging je er juist op los? Begon je meer ruzie te krijgen, of werd je juist hechter met je ouders?

    Wat houd het voor jou in?
    Je mag hier in het topic reageren, maar als je het liever via een pb'tje stuurt is dat ook goed! Als je wilt komt jou quizlet-naam in het Dankwoord, die voorin in de story komt. Het mag natuurlijk ook Anoniem, of je mag een schuilnaam opgeven. Je kunt er ook alleen voor kiezen om je verhaal te vertellen en dan zet ik je niet in het dankwoord, maar ik ben dan wel heel dankbaar ;)

    Ik heb geen gescheiden ouders of vriendinnen die dat hebben, maar wel iets ander.
    Alle verhalen zijn welkom. Ik ben een en al oor. In alle verhalen zit wel wat, wat de lezer interesseert en wat ik kan gebruiken om mijn hoofdpersonage zo echt mogelijk te maken.

    Alvast bedankt voor je medewerking ^.^

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:19 ]


    ~My Mind Is Free~

    Wat wil je precies weten dan? Mijn ouders zijn nu ruim tien jaar gescheiden (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Hoe jij je toen voelde, vooral aan het begin. Was je totaal kapot? Sloot je je af van de buitenwereld of ging je juist de mensen zoeken? Begon je meer ruzie te maken met je ouders, of werd je juist heel hecht?


    ~My Mind Is Free~

    Ik zal je even PB'en!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik ga je straks even PB'en. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wil je ook een verhaal van een positieve scheiding?


    Mhm?

    Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 6 jaar oud was, dus over de klap er vlak na kan ik niet veel vertellen. Dat herinner ik me niet meer... Maar als je verhalen van daarna nodig hebt, kan ik nog wel wat kwijt (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 9:29 ]


    It's never gonna happen, Guys.