• StoryGirlx schreef:
    In het kleine stadje Venatori is een school. Niet zo'n gewone school, zoals diegene die bij jou om de hoek staat, maar een vampiersjagersschool. Van de hele wereld komen er kinderen tussen de tien en de twintig om vampiersjager te worden. Niet iedereen vindt dat even leuk, maar daar gaat het niet om. Dit wordt misschien wel het moeilijkste jaar, als er een hele vampierkolonie onder de school blijkt te zitten...

    DE ROLLEN ZIJN VOL! HET IS BEGONNEN! JE KUNT SPELEN OP RPG speeltopic - The VampireHunters Als de link niet werkt, zoek je op mijn profiel!

    Lijst met wat je moet invullen:
    - Naam
    - Leeftijd
    - Ras
    - Uiterlijk (Liefst met foto)
    - Zwak punt (Ja, ik doe het iets anders)
    - Geschiedenis
    - Extra

    Vampierjagers
    - Myra Blue (TheMagicStory)
    - Lila bolt (Rideth)
    - Autumn Chamberlain (CherrySmile)
    -
    -
    -

    Vampiers

    - Amy Corbie (Eclypsa)
    - Sophia (Just_Me)
    - Nikki (CharmedPaige)
    - May Destiny Phoenix (Mashtonx)
    - Aliyah (Storywriterx)
    -
    -
    - Damian Vlad Dracula (Luna2013)

    Weerwolven
    - Erika Vanessa Wolf (StoryGirlx)
    - America Temple (CharmedPaige)
    -
    -
    -
    - Max Hood (Newt_Runner)

    Vriendschappen

    Nikki en Myra
    Nikki en Destiny
    Sophia en Amy
    Belangrijk:
    - Ik accepteer geen perfecte karakters!
    - Alleen ik mag karakters toelaten!
    - Geen 16+ dingen! (Dus ook geen 18+)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 8:15 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Newt_Runner schreef:
    Aan wiens kant staan de weerwolven? Worden die ook gedood, of helpen ze de jagers?


    Aan StoryGirls character te zien vermoed ik dat ze de jagers helpen.


    obsessive rage

    Hmm okee. Ik wil graag een weerwolf jongen reserveren


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Mag ik een vampier girlll?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Newt_Runner schreef:
    Hmm okee. Ik wil graag een weerwolf jongen reserveren


    no problem!


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Mashtonx schreef:
    Mag ik een vampier girlll?


    Zet er gerust bij!


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Naam Max Hood
    Leeftijd 17
    Ras Weerwolf
    Uiterlijk


    Zwak punt Max is claustrofobisch en heeft soms depressieve buien.
    Geschiedenis Max' ouders zijn gedood door een groep vampier jagers. Max is in leven gelaten, er is hem nog steeds niet duidelijk waarom. Hij heeft dus een hekel aan de jagers en zal er alles aan doen om hen te stoppen.
    Extra -


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    -

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 16:36 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    - Naam: America Temple

    - Leeftijd: 19

    - Ras: Weerwolf

    - Uiterlijk (Liefst met foto)





    - Zwak punt (Ja, ik doe het iets anders) America doet alles voor haar zusje, echt alles. Hierdoor is ze best makkelijk te manipuleren.

    - Geschiedenis: America heeft een redelijk normaal leven geleid tot ze werd gebeten door een weerwolf.
    Ze vluchtte eerst weg van haar huis, naar het bos waar ze vlakbij woonde, tot ze daar andere weerwolven tegen kwam.
    Deze bleken ook gewoon tussen mensen te leven, dus keerde ze weer terug naar huis.
    Tijdens haar verblijf in het bos is ze ook een vampier tegengekomen, die haar aanviel. Zij was op dat moment een wolf en beet hard van zich af.
    Vanaf dat moment heeft ze erge haat aan vampieren.
    Nadat ze nog een half jaar thuis had gewoond, besloot Mer naar de vampierjagers school te gaan, zodat ze haar familie nog beter zou kunnen beschermen, en dan met name haar zusje.

    - Extra: ze heeft een klein zusje ,Lynn, voor wie ze alles zou doen.
    America wordt vaak 'Mer' genoemd.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 19:25 ]


    be gay do crimes

    Mijn vampier is af maar staat er niet tussen.


    ff dat je het weet ;)


    We all just wanna be somebody

    CharmedPaige schreef:
    - Naam: America Temple
    - Leeftijd: 19
    - Ras: Weerwolf
    - Uiterlijk (Liefst met foto)
    - Zwak punt (Ja, ik doe het iets anders)
    - Geschiedenis:
    - Extra: ze heeft een klein zusje ,Lynn, voor wie ze alles zou doen.
    America wordt vaak 'Mer' genoemd.

    (...)


    Ja! een weerwolf kan op de jagersschool zitten!


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”


    - Naam May Destiny Phoenix, maar stelt zich altijd voor als Destiny omdat ze een hekel heeft aan haar voornaam. Sommige mensen noemen haar ook wel eens Daisy.
    - Leeftijd Destiny ziet eruit als een meisje van 18 maar is in werkelijkheid rond de 190, ze is al een tijdje geleden de tel kwijt geraakt.
    - Ras Ze hoort bij het ras van de vampiers, hoewel niemand dit ooit van haar zou mogen weten.
    - Uiterlijk Destiny is een meisje die niet alleen qua innerlijk, maar ook qua uiterlijk opvalt. Ze is redelijk lang, zo ongeveer 1,78 meter en heeft een redelijk slank figuur. Haar lange bruine haren zijn ook iets wat kenmerkend voor haar is. De manier waarop ze het draagt wil nog wel eens verschillen. De ene keer heeft ze een vlecht in, de andere keer draagt ze het krullend en soms ook stijl.
    Naast haar haren vallen haar ogen ook goed op. Deze kijkers zijn groen tot blauw van kleur en omringt met lange wimpers. Deze accentueert ze meestal met een laagje mascara. Van andere make-up is Destiny ook niet vies. Ze draagt bijna elke dag naast mascara ook nog lipstick en eyeliner, hoewel hier soms ook uitzonderingen op zijn.
    Haar kledingstijl valt vooral te beschrijven als stoer. Ze draaft veel liever een broek dan dat ze rond loopt in een rok, dit is voor haar echt een hel. Ook is ze niet zo heel erg van hakken schoenen. Op zijn tijd kan het volgens haar wel een keertje, maar zeker niet elke dag.
    - Zwak punt Een van haar zwakte punten is dat ze een hele grote mond heeft. Ze heeft altijd wel een weerwoord en haar wil is wet. Alles moet dan ook gebeuren zoals zij dat wilt, anders hangen daar gevolgen aan. Als je denkt dat je tijdens ruzie of desnoods een gevecht makkelijk van haar kan winnen, heb je bij dit meisje echt met de verkeerde te maken. Ze is een meisje die niet gauw opgeeft en als ze een doel voor ogen heeft daar ook altijd helemaal voor gaat.
    Nog een zwak punt van Destiny is dat ze altijd zegt wat ze vindt en alle regels niet zo nauw neemt. Hierdoor komt ze dan ook geregeld in de problemen, maar door haar vlotte babbel weet ze zich hier vaak snel uit te praten. Haar opvallende en mooie ogen helpen hier vaak ook wel aan mee.
    Iets wat soms ook wel van pas komt, is dat jongens nogal snel voor haar charmes vallen. Een nadeel hieraan is dat sommige nogal aan haar blijven kleven en Destiny is geen meisje die dat toe laat als ze dat niet wilt.
    - Geschiedenis Veel over Destiny's leven voordat ze een vampier werd kan ze niet vertellen, eigenlijk weet ze er helemaal niet meer over. Het enige wat ze kan is de verhalen geloven die haar vampierenkolonie haar heeft verteld. Het nadeel is -is dat Destiny haar kolonie totaal niet vertrouwd en er liever alleen op uit gaat, wat ze dan ook vaak doet. De verhalen die haar verteld zijn gaan vooral over een ongeluk die ze gehad zou moeten hebben. De kans dat ze zou overlijden was gigantisch en de pijn die ze zou moeten hebben geleden zou ondragelijk moeten zijn geweest. Dit was dan ook de reden dat een vampier haar gebeten heeft, om haar te beschermen. Zoals al gezegd gelooft Destiny hier echter geen ene bal van.
    - Extra x.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 15:29 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:


    - Naam May Destiny Phoenix, maar stelt zich altijd voor als Destiny omdat ze een hekel heeft aan haar voornaam. Sommige mensen noemen haar ook wel eens Daisy.
    - Leeftijd Destiny ziet eruit als een meisje van 18 maar is in werkelijkheid rond de 190, ze is al een tijdje geleden de tel kwijt geraakt.
    - Ras Ze hoort bij het ras van de vampiers, hoewel niemand dit ooit van haar zou mogen weten.
    - Uiterlijk Destiny is een meisje die niet alleen qua innerlijk, maar ook qua uiterlijk opvalt. Ze is redelijk lang, zo ongeveer 1,78 meter en heeft een redelijk slank figuur. Haar lange bruine haren zijn ook iets wat kenmerkend voor haar is. De manier waarop ze het draagt wil nog wel eens verschillen. De ene keer heeft ze een vlecht in, de andere keer draagt ze het krullend en soms ook stijl.
    Naast haar haren vallen haar ogen ook goed op. Deze kijkers zijn groen tot blauw van kleur en omringt met lange wimpers. Deze accentueert ze meestal met een laagje mascara. Van andere make-up is Destiny ook niet vies. Ze draagt bijna elke dag naast mascara ook nog lipstick en eyeliner, hoewel hier soms ook uitzonderingen op zijn.
    Haar kledingstijl valt vooral te beschrijven als stoer. Ze draaft veel liever een broek dan dat ze rond loopt in een rok, dit is voor haar echt een hel. Ook is ze niet zo heel erg van hakken schoenen. Op zijn tijd kan het volgens haar wel een keertje, maar zeker niet elke dag.
    - Zwak punt Een van haar zwakte punten is dat ze een hele grote mond heeft. Ze heeft altijd wel een weerwoord en haar wil is wet. Alles moet dan ook gebeuren zoals zij dat wilt, anders hangen daar gevolgen aan. Als je denkt dat je tijdens ruzie of desnoods een gevecht makkelijk van haar kan winnen, heb je bij dit meisje echt met de verkeerde te maken. Ze is een meisje die niet gauw opgeeft en als ze een doel voor ogen heeft daar ook altijd helemaal voor gaat.
    Nog een zwak punt van Destiny is dat ze altijd zegt wat ze vindt en alle regels niet zo nauw neemt. Hierdoor komt ze dan ook geregeld in de problemen, maar door haar vlotte babbel weet ze zich hier vaak snel uit te praten. Haar opvallende en mooie ogen helpen hier vaak ook wel aan mee.
    Iets wat soms ook wel van pas komt, is dat jongens nogal snel voor haar charmes vallen. Een nadeel hieraan is dat sommige nogal aan haar blijven kleven en Destiny is geen meisje die dat toe laat als ze dat niet wilt.
    - Geschiedenis Veel over Destiny's leven voordat ze een vampier werd kan ze niet vertellen, eigenlijk weet ze er helemaal niet meer over. Het enige wat ze kan is de verhalen geloven die haar vampierenkolonie haar heeft verteld. Het nadeel is -is dat Destiny haar kolonie totaal niet vertrouwd en er liever alleen op uit gaat, wat ze dan ook vaak doet. De verhalen die haar verteld zijn gaan vooral over een ongeluk die ze gehad zou moeten hebben. De kans dat ze zou overlijden was gigantisch en de pijn die ze zou moeten hebben geleden zou ondragelijk moeten zijn geweest. Dit was dan ook de reden dat een vampier haar gebeten heeft, om haar te beschermen. Zoals al gezegd gelooft Destiny hier echter geen ene bal van.
    - Extra x.


    Ik heb haar klaar! Iemand een relatie met haar in welk opzicht dan ook?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Ik heb haar klaar! Iemand een relatie met haar in welk opzicht dan ook?


    Vriendin van Nikki?


    be gay do crimes

    CharmedPaige schreef:
    (...)

    Vriendin van Nikki?


    Is goed!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Worden vriendschappen ook bijgehouden of moet je dat zelf doen?


    be gay do crimes