• Ik wil even zeggen dat ik om redenen niet zoveel meer kan doen ik ondanks jonge coverstore niet wil sluiten maar in ieder geval de aanvragen nog afwerken (zei het langzaam). En geen nieuwe aanvragen te accepteren, misschien gooi ik deze coverstore later nog wel open, maar ik vind het ook jammer.



    Enkele opmerkingen


    *Als er afbeeldingen/personen zijn die er zeker in moeten stuur een linkje/vermeld deze dan even bij het invul lijstje onder afbeeldingen.
    *Alles kan achteraf nog aangepast worden mocht je niet tevreden zijn met het eind resultaat.
    *Indien je het PSD file graag wilt kan dat, deze zal ik dan een week lang downloadable op mediafire zetten.
    *Je krijgt een gastenboekbericht als het klaar is.


    Invullen:

    Titel verhaal:
    Moet er een titel op je cover(+ andere dingen die er op moeten qua tekst):
    Horizontaal/Verticaal:
    Korte uitleg over je verhaal:
    Gewenste afbeeldingen?:
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben:
    Extra opmerkingen:


    Voorbeelden

    Ik heb deze computer pas net dus ik heb slechts enkele voorbeelden. Betere komen zodra ik er iets meer heb.





    Wachtlijst

    1drocker
    Aidan
    Feriha
    Newt_Runner


    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 21:58 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    (...)

    Ik hoop dat het iets is.. ik ben niet zeker over de titel...
    Linkje



    Super dankjewel! En de titel is perfect zo! (: ik mis alleen mn username op de cover, zou het je lukken er nog Lovelyreads bij te zetten? Graag wat kleiner dan de titel en ook in het wit? Alvast bedankt!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    (...)

    Super dankjewel! En de titel is perfect zo! (: ik mis alleen mn username op de cover, zou het je lukken er nog Lovelyreads bij te zetten? Graag wat kleiner dan de titel en ook in het wit? Alvast bedankt!


    Tuurlijk! Had ik over het hoofd gezien. ^^

    Hier met naam!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 22:03 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    (...)

    Tuurlijk! Had ik over het hoofd gezien. ^^

    Hier met naam!


    Super, dankje! Ik vind 'm echt tof (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Titel verhaal: What does matter, is who we are now. [Newt]
    Moet er een titel op je cover(+ andere dingen die er op moeten qua tekst): Ja de titel
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Korte uitleg over je verhaal: Newt is een jongen die nog al een verhaal heeft. Niemand weet dit echter van hem, en hij houd het ook goed verborgen. Niemand zou denken dat hij depressief is, of problemen heeft.
    Gewenste afbeeldingen?: Ik weet niet of je met gifs kan werken? Dan heb ik deze die ik leuk vind: http://media.tumblr.com/a82876d5fc29065ce734c1af2b990121/tumblr_mmmkqmvkkE1qimfrko2_500.gif
    Anders deze http://24.media.tumblr.com/0f205410b0a6b86935c2b9f05d1579f5/tumblr_n1qgbvbmMM1qi3rgro8_500.jpg
    Als je ze samen kan voegen, als je me snapt, maak je me heel blij :)
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben: Beetje mysterieus, donker.
    Extra opmerkingen: -


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Sovereign schreef:
    Het is voor de achter grond van mijn lappie graag de maat zoals die cover hier boven, die is als het goed is goed ^ ^
    Afbeeldingen:


    ik denk niet dat je als achtergrond extravagante tierlantijntjes wil dus ik hoop dat het zo goed is.
    Linkje


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Bedankt!!! (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel verhaal: Blauwe ogen
    Moet er een titel op je cover(+ andere dingen die er op moeten qua tekst): de titel mag er op, ja :)
    Horizontaal/Verticaal: horizontaal
    Korte uitleg over je verhaal:

    Het is de 22ste eeuw. Het zeepijl is zo hard gestegen dat half Europa onder water staat. Nederland en Vlaanderen hebben de handen ineen geslagen en zichzelf afgesloten van het dreigende gevaar door een gigantische muur om zich heen te bouwen. Ze zijn volledig van de buitenwereld afgesloten, luchtverkeer en communicatie zijn onmogelijk geworden door het rampzalige klimaat. De Nieuwe Landen, zoals de afgesloten mensen zich noemen, valt in complete chaos. Leiders staan op en worden weer neergehaald, criminaliteit overheerst. Dan staat een nieuwe leider op, eentje die het wel voor elkaar krijgt orde en controle te scheppen. De criminelen verdwijnen en het gewone leven pakt de draad op, zij het wat strikter en meer gecontroleerd. Al bij al zijn de mensen toch gelukkiger dan in tijden, blind voor de toenemende waanzin van hun leider. En dan volgt er een nieuwe, wetenschappelijke doorbraak. Blauwe irissen moeten hun ogen openen voor de historie van tweehonderd jaar geleden zich herhaalt...





    OP||Fantasy
    Waargebeurd: Inspiratie van de tweede wereldoorlog
    Gruwelijkheden zullen beschreven worden!


    Gewenste afbeeldingen?: Iets met blauwe ogen en de poorten van een concentratie kamp. hier is een voorbeeld dat er niet per se in hoeft als je een betere vindt:

    en http://www.stift-klosterneuburg.at/resources/images/2012/4/23/3191/jedem-das-seine-mailgroesse.jpg en


    Welke setting/sfeer moet je cover hebben: Ik weet niet goed hoe je het moet beschrijven eigenlijk...
    Extra opmerkingen: Het moet sober zijn, dus geen 30 plaatjes ;)


    Mhm?

    Horizontaal/Verticaal: Verticaal, liefst 256x400.
    Korte uitleg over je verhaal:

    Het gaat over Sabrina die word gepest op de middelbare school. Ze gebruikt om de pijn te verminderen pillen en verwond zichzelf. Dan ontmoet ze een onbekende jongen Simon die haar broer blijkt te zijn. Samen proberen ze hun leven weer op de rails terug te krijgen.

    Gewenste afbeeldingen?: Afbeelding van Louis Tomlinson & Demi Lovato. pillen/sigaretten.
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben: Droevig, mysterieus.
    Extra opmerkingen: Titel: Scream To Live.

    Titel:
    The Clock Is Ticking
    Hoe je dat deed bij de cover van Derek_Hale, die mix van lettertypes, dat vind ik erg mooi. Het zou dus fijn zijn als je dat ook bij de mijne wilt doen als het mooi uitkomt & lukt natuurlijk. (:

    Samenvatting:
    Eigenlijk wil ik niets verklappen, omdat het het vervolg is van een van mijn verhalen.. Maar goed, ik verklap alleen maar dit, zodat je een beeld krijgt over het verhaal.

    Samen met haar nichtje Alma baande Rebecca zich een weg door het ziekenhuis om haar ex-vriendje, Nick, te vinden en te helpen bevrijden. Daarvoor moesten ze echter veel doen. Ze werden bijvoorbeeld betrapt op de bovenste verdieping van het gebouw, waar niemand mocht komen. Voor straf werden ze opgesloten, en dan ontmoeten ze iemand die de meisjes uit de cel kon helpen..

    Sfeer:
    Wanhoop, mysterieus, geheimzinnig, idk.

    Afbeeldingen:
    Sorry, ik kan nu geen gepaste afbeeldingen vinden ;x. Het zou leuk zijn als je er een foto in doet van een klok, gewoon een klok, wekker, horloge, maak niet uit, iets in die trant in ieder geval, en een van twee meisjes die een soort tunnel in lopen, hand in hand, met de rug naar je toe. (Kan ook met de rug naar de andere kant, ze hoeven niet per se hand in hand te lopen als je dat niet vindt).
    Ook een torenhoog gebouw erin geblend zou leuk zijn, als je geen goede plaatjes vindt, dan wil ik wel voor je zoeken!

    Horizontaal/verticaal:
    Het zou echt tof zijn als de cover verticaal zou zijn, als dat niet lukt/niet uitkomt mag het ook horizontaal, ik maak daar geen probleem van.

    Extra:
    Duizend keer dankjewel alvast!
    Nadat je me waarschuwt in een gastenboekbericht zou het fijn zijn als je het ook in het topic wil posten. Danku!

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 12:54 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Titel verhaal: Lyrics
    Moet er een titel op je cover(+ andere dingen die er op moeten qua tekst): de titel graag op de cover.
    Horizontaal/Verticaal: maakt niet uit
    Korte uitleg over je verhaal: Het is een fantasy verhaal, Gebeuren dingen die in het echt niet kunnen
    Gewenste afbeeldingen?: een plaatje met een oog (maakt niet uit wat voor soort)
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben: duister.
    Extra opmerkingen: titel graag in leuke letters.

    alvast bedankt xD


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    -

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 4:36 ]


    16 - 09 - '17

    Ik wil even zeggen dat ik om redenen niet zoveel meer kan doen ik ondanks jonge coverstore niet wil sluiten maar in ieder geval de aanvragen nog afwerken (zei het langzaam). En geen nieuwe aanvragen te accepteren, misschien gooi ik deze coverstore later nog wel open, maar ik vind het ook jammer.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Titel verhaal: Wraak
    Moet er een titel op je cover(+ andere dingen die er op moeten qua tekst): alleen; wraak.
    Horizontaal/Verticaal: horizontaal
    Korte uitleg over je verhaal: Hayden (..) is 18 jaar, en word al lang gepest maar heeft het nooit verteld aan iemand en ze heeft er niks aan gedaan. uiteindelijk krijgt ze hulp van een mysterieus krijtje en komt erachter om er mee wraak te nemen.
    Gewenste afbeeldingen?: graag iets met een hand dat een krijtje vast houd of het gezicht van een meisje, graag in het zwart wit maar lippen knalrood.
    Welke setting/sfeer moet je cover hebben: beetje donker, zwart wit; 1 ding knalrood
    Extra opmerking: de lettertype graag wit en eng (niet té)

    bedankt alvast :)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 20:42 ]