• Ik zoek fantasy verhalen (harry potter, lord of the rings etc.) en ook OP verhalen.
    Zelf heb ik ook een verhaal, ik hoop dat je hem gaat lezen.





    Een fictief Engels verhaal over een toekomstige Franse Koningin in 1500.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 10:59 ]

    7 - Soldier



    " Broken, but strong enough to survive."


    Een verhaal over een meisje die gedwongen word een opleiding te volgen van tien jaar. Het is een zware taak die maar door weinig kinderen overleefd word. Ze moet dit doen door een fout van haar vader, ze weet niet welke fout maar hier komt ze door de jaren heen achter. Ondanks de harde wereld van het district waar ze nu woont word ze vrienden met haar kamer genoten maar ze maakt door de jaren heen ook vijanden.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 16:04 ]

    Damion is leerling van de beroemde wapensmid in Pawei. Als Damion op een avond terug naar huis loopt, vindt hij een gouden ketting. De blauwe steen die hij niet kent.Zijn leven veranderd totaal en ook het rijk begint ermee te bemoeien, maar als Damion achter zijn verleden komt, weet hij dat hij voor het onmogelijke staat.

    Drakenleerling


    Vampire + Servant = Servamp





    Dit is een verhaal over moed, intelligentie, trouw en trots. Een zoektocht naar een eeuwenoude fabel.
    Een fabel die werkelijkheid lijkt te worden, krijgt Rowena de kans om zichzelf te leren kennen of
    is de druk van haar voorouders te groot.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 11:42 ]


    How do you know; great and wisely weaselman?

    Drabbles • The Hobbit

    Far to the East,



    over ranges and rivers,



    beyond woodlands and westlands,



    lies a single solitary peak.



    Drabbles zijn korte verhaaltjes van ongeveer honderd woorden

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 15:33 ]


    Not all those who wander are lost.

    new story, Neem aub een kijkje. sorry voor de reclame.

    Is it true love? • Harry Styles


    Er zullen veel mensen uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart.

    ik heb misschien wel een story voor je!
    hij heeft Mythical Secrets :)
    kijk maar ff op mijn profiel als je van THG houd hep ik nog wel een story kijk zelf maar of ze je wat lijken!

    xoxo


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Aah, zou je misschien alsjeblieft een kijkje willenemen nemen bij mijn Observaties van een Muurbloem? Dat zou echt heel erg veel voor me betekenen. ^.^