• Ik ben op zoek naar cover voor mijn nieuwe Harry Potter-verhaal! Lees de samenvatting eerst even voordat je de cover maakt, want dan weet je waar ik naar op zoek ben ;). De titel is Oblivious.

    J.K. Rowling was de eerste dreuzel die het bestaan van Zweinstein ontdekte. Door verschillende mensen te interviewen en van alles te onderzoeken, heeft zij volledig uit gepluisd hoe de tovenaarswereld in elkaar steekt. Gebaseerd op die wereld heeft zij de jonge tovenaar Harry Potter bedacht en hem de hoofdrol gegeven in het verhaal waarin hij de strijd aangaat met zijn aartsvijand Voldemort.

    Doordat het boek is uitgegeven voordat de tovenaars er weet van hadden dat J.K. Rowling het schreef, kenden te veel dreuzels de tovenaarswereld om van hen allemaal het geheugen te wissen. In plaats daarvan hebben de tovenaars de hype zo groot gemaakt, dat het onmogelijk kon zijn dat de wereld echt bestond. Zij hebben geholpen de acht films te realiseren, maar op zo'n manier, dat het beeld dat zij de dreuzels voorhielden, niet in overeenstemming was met de werkelijke tovenaarswereld. Er werden bovendien beveiligingsmaatregelen getroffen: tovenaarskinderen werden afgezonderd van dreuzelkinderen, magische gebouwen werden met nóg meer spreuken beveiligd en bovenal werd en wordt er gezocht naar een manier om een massale vergetelheidsspreuk over alle dreuzels uit te spreken - en hoe moeten de vele boeken en films verdwijnen?

    Een team is opgezet om te kijken hoe dreuzels tegen de tovenaars wereld aankijken en hoe groot de schade zal zijn als hun herinneringen over Zweinstein worden verwijderd. In dit team zit Simon Cartwell, net afgestudeerd aan de tovenaarsuniversiteit en een groot talent. Simon is ambitieus en als groentje van het team wil hij zichzelf bewijzen door met dé oplossing te komen. Meer dan de rest mengt hij zich onder de dreuzels, vastberaden om de perfecte oplossing te verzinnen.

    Dat wordt echter een stuk lastiger als hij Brooke Palmer ontmoet, een enthousiaste, vrolijke dreuzel, maar bovenal een groot Harry Potter-fan. Dankzij haar leert hij zijn eigen wereld bekijken vanuit de dreuzelkant en komt hij erachter hoeveel invloed het verhaal van de Jongen Die Bleef Leven op de dreuzel-samenleving heeft gehad. Het wordt voor Simon steeds moeilijker om te bepalen wat het beste is - zeker als hij de ideale oplossing vindt om Harry Potter voor eens en voor altijd te laten verdwijnen...


    De enige eis die ik heb, is dat het dit plaatje bevat en dat er IETS Harry Potter-gerelateerds in zit. Op dit moment heb ik dit als cover:


    Maar ik ben er niet tevreden over. De mooiste cover beloon ik met een spotlight voor een creatie naar zijn/haar keuze (:

    Groetjesss,
    Marjanne.

    EDIT:

    Guysss ik heb gekozen! De cover van MissSwan vind ik prachtig!

    Ik wil alle anderen bedanken voor de moeite en tijd die ze hebben gestoken in het maken van een cover voor mij. Ik vind het altijd ontzettend lief dat mensen dat doen en het spijt me dat ik niet al jullie covers kon kiezen ;).

    Liefs,
    Marjanne.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 15:01 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik ben ook even aan het kijken wat ik er van kan maken ^^


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Dakruon schreef:
    Bedankt xHemmo (:


    Haha, geen probleem (:
    Er zitten echt mooie tussen (naar mijn mening (: )


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Dakruon schreef:



    Daar rechts lijkt het alsof diegene met die toverstaf denkt van "Hehehe. Ik prik in je neusgat, Voldie!"


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sstt... niet zeggen... Ik kan het niet meer aanpassen, misschien word het niet opgemerkt :')


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Dakruon schreef:




    Ik vind hem ook echt ontzettend vet! Hij past alleen niet zo goed bij mijn verhaal, want Voldemort en Harry komen er helemaal niet in voor :P. Niet als personen in ieder geval.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Owh, whoops :3 Ik probeer morgen nog wel iets anders.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik ga maar eens iets in elkaar frummelen. Verwacht er niet te veel van (flower)


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Staat je verhaal ook online? Normaal lees ik nooit HP verhalen, maar deze lijkt me echt gaaf. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!





    Done :Y) het was er leuk om het te maken :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ___ schreef:
    Staat je verhaal ook online? Normaal lees ik nooit HP verhalen, maar deze lijkt me echt gaaf. (:


    Mijn verhaal staat online, ja, maar ik heb nog geen hoofdstukken geschreven ;).


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Tadaaaaaa, hier is hij dan! Mijn geweldige cover. *kuch kuch*


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ik ga 'm overmorgen maken, als je het niet erg vind.
    Ik ben morgen jarig, maar ik wil wel graag iets inleveren. Hehe.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    Ik ga 'm overmorgen maken, als je het niet erg vind.
    Ik ben morgen jarig, maar ik wil wel graag iets inleveren. Hehe.


    Gefeliciteeeeeeerd


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ik werk nog aan 1tje met text maar misschien of het wel bij je verhaal past.. etc.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    MysteryLove schreef:
    (...)

    Gefeliciteeeeeeerd


    Dankje :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]