• Ik zoek fantasy verhalen (harry potter, lord of the rings etc.) en ook OP verhalen.
    Zelf heb ik ook een verhaal, ik hoop dat je hem gaat lezen.





    Een fictief Engels verhaal over een toekomstige Franse Koningin in 1500.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 10:59 ]

    Titanium



    “Het experiment is over, Clio.”
    Mijn ogen werden wijd. “Dat kun je niet doen!”
    Ze knikte kalm. “Dat moet ik zelfs doen. Je moet het begrijpen, Clio. En ik weet dat je je toch zult los vechten als ik het je niet uitleg. Je zult dan weten wat het is dat je moet doen. Ik weet dat je het juiste zal doen.”


    Clio heeft door een chip in haar hoofd vreemde krachten, die naar boven komen bij heftige emoties. Al sinds haar geboorte wordt ze gevangen gehouden en in het geheim getraind, totdat ze op haar 20'ste verjaardag van haar bed wordt gelicht. Het experiment is over en mislukt. Er is geen nut meer voor haar, en de mensen daar willen een einde aan haar leven maken, tenzij ze vecht. Als door een wonder weet ze zich vrij te vechten en zwaargewond valt ze in de handen van Kathryn, een journaliste die langsliep op weg naar haar werk. Of zit er meer achter?

    Zal Clio leren wennen aan het leven in de echte wereld en uit de handen weten te blijven van de mensen die nog steeds achter haar aan zitten? Wat zal Kathryn doen met de schokkende informatie die Clio haar geeft? En wat is het potentieel van Clio's krachten?


    -Nederlands geschreven en gesproken
    -Lesbische relaties
    -Eigentijdse Fantasy
    -Cover door C0BAIN



    Ik zal ook even naar jouw story kijken, het ziet er interessant uit


    Rest in Peace, Son of Gondor



    Omdat het beter wordt naarmate je verder leest en het begin nogal chaotisch is, is hier een recent stukje om je misschien wel nieuwsgierig te maken:

    ...
    Het duurt even terwijl ze zich concentreert. Verveeld kijk ik naar de bloemen in het veld en ik laat er een paar verwelken en weer tot leven komen. Het volgende moment barst er een blauwe bom los. Haar Licht schijnt over de velden en versmelt met de hemel. Het vult me met een rustgevend gevoel en ik wil haar Ziel meer dan ooit, al vraag ik me af of één moord genoeg zou zijn. Ze knippert met haar ogen en opent ze dan. Ze lijken groter en geven bijna licht. Er is iets anders aan, er blinkt iets in. Het lijken wel zilveren puntjes. Ze dansen.
    'En nu?' vraagt ze met een stem die vaster, dieper en volwassener klinkt. Geïntrigeerd door haar ogen heb ik moeite om me op de woorden te concentreren. Ik scheur mijn blik los en kijk naar haar in het geheel. De bruine krullen die haar kleine elfengezichtje omlijsten. De slanke armen en benen, de tengere schouders en vrouwelijke borsten, buik en dijen en als laatste de kleine voetjes in de knalgroene sneakers.
    'Nu moet je je concentreren op je eigen energie. Laat het iets anders raken en ermee spelen. Laat het zweven en verdraaien.'
    Ik pluk een handvol grassprietjes en leg ze op mijn gespreide handpalm. Ze staart er naar met een intense blik en ik ben even bang dat ze een gat door mijn hand gaat branden. Dan beweegt er eentje. Het is maar een kleine trilling, maar het is een begin. Ze buigt zich nog wat dichter en knijpt haar ogen dicht. Het puntje van haar tong steekt naar buiten en ik moet een sarcastische opmerking inslikken. Die komt later wel.
    ...

    Ik zal zeker naar dat van jou kijken, alleen ben ik wel geen fan van Engelstalige verhalen. Ik kan het proberen, wie weet, overtuig je me wel ;)


    Mhm?

    Ik heb behoorlijk veel dat binnen je straatje past. :')

    HP
    Gezworen Vijanden?
    Een verhaal over Aenea, het nichtje van Harry dat als Griffoendor vriendschap sluit met Draco en daarvoor veel moet inleveren.
    Note: het minst goede verhaal, naar mijn idee.

    Hersenspinsels
    Een verhaal over Draco, die ontdekt dat hij de enige is die een mooi, mysterieus meisje kan zien.

    the Hobbit
    Courage
    Een verhaal over Alyssae, een elf die door een groep dwergen uit aardmannenkerkers wordt bevrijd en zich bij hen aan wil sluiten.

    Mission Impossible
    Een verhaal over twee meiden die in Midden Aarde belanden en er alles aandoen om het verhaal van Tolkien tot een beter einde te brengen.

    Your Betrayal
    Een verhaal over twee elfen, die de dwergen tijdens hun tocht naar Erebor vergezellen en vastbesloten zijn om hen allen te laten omkomen in het drakenvuur.

    So Far Away
    Een verhaal over Thorin en Dís, die na alles te zijn kwijt geraakt een nieuw leven proberen op te bouwen in Rivendell, waar ze zich voor Azog de Bevuiler verbergen.

    En volgende week ga ik met deze LOTR fanfictie van start:
    Creature of the Night

    Uitgebreidere samenvatting vind je zodra je op de link hebt geklikt. (:

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 0:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.




    Mijak is een ver land met veel geheimen. Het heeft gesloten grenzen. Er komen nooit buitenstaanders binnen en geen enkele inwoner overschrijdt de grenzen. De mensen in het land leven naar de regels van hun god (in het Mijaaks Chalava genoemd), die seizoenen geleden heeft bepaald dat het land door zeven mannen in zeven verschillende steden moet worden geregeerd. Om deze mannen bij te staan, heeft de god zijn godsprekers in het leven geroepen om via hen met de bevolking te kunnen communiceren.

    + + +

    + + +


    Chesa is een trouwe volgeling van de god. Net als haar vader wil ze niets liever dan hem dienen en om dat te doen, moet ze een godspreker worden. Ze is bereid het pad van opoffering, afzondering en kastijding te volgen op het moment dat de god haar dat opdraagt. Wat ze echter niet beseft, is dat hij een plan voor haar heeft. Ze zal de stad waar ze opgegroeid is moeten verlaten en het gevaarlijke woestijnland doorkruisen om zich als ware godspreker te vestigen in het verre Et-Nogolor. Ze heeft geen idee wat haar te wachten staat en kan alleen maar bidden tot de god of hij haar zal bijstaan.

    Het land & enkele namen behoren toe aan Karen Millen +
    Je hoeft Empress of Mijak niet gelezen te hebben! +
    Bevat geweld en bloed +
    Nederlands +
    Start: komende week +


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb een Lord of the Rings-story die misschien nog wel wat voor jou is;

    Dúath

    The night is darkening round me,
    The wild winds coldly blow ;
    But a tyrant spell has bound me,
    And I cannot, cannot go.


    Ik heb ook nog een aantal Hobbitstories die je misschien wel leuk vindt:

    Snow comes after Fire


    Drie vuren strijden om het hoogst.
    Een zwarte flits bedwelmt
    Een kille warmte bestrijdt
    De wind verdrijft door twee


    Centuries

    Twee zullen oprijzen
    Verbonden door bloed
    Verworpen door afgunst
    Vertekend voor het leven

    Twee zullen strijden
    Voor liefde
    Voor saamhorigheid
    Tot de dood

    Slechts één haalt de laatste uitdaging.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 14:21 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    The Arrow of The Silver Dragon | The Avengers







    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Magestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart





    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah


    Soundtrack video




    3e gewordenn in de 'Beste verhalen op quizlet' wedstrijd onder fictieve personen :) heel erg trots op!! :D

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 14:29 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.



    Vogelvrij • Robin Hood

    Rosalie heeft niemand meer, behalve haar trouwe paard. Iedereen om haar heen overleed. Ze besloot om te vluchten voor de herinneringen en liet al haar spullen achter, waarna ze samen met haar paard vertrok. Ze zwierven jarenlang alleen over de wereld: langs dorpen en steden, maar vooral in de rustgevende bossen. Ze zonderden zich steeds meer af van mensen, omdat ze die erg wantrouwde. Alle dagen lijken hetzelfde, tot ze op een dag een man vind in het bos. Hij was het slachtoffer van Vogelvrijen. Rosalie heeft genoeg redenen om Vogelvrijen te haten. En hoewel ze niet zeker wist of ze de man vertrouwen kon, besloot ze om hem te helpen. Niet wetend dat hierdoor haar hele leven hierdoor veranderd.
    Ze komt erachter dat ze jarenlang voor niets heeft gerouwd om haar beste vriend en moet plotseling een lastige keuze maken. Gaat ze voor een goed leven, met zekerheid op voldoende verzorging en veiligheid met een man die voor haar zorgt, of verkiest ze toch haar oude vriendschap boven het luxe en leeft ze verder als een Vogelvrije in het bos?


    • Fantasie, Fanfiction, Onbekende personen.
    • Robin Hood.
    • Kan grof taalgebruik bevatten.
    • Tips en Commentaar méér als welkom!
    • Cover gemaakt door Caeden.



    •••• •••• •••• ••••




    An unexpected companion × The Hobbit

    Luena is een jonge vrouw met een apart verhaal. Haar verleden is onbekend en haar toekomst onzeker. Op een dag kwam ze bij toeval het reisgenootschap van Thorin Oakenshield tegen, met dank aan de tovenaar Gandalf, mag de avontuurlijke Luena mee. Niemand uit het reisgenootschap zit te wachten op een vrouw als metgezel, al helemaal de norse leider Thorin niet. Maar toch weer Luena te blijven. Ze maakt veel dingen mee en leert de dertien dwergen steeds beter kennen, vooral de jongste dwergen Fili en Kili veroveren een plekje in haar hart. Ondanks het feit dat ze ongewenst is, wilt Luena deze tocht tot een goed einde brengen voor de dwergen.


    × The Hobbit
    × Fili en Kili
    × Commentaar en Tips altijd welkom!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 15:44 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.



    Writing your own life - Mega Fanfiction.

    Iedere keuze die je maakt, bepaalt de rest van je leven. En toch gebeuren er soms dingen die je niet had zien aankomen. Wat nou als je een manier vind waarop je alles zelf kon beslissen? Waarin jij bepaalde hoe je leven ging, hoe de wereld werd..

    Natasja kocht maanden geleden een prachtige pen en boekje. Ze negeerde de waarschuwing om niet met die pen in het boekje te schrijven, niet wetend dat ze daardoor in de problemen kwam. Natasja belandt in een onbekende, fantasie wereld. En ook haar beste vriendin, Colinda, is niet meer in de echte wereld. De twee zijn van elkaar gescheiden door de vloek van de pen en het boekje. Om deze vloek te verheffen en weer in de echte wereld te belanden, moeten ze bij elkaar komen op een speciaal punt. Dit punt ligt alleen in wéér een andere wereld.. Ze gaan door verschillende fantasiewerelden, van vampiers tot ridders en van piraten naar elfen, om nog maar te zwijgen van de grote draken die ze zien. En telkens weer moeten ze op een nieuwe manier de poort naar een andere wereld vinden, waarbij ze de hulp van anderen nodig hebben. Tijdens deze lange, zware en moeilijke tocht maken ze de mooiste, maar ook verschrikkelijkste dingen mee die een mens kan meemaken. Maar tegelijkertijd leren ze veel nieuwe mensen kennen en sluiten ze vriendschappen. Wat als ze elkaar eindelijk vinden en terug kunnen naar de echte wereld? Moeten ze hun nieuwe vrienden en het nieuwe leven achterlaten?


    • Een mega fanfiction!
    • Veel fantasie, met onbekende personen.
    • Tips en commentaar welkom!

    • Twilight
    • Vampire Diaries
    • Game of Thrones
    • Lord of the Rings
    • Pirates of the Caribbean
    • bbc Sherlock
    • bbc Robin Hood
    • Ripper Street
    • En nog veel meer..



    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.


    Valerie Potter Westlize is op haar vierde verjaardag geadopteerd door meneer en mevrouw Potter. De man en vrouw hadden al een zoon James van ook vier, maar wilden graag nog een kind. En dan eentje die zij konden helpen zodat die het beter ging krijgen. En zo groeide Valerie op bij de familie Potter. Je ziet ook overduidelijk dat ze niet een echte Potter is. Blauwe ogen in plaats van bruine en blonde haren in plaats van bruin. Toch lijkt haar karakter er wel op. Wat ook niet zo gek is omdat zij net zoals alle Potters in Gryffindor zit. Ze begint aan haar laatste jaar aan de toverschool met haar vriendinnen Lily, Mary en Alice. Ook kan ze het wel goed met James' vrienden vinden. Sirius, die sinds midden de vakantie bij hun woont, en Remus. Met Peter nog niet zo goed. In de tijd dat zij lessen volgen is er buiten de school al een oorlog bezig. En hierdoor komen sommige mensen tegenover elkaar te staan. Zouden ze de goede keuzes maken? Of zal dit niet gaan waardoor je dierbare verliest?



    † Een verhaal door Lucia North †
    † Namen en termen behoren tot J.K. Rowling †
    † Ik wil dit verhaal enkel op mijn profiel zien! Zie ik dit ergens anders? Dan meld ik dit †
    † Zie jij dit? Meld dit aan mij alsjeblieft! †
    † Overeenkomsten met andere verhalen is puur toeval †
    † Start op 26/09/2014 †
    † Eindigt op ../../.... †
    † Neem abo, ik waarschuw niet! †
    † Ik schrijf wanneer ik wil! †


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Legends Of The World

    There are many legends in this world.
    Old legends, new legends, and legends that haven't been told before.
    This story points out the old legends.
    The forgotten legends, but also the known legends.
    Enjoy.








    Till We Grow Older • the Marauders





    You've got to live your life
    While your blood is boiling
    Those doors won't open
    While you stand and watch them


    Cha-Ching (Till We Grow Older), Imagine Dragons



    De Marauders maken Zweinstein nog altijd onveilig, met behulp van Mestbommen, Dr. Vleermans Voortreffelijke Natstartend Nietschroeiend Vuurwerk en Remus' brein.
    Sirius probeert Lily en James dichter bij elkaar te brengen, Peter wil op dieet en Severus Sneep vraagt zich af wat het vreemde groepje dieren die 's nachts met volle maan ronddwalen te betekenen heeft.


    Alles behoort toe aan JK Rowling


    Not all those who wander are lost.

    .

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 20:35 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Our Way Out



    When Doris wakes up with no memory but her name, she is surrounded by strangers, boys whose memories are also gone.
    She learns she is in The Glade and finds herself trapped between four walls and a terrifying ever-changing Maze.
    They haven't found a way out yet.
    She wants to change that fact off being stuck in the Glade, but as an non-runner and only girl that might be imposibble.
    She get's a little more hope when someone specials stand with her, and a boy named Thomas arrives.


    To everyone in the world, who's left out on their own
    To all the boys and girls with disconnected souls
    See the dream awakening before your very eyes

    We feel alive inside for the first time,
    We've got to run not hide, from the former lives
    We gotta take it, make it, never gonna fake it
    This time we're breaking free, and making history


    OC/Newt Shipping
    English
    Based On; The Maze Runner
    Follows The Most Part Of The Original Story
    All Rights Of The Original Characters Go The James Dasner





    A Runner- Someone With The Task Of Exploring The Maze.
    The Glade- Is A Relatively Small Area That Serves As A Living Place. Around The Glade Are Four Big Walls, Those Protect Them Against The Maze.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 20:29 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...





    Once there was a girl with an apple. She killed a black haired boy.

    Er was eens een meisje diep in de bossen, alleen en beeldschoon. Ze had een appel in haar hand met maar een paar tandafdrukken, maar geen hap. Er was ook een lijk voor haar voeten. Het was een dode, zwart harige jongetje. En er was ook een duistere teken die in hoog in de sterren loze hemel hing, die net nog te zien was tussen de ritselende bladeren van de hoge bomen. De meisje staarde maar naar die lijk en nam een hap uit haar appel, alsof ze niets verkeerds had gedaan terwijl haar toverstok slapjes in haar andere hand hield tussen haar dunne, kwetsbare vingers waar er geen botten in leken te zijn.

    En er was eens een jongen, een bekende jongen dankzij zijn achternaam, en dankzij zijn wereldberoemde vader. de tweede zoon van de wereldberoemde jongen man met een litteken in de vorm van een bliksemschicht, dus zijn zoon, de jongen met de altijd nette haren- tenminste- als zijn oudere broer niet bij hem is om het te verpesten. Bevroren als een stambeeld stond hij tussen de bladeren en de struiken waar de bloemen net langs zijn gezicht hingen, de maneschijn die in zijn ogen reflecteerden die waren gevuld met pure angst en verbazing, staarde hij naar de lijk van de zwart harige jongen en zijn ogen flitsten naar de meisje toe wiens ogen nu in die van hem staarde en wegrende.



    'Waarom geloof je me niet; Scorp? Hij is terug. Of- of tenminste zijn dochter, zijn ziel zit in HAAR!'
    'Waarom ik je niet geloof? hoor je wel wat je zelf zegt? Je word parano
    ïde Albus.'

    [/face]


    • 12+ • thriller • hary potter fanfiction • next generation • a riddle story • http://www.quizlet.nl/stories/143342/once-there-was-a-girl--a-riddle-story--next-generation-/# •


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan Story of the year
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014








    Een aantal recensies:


    Klik voor groter
    De reacties zijn terug te vinden in de story


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ohw, dubbele post :S

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 0:02 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••