• Ik wil even zeggen dat ik om redenen niet zoveel meer kan doen ik ondanks jonge coverstore niet wil sluiten maar in ieder geval de aanvragen nog afwerken (zei het langzaam). En geen nieuwe aanvragen te accepteren, misschien gooi ik deze coverstore later nog wel open, maar ik vind het ook jammer.



    Enkele opmerkingen


    *Als er afbeeldingen/personen zijn die er zeker in moeten stuur een linkje/vermeld deze dan even bij het invul lijstje onder afbeeldingen.
    *Alles kan achteraf nog aangepast worden mocht je niet tevreden zijn met het eind resultaat.
    *Indien je het PSD file graag wilt kan dat, deze zal ik dan een week lang downloadable op mediafire zetten.
    *Je krijgt een gastenboekbericht als het klaar is.


    Invullen:

    Titel verhaal:
    Moet er een titel op je cover(+ andere dingen die er op moeten qua tekst):
    Horizontaal/Verticaal:
    Korte uitleg over je verhaal:
    Gewenste afbeeldingen?:
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben:
    Extra opmerkingen:


    Voorbeelden

    Ik heb deze computer pas net dus ik heb slechts enkele voorbeelden. Betere komen zodra ik er iets meer heb.





    Wachtlijst

    1drocker
    Aidan
    Feriha
    Newt_Runner


    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 21:58 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Titel verhaal:
    Six Degrees of Seperation - Sterek
    Horizontaal/Verticaal:
    Horizontaal, maar hoeft niet per sé
    Korte uitleg over je verhaal:
    Wanneer Derek het uitmaakt met zijn vriendje, Stiles, heeft die het er erg moeilijk mee. Wat Stiles echter niet weet is dat er een rede achter zit.

    Gewenste afbeeldingen?:
    Stiles Stilinski en Derek Hale uit Teen Wolf zijn de personages dus van die twee.
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben:
    Verdrietig, duister
    Extra opmerkingen:
    /


    Spoiler alert: you will save yourself

    Titel verhaal: Ik wil deze het liefste er niet op maar tot nu toe is het: The war is comming † The Marauders
    Horizontaal/Verticaal: Zie maar wat het beste uitkomt.
    Korte uitleg over je verhaal: Valerie Potter Westlize is op haar vierde verjaardag geadopteerd door meneer en mevrouw Potter. De man en vrouw hadden al een zoon James van ook vier, maar wilden graag nog een kind. En dan eentje die zij konden helpen zodat die het beter ging krijgen. En zo groeide Valerie op bij de familie Potter. Je ziet ook overduidelijk dat ze niet een echte Potter is. Blauwe ogen in plaats van bruine en blonde haren in plaats van bruin. Toch lijkt haar karakter er wel op. Wat ook niet zo gek is omdat zij net zoals alle Potters in Gryffindor zit. Ze begint aan haar laatste jaar aan de toverschool met haar vriendinnen Lily, Mary en Alice. Ook kan ze het wel goed met James' vrienden vinden. Sirius, die sinds midden de vakantie bij hun woont, en Remus. Met Peter nog niet zo goed. In de tijd dat zij lessen volgen is er buiten de school al een oorlog bezig. En hierdoor komen sommige mensen tegenover elkaar te staan. Zouden ze de goede keuzes maken? Of zal dit niet gaan waardoor je dierbare verliest?
    Gewenste afbeeldingen?: Sowieso Hogwarts en Barbara Palvin -als Valerie- en ook Ben Barnes. Beiden moeten ze nog niet te oud lijken. En Ben moet lang haar hebben. Verder ben je hier vrij in. En ook Voldermorts teken.
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben: Iets tegen spanning en avontuur. En duister. Want er komt oorlog.
    Extra opmerkingen: X


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Titel verhaal:
    Bitter Revenge
    Horizontaal/Verticaal:
    Maakt op zich niet uit, al vind ik verticaal ietsje mooier.
    Korte uitleg over je verhaal:

    Een onschuldig achttienjarig meisje, genaamd Lynn verliest haar twintigjarige zus, Amanda door een bende. Haar zus viel voor een van de players uit de bende, ze gebruiktte drugs all the time en stonden bekend als de grootste dealers van de stad. Ze verslonden het ene meisje na het andere, maar deze keer liep het totaal uit de hand. Amanda was op het verkeerde moment, op de verkeerde plaats. Haar vriendje was high, net zoals zijn andere vrienden, ze waren ook nog eens dronken en wisten totaal niet wat ze deden. Ze wilden haar allemaal delen, tot er agressie bij kwam kijken en Amanda uiteindelijk de dupe was van dit alles. Ze werd misbruikt en uiteindelijk vermoord door een van de jongens. Eenmaal Lynn het uiteindelijke verhaal weet over wat er precies met haar zus gebeurt is, is ze maar op één ding uit... wraak!

    Gewenste afbeeldingen?:
    Ik heb niet echt plaatjes, maar ik had misschien een rebels uitziend meisje in gedachten met een donkere/duistere achtergrond met eventueel toevoegen als een mes of zo van die dingen en wat spatjes bloed? Je hoeft niet per se in deze richting te zoeken, als je zelf iets weet is dat ook even zeer welkom, want ik heb eerlijk gezegd niet echt een perfect idee van wat ik wil of zo. In het verhaal komt in ieder van alles voor om wraak te nemen, dus je kan je zowat alles bedenken.
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben:
    Donker, duister, mysterieus.
    Extra opmerkingen:
    /

    Ik weet niet of je het wil weten, maar ik heb deze cover ook bij iemand anders aangevraagd.


    16 - 09 - '17

    Derek_Hale schreef:
    Titel verhaal:
    Six Degrees of Seperation - Sterek
    Horizontaal/Verticaal:
    Horizontaal, maar hoeft niet per sé
    Korte uitleg over je verhaal:
    Wanneer Derek het uitmaakt met zijn vriendje, Stiles, heeft die het er erg moeilijk mee. Wat Stiles echter niet weet is dat er een rede achter zit.

    Gewenste afbeeldingen?:
    Stiles Stilinski en Derek Hale uit Teen Wolf zijn de personages dus van die twee.
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben:
    Verdrietig, duister
    Extra opmerkingen:
    /


    Ik doe niet heel veel verticale covers dus ik hoop dat het wat is ^^. (als je wilt heb ik er ook 1tje zonder titel)
    klik voor grotere versie

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 19:15 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    (...)

    Ik doe niet heel veel verticale covers dus ik hoop dat het wat is ^^. (als je wilt heb ik er ook 1tje zonder titel)
    klik voor grotere versie



    Wauw ik vind 'm echt geweldig!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Titel verhaal:
    Onvoorwaardelijk
    Moet er een titel op je cover:
    Ja graag. En ook mijn username: Lovelyreads
    Horizontaal/Verticaal:
    Verticaal, echt als een boekcover.
    Korte uitleg over je verhaal:
    Haven. Een klein plaatsje met grootse geheimen…
    Duke Crocker geniet op zijn scheepsdek van de ondergaande zon, totdat er die avond een verwarde vrouw naar hem toe komt. Haar kleren zijn doorweekt, haar haren in de war en ze weet niet waar ze is, wat er gebeurd is of wie ze is…
    De bewoners lijken meer van deze onbekende vrouw te weten, maar houden zich angstvallig op de achtergrond. Al snel blijkt dat de verdachte komst van de vrouw zonder herinneringen niet de enige vreemde gebeurtenis is in Haven…

    Gewenste afbeeldingen?:
    http://static.squarespace.com/static/52c81764e4b02c7007cb4b29/52f0e8b8e4b022ddbd0d306c/52f0e8bae4b022ddbd0d306f/1391519933294/HS2_1.jpg <-- deze afbeelding moet de meeste aandacht trekken, maar dan zonder de tekst die erop staat.
    Verder zou het leuk zijn als je deze afbeeldingen kunt verwerken in de cover:
    http://images5.fanpop.com/image/articles/136000/haven_136631_2.jpg?cache=1323300764
    http://struxtravel.com/wp-content/uploads/2013/04/Peggys-Cove-Lighthouse-Halifax-Nova-Scotia-Tom-Ross.jpg
    http://1.bp.blogspot.com/-bIxNQH34Mng/UlsnP5oNhHI/AAAAAAAAF6g/j9U5d2MvRMw/s1600/Haven+-+Lexie+holds+a+gun.jpg
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben:
    Mysterieus. Beetje duister, maar wel met kleur (een beetje zoals je eerste voorbeeld Amnesia Enigma)
    Extra opmerkingen:
    Het zou leuk zijn als je de titel 'Onvoorwaardelijk' in deze stijl kan doen ook met dat tekeningetje erbij: http://news.sciencefictionbuzz.com/wp-content/uploads/2012/11/haven.jpg

    Kijk maar wat je hiermee kan, alvast bedankt! (:

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 13:29 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Het is voor de achter grond van mijn lappie graag de maat zoals die cover hier boven, die is als het goed is goed ^ ^
    Afbeeldingen:




    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 14:16 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Thaluke schreef:
    Titel verhaal: Ik wil deze het liefste er niet op maar tot nu toe is het: The war is comming † The Marauders
    Horizontaal/Verticaal: Zie maar wat het beste uitkomt.
    Korte uitleg over je verhaal: Valerie Potter Westlize is op haar vierde verjaardag geadopteerd door meneer en mevrouw Potter. De man en vrouw hadden al een zoon James van ook vier, maar wilden graag nog een kind. En dan eentje die zij konden helpen zodat die het beter ging krijgen. En zo groeide Valerie op bij de familie Potter. Je ziet ook overduidelijk dat ze niet een echte Potter is. Blauwe ogen in plaats van bruine en blonde haren in plaats van bruin. Toch lijkt haar karakter er wel op. Wat ook niet zo gek is omdat zij net zoals alle Potters in Gryffindor zit. Ze begint aan haar laatste jaar aan de toverschool met haar vriendinnen Lily, Mary en Alice. Ook kan ze het wel goed met James' vrienden vinden. Sirius, die sinds midden de vakantie bij hun woont, en Remus. Met Peter nog niet zo goed. In de tijd dat zij lessen volgen is er buiten de school al een oorlog bezig. En hierdoor komen sommige mensen tegenover elkaar te staan. Zouden ze de goede keuzes maken? Of zal dit niet gaan waardoor je dierbare verliest?
    Gewenste afbeeldingen?: Sowieso Hogwarts en Barbara Palvin -als Valerie- en ook Ben Barnes. Beiden moeten ze nog niet te oud lijken. En Ben moet lang haar hebben. Verder ben je hier vrij in. En ook Voldermorts teken.
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben: Iets tegen spanning en avontuur. En duister. Want er komt oorlog.
    Extra opmerkingen: X


    Ik hoop dat het wat is. De titel moest er niet op, right?
    Linkje naar plaatje

    Sorry hij doet raar ik kan hem niet hier laten zien ^^ ik probeer het te fixen. Even via andere uploader site ding het werkt nu als het goed is.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 21:37 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Titel verhaal: Fireproof • Liam J. Payne
    Moet er een titel op je cover: ja
    Horizontaal/Verticaal: horizontaal
    Korte uitleg over je verhaal: Het gaat over een meisje van 20 genaamt Jaimie Spa. Haar vriendje is Liam Payne (1D bestaat niet). Jaimie wist al dat ze kanker had, maar hoe erg het was had ze nooit kunnen weten. Er is maar 20% dat ze het overleeft. Gelukkig hebben Liam en Jaimie alle steun van hun familie en vrienden
    Gewenste afbeeldingen?: 1
    2
    3
    4
    5
    6
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben: Vrolijk maar toch verdrietig
    Extra opmerkingen: -

    Sketches schreef:
    (...)

    Ik hoop dat het wat is. De titel moest er niet op, right?
    Linkje naar plaatje

    Sorry hij doet raar ik kan hem niet hier laten zien ^^ ik probeer het te fixen. Even via andere uploader site ding het werkt nu als het goed is.



    Aaah die is echt awesome! Hartelijk bedankt! Ik zal je naam erbij vermelden ^-^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Titel verhaal: Wings || Nederlands Elftal '14
    Moet er een titel op je cover: Alleen wings
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Korte uitleg over je verhaal: Alissa lijkt een heel normaal meisje, maar wat niemand weet is dat haar moeder overleden is en haar vader niet meer kan lopen en aan geheugenverlies lijdt. Ze gaat met een groepje van haar journalistiekopleiding naar de training van het Nederlands Elftal waar ze Jasper ontmoet en de rest vertel ik lekker niet :p (Ik ben zo'n klein kind af en toe.)
    Gewenste afbeeldingen?: klik klik klik
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben: Mysterieus idk


    Firm believer of all that is magic

    Sugglet schreef:
    Titel verhaal:
    Bitter Revenge
    Horizontaal/Verticaal:
    Maakt op zich niet uit, al vind ik verticaal ietsje mooier.
    Korte uitleg over je verhaal:
    Een onschuldig achttienjarig meisje, genaamd Lynn verliest haar twintigjarige zus, Amanda door een bende. Haar zus viel voor een van de players uit de bende, ze gebruiktte drugs all the time en stonden bekend als de grootste dealers van de stad. Ze verslonden het ene meisje na het andere, maar deze keer liep het totaal uit de hand. Amanda was op het verkeerde moment, op de verkeerde plaats. Haar vriendje was high, net zoals zijn andere vrienden, ze waren ook nog eens dronken en wisten totaal niet wat ze deden. Ze wilden haar allemaal delen, tot er agressie bij kwam kijken en Amanda uiteindelijk de dupe was van dit alles. Ze werd misbruikt en uiteindelijk vermoord door een van de jongens. Eenmaal Lynn het uiteindelijke verhaal weet over wat er precies met haar zus gebeurt is, is ze maar op één ding uit... wraak!

    Gewenste afbeeldingen?:
    Ik heb niet echt plaatjes, maar ik had misschien een rebels uitziend meisje in gedachten met een donkere/duistere achtergrond met eventueel toevoegen als een mes of zo van die dingen en wat spatjes bloed? Je hoeft niet per se in deze richting te zoeken, als je zelf iets weet is dat ook even zeer welkom, want ik heb eerlijk gezegd niet echt een perfect idee van wat ik wil of zo. In het verhaal komt in ieder van alles voor om wraak te nemen, dus je kan je zowat alles bedenken.
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben:
    Donker, duister, mysterieus.
    Extra opmerkingen:

    /

    Ik weet niet of je het wil weten, maar ik heb deze cover ook bij iemand anders aangevraagd.


    Ik hoop dat het wat is
    Linkje


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Titel verhaal: I named her Hope
    Moet er een titel op je cover: Jaa
    Horizontaal/Verticaal: Wat voor jou het beste is (:
    Korte uitleg over je verhaal: Het gaat kortom over een meisje genaamd Hope, die een hele hechte band heeft met haar moeder, die schoonmaakster is. Maar Hope word in het verhaal verliefd op een rijke jongen, en dat houd ze geheim, er ontstaan daardoor veel leugens. Ik kan het niet zo goed uitleggen haha, het is nogal ingewikkeld.
    Gewenste afbeeldingen?: Als je hier misschien iets mee kan. De tekst : Adini Feriha koydum, in het midden kan dat weg. De linker is de moeder en de rechter Hope.
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben: Donker en mysteries, verdrietig, maar ook niet té..
    Extra opmerkingen: Graag de titel in best wel sierlijke letters (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 14:44 ]

    Sketches schreef:
    (...)

    Ik hoop dat het wat is
    Linkje



    Dankjewel, dat ziet er echt goed uit!


    16 - 09 - '17

    lovelyreads schreef:
    Titel verhaal:
    Onvoorwaardelijk
    Moet er een titel op je cover:
    Ja graag. En ook mijn username: Lovelyreads
    Horizontaal/Verticaal:
    Verticaal, echt als een boekcover.
    Korte uitleg over je verhaal:
    Haven. Een klein plaatsje met grootse geheimen…
    Duke Crocker geniet op zijn scheepsdek van de ondergaande zon, totdat er die avond een verwarde vrouw naar hem toe komt. Haar kleren zijn doorweekt, haar haren in de war en ze weet niet waar ze is, wat er gebeurd is of wie ze is…
    De bewoners lijken meer van deze onbekende vrouw te weten, maar houden zich angstvallig op de achtergrond. Al snel blijkt dat de verdachte komst van de vrouw zonder herinneringen niet de enige vreemde gebeurtenis is in Haven…

    Gewenste afbeeldingen?:
    http://static.squarespace.com/static/52c81764e4b02c7007cb4b29/52f0e8b8e4b022ddbd0d306c/52f0e8bae4b022ddbd0d306f/1391519933294/HS2_1.jpg <-- deze afbeelding moet de meeste aandacht trekken, maar dan zonder de tekst die erop staat.
    Verder zou het leuk zijn als je deze afbeeldingen kunt verwerken in de cover:
    http://images5.fanpop.com/image/articles/136000/haven_136631_2.jpg?cache=1323300764
    http://struxtravel.com/wp-content/uploads/2013/04/Peggys-Cove-Lighthouse-Halifax-Nova-Scotia-Tom-Ross.jpg
    http://1.bp.blogspot.com/-bIxNQH34Mng/UlsnP5oNhHI/AAAAAAAAF6g/j9U5d2MvRMw/s1600/Haven+-+Lexie+holds+a+gun.jpg
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben:
    Mysterieus. Beetje duister, maar wel met kleur (een beetje zoals je eerste voorbeeld Amnesia Enigma)
    Extra opmerkingen:
    Het zou leuk zijn als je de titel 'Onvoorwaardelijk' in deze stijl kan doen ook met dat tekeningetje erbij: http://news.sciencefictionbuzz.com/wp-content/uploads/2012/11/haven.jpg

    Kijk maar wat je hiermee kan, alvast bedankt! (:


    Ik hoop dat het iets is.. ik ben niet zeker over de titel...
    Linkje


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''