• StoryGirlx schreef:
    In het kleine stadje Venatori is een school. Niet zo'n gewone school, zoals diegene die bij jou om de hoek staat, maar een vampiersjagersschool. Van de hele wereld komen er kinderen tussen de tien en de twintig om vampiersjager te worden. Niet iedereen vindt dat even leuk, maar daar gaat het niet om. Dit wordt misschien wel het moeilijkste jaar, als er een hele vampierkolonie onder de school blijkt te zitten...

    DE ROLLEN ZIJN VOL! HET IS BEGONNEN! JE KUNT SPELEN OP RPG speeltopic - The VampireHunters Als de link niet werkt, zoek je op mijn profiel!

    Lijst met wat je moet invullen:
    - Naam
    - Leeftijd
    - Ras
    - Uiterlijk (Liefst met foto)
    - Zwak punt (Ja, ik doe het iets anders)
    - Geschiedenis
    - Extra

    Vampierjagers
    - Myra Blue (TheMagicStory)
    - Lila bolt (Rideth)
    - Autumn Chamberlain (CherrySmile)
    -
    -
    -

    Vampiers

    - Amy Corbie (Eclypsa)
    - Sophia (Just_Me)
    - Nikki (CharmedPaige)
    - May Destiny Phoenix (Mashtonx)
    - Aliyah (Storywriterx)
    -
    -
    - Damian Vlad Dracula (Luna2013)

    Weerwolven
    - Erika Vanessa Wolf (StoryGirlx)
    - America Temple (CharmedPaige)
    -
    -
    -
    - Max Hood (Newt_Runner)

    Vriendschappen

    Nikki en Myra
    Nikki en Destiny
    Sophia en Amy
    Belangrijk:
    - Ik accepteer geen perfecte karakters!
    - Alleen ik mag karakters toelaten!
    - Geen 16+ dingen! (Dus ook geen 18+)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 8:15 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    De geschiedenis heb ik even op een andere manier geschreven omdat die anders heel erg lang werd en misschien wat onoverzichtelijk ^^

    - Naam: Damian Vlad Dracula
    - Leeftijd: lijkt op 19 jaar maar is in werkelijkheid 372 jaar
    - Ras: Vampier
    - Uiterlijk (Liefst met foto)
    Hij heeft blauwe ogen die als hij boos is, of gaat jagen rood oplichten. Hij is 1.72 lang.


    - Zwak punt (Ja, ik doe het iets anders)
    Damian vertrouwt andere niet snel, Hij houdt er niet van als andere hem in de weg lopen.
    - Geschiedenis:
    -Damian is de zoon van Vlad Dracula en Ilona Szilagy
    -Zijn vader was al een vampier, zijn moeder nog niet.
    -Zijn moeder stierf toen hij 8 jaar was, de exacte doodsoorzaak is niet bekend.
    -Damian had een slechte reputatie doordat zijn vader mensen in koele bloede vermoorden en spietsen maar Damian was juist niet zo.
    -Er brak oorlog uit en Damian wilde zijn geboorteland beschermen.
    -Toen hij 19 jaar was voerde hij de leger van zijn vader aan de strijd was vlakbij hun kasteel dus Vlad vechten toen mee.
    -In de strijd viel Damian van zijn paard en brak zijn nek, de vijand die had ook nog eens een pijl door hem heen geschoten.
    -Vlad heeft hem toen naar binnen gedragen, op een bed gelegd en met de woorden; ‘Ik heb mijn vrouw al verloren, ik wil ook nog niet mijn zoon verliezen.’ Heeft hij hem in een vampier verandert.
    -Eeuwen later was Damian zijn vader zat met al zijn gruweldaden en samen met nog andere heeft hij een bepaald staak gevonden en daarmee hem vermoord.
    -Nu heeft hij een kolonie onder een school en is het praten over zijn vader een gevoelig onderwerp geworden.
    - Extra:

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 20:19 ]

    Mag ik een vampier?(Vrouwelijk)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 15:12 ]


    be gay do crimes

    CharmedPaige schreef:
    Mag ik een vampier?(Vrouwelijk)


    Zet maar neer!


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    - Naam Nikki
    - Leeftijd 18, 17 jaar als mens
    - Ras Vampier
    - Uiterlijk (Liefst met foto)*fc Georgie Henley
    Nikki heeft blauwe ogen en een redelijk lichte huid.





    - Zwak punt (Ja, ik doe het iets anders) Nikki is erg naïef en gelooft niet dat er mensen zijn die haar zouden willen vermoorden. Hierdoor is ze heel onvoorzichtig en probeert ze zoveel mogelijk naar buiten te gaan.
    - Geschiedenis Nikki's ouders waren veel op de vlucht voor vampieren, tot ze hun dochter kregen. Ze is in een boerderijtje opgegroeid, samen met haar paardje Stitch.
    Nikki is heel lang vriendinnen met Myra, die naar de vampierjagersschool werd gestuurd.
    Ze bleven contact houden en Nikki kwam op bezoek. Ze ging 's nachts stiekem op verkenning uit en werd gebeten.
    Nikki bleef echter doen alsof ze nog mens was, omdat ze bang was dat Myra haar anders niet aardig meer zou vinden.
    - Extra Nikki is nog maar net vampier

    Ze is af

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 19:50 ]


    be gay do crimes

    Mag ik een vampierjager (meisje) en een vampier (jongen).


    El Diablo.

    Jahoor!


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Naam: Aliyah
    Leeftijd: 113 Als mens in ze 18
    Ras: Vampier
    Uiterlijk; (liefst met foto) FC: Aurora Mohn
    Aliyah heeft blond haar en een wat donkerde kleur



    Zwak punt: (ja ik doe het iets anders) Alyah is snel afgeleid en kan zich soms niet goed concentreren.
    Geschiedenis; Aliyah is van kleins af aan erg dol op vampieren, haar ouders waren vampierjagers en waren teleurgesteld in hun dochter. Toen Aliyah gebeten werd waren haar ouders boos en verdrietig en probeerden haar te vermoorden. Ze is op het nippertje na veilig terecht gekomen bij de vampierenkolonie. Ze mist haar ouders nog elke dag ondanks ze haar probeerden te vermoorden
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 18:45 ]


    We all just wanna be somebody

    StoryGirlx schreef:
    StoryGirlx schreef:
    In het kleine stadje Venatori is een school. Niet zo'n gewone school, zoals diegene die bij jou om de hoek staat, maar een vampiersjagersschool. Van de hele wereld komen er kinderen tussen de tien en de twintig om vampiersjager te worden. Niet iedereen vindt dat even leuk, maar daar gaat het niet om. Dit wordt misschien wel het moeilijkste jaar, als er een hele vampierkolonie onder de school blijkt te zitten...



    Lijst met wat je moet invullen:
    - Naam
    - Leeftijd
    - Ras
    - Uiterlijk (Liefst met foto)
    - Zwak punt (Ja, ik doe het iets anders)
    - Geschiedenis
    - Extra

    Vampierjagers
    - Myra Blue (TheMagicStory)
    - Lila bolt (Rideth)
    -
    -
    -
    -

    Vampiers
    - Amy Corbie (Eclypsa)
    - Sophia (Just_Me)
    - Nikki (CharmedPaige)
    -
    -
    - Damian Vlad Dracula (Luna2013)

    Leraren
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Belangrijk:
    - Ik accepteer geen perfecte karakters!
    - Alleen ik mag karakters toelaten!
    - Geen 16+ dingen! (Dus ook geen 18+)


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Oeps, verkeerd gedaan :S Nouja, pas wel weer aan...


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    StoryWriterx schreef:
    Naam: Aliyah
    Leeftijd: 113 Als mens in ze 18
    Ras: Vampier
    Uiterlijk; (liefst met foto)

    De rest komt er zo snel mogelijk aan

    PS: CharmedPaige is het goed dat ze even oud zijn Zo niet dan verander ik het wel


    Lol ik had het al veranderd xD


    be gay do crimes

    Wat voor vampieren zijn het eigenlijk?
    Gaan ze dood in de zon, of verzwakt de zon ze alleen


    be gay do crimes

    heb het gevraagd aan StoryGirlx. ze verzwakken alleen.


    obsessive rage

    StoryWriterx schreef:
    Naam: Aliyah
    Leeftijd: 113 Als mens in ze 18
    Ras: Vampier
    Uiterlijk; (liefst met foto) FC: Aurora Mohn
    Aliyah heeft blond haar en een wat donkerde kleur



    Zwak punt: (ja ik doe het iets anders) Alyah is snel afgeleid en kan zich soms niet goed concentreren.
    Geschiedenis; Aliyah is van kleins af aan erg dol op vampieren, haar ouders waren vampierjagers en waren teleurgesteld in hun dochter. Toen Aliyah gebeten werd waren haar ouders boos en verdrietig en probeerden haar te vermoorden. Ze is op het nippertje na veilig terecht gekomen bij de vampierenkolonie. Ze mist haar ouders nog elke dag ondanks ze haar probeerden te vermoorden
    Extra: x


    Ze is af :)


    We all just wanna be somebody

    -

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 19:39 ]


    be gay do crimes

    @StoryGirlx Je hebt in de beginpost Nikki bij de vampierjagers gezet, maar Nikki is een vampier ;)


    be gay do crimes