• StoryGirlx schreef:
    In het kleine stadje Venatori is een school. Niet zo'n gewone school, zoals diegene die bij jou om de hoek staat, maar een vampiersjagersschool. Van de hele wereld komen er kinderen tussen de tien en de twintig om vampiersjager te worden. Niet iedereen vindt dat even leuk, maar daar gaat het niet om. Dit wordt misschien wel het moeilijkste jaar, als er een hele vampierkolonie onder de school blijkt te zitten...

    DE ROLLEN ZIJN VOL! HET IS BEGONNEN! JE KUNT SPELEN OP RPG speeltopic - The VampireHunters Als de link niet werkt, zoek je op mijn profiel!

    Lijst met wat je moet invullen:
    - Naam
    - Leeftijd
    - Ras
    - Uiterlijk (Liefst met foto)
    - Zwak punt (Ja, ik doe het iets anders)
    - Geschiedenis
    - Extra

    Vampierjagers
    - Myra Blue (TheMagicStory)
    - Lila bolt (Rideth)
    - Autumn Chamberlain (CherrySmile)
    -
    -
    -

    Vampiers

    - Amy Corbie (Eclypsa)
    - Sophia (Just_Me)
    - Nikki (CharmedPaige)
    - May Destiny Phoenix (Mashtonx)
    - Aliyah (Storywriterx)
    -
    -
    - Damian Vlad Dracula (Luna2013)

    Weerwolven
    - Erika Vanessa Wolf (StoryGirlx)
    - America Temple (CharmedPaige)
    -
    -
    -
    - Max Hood (Newt_Runner)

    Vriendschappen

    Nikki en Myra
    Nikki en Destiny
    Sophia en Amy
    Belangrijk:
    - Ik accepteer geen perfecte karakters!
    - Alleen ik mag karakters toelaten!
    - Geen 16+ dingen! (Dus ook geen 18+)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 8:15 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Oepsie, ik pas het wel aan :)


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Zou ik een vrouwelijke vampier jager mogen reserveren?

    zet gerust neer!


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    - Naam: Autumn Chamberlain
    - Leeftijd: 20
    - Ras: Mens
    - Uiterlijk: Autumn heeft lange rode lokken, blauw/groene ogen, sproeten en een bleken huid. Ze is 1.74 lang, slank en ze heeft een getraind lijf. Ze draagt zeer vrouwelijk kleding.


    - Zwakte punt: Het vrouwlijkschoon. Omdat Autumn lesbisch is heeft ze een zwak voor vrouwen gecreëerd. Niet elke vrouw heeft dit effect op haar. Ook is ze erg en koppig en kan dit tot gevaarlijke situatie leiden.
    - Geschiedenis: Autumn had een goed leven, niets te klagen dus. Ze had een goede band met haar ouders altijd wel gehad, maar met haar vader had ze wel de beste band. Haar vader was haar beste vriend. Opeens door een verdomde mannelijke vampier was heel haar leven verwoest. Haar vader was vermoord. Sinds dat moment had ze een hoop haat gecreëerd tegen de vampier. Ze herpakte haar leven samen met haar moeder. Haar moeder kreeg snel een nieuwe vriend, maar zo leuk was hij niet. Hij werd alcoholist omdat hij zijn baan kwijt raakte en depressief werd. Hij mishandelde Autumn en haar moeder. Autumn had hem het huis uitgekregen met de geleerde messen trucs van haar vader. Veel mannen heb Autumn teleurgesteld en bang gemaakt in haar leven, behalve haar vader dan. Door al deze gebeurtenissen hebben Autumn en haar moeder besloten om Autumn naar de vampierjagerschool te gaan.
    - Extra: Dankzij haar vader is ze erg handig met verschillende messen en daarom draagt ze er minimaal een bij zich. Ook heeft ze wat vechttrucs geleerd van mensen om haar heen. Het is niet veel maar genoeg om zich zelf een beetje te verdedigen.
    Ze heeft toen ze 18 was een relatie gehad met een vrouwelijke vampier maar deze heeft ze nooit meer gezien. Dit weet gelukkig niemand of ja in ieder geval niemand van haar familie en school.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 22:35 ]

    Ik zal kijken of ik mijn rol zo snel mogelijk kan invullen. Zit met mijn huiswerk in de knoei. Dus waarschijnlijk wordt het volgende week.


    We all just wanna be somebody

    Als het maar komt :)


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Nu ikzelf sowieso nog :)

    PS: Ik heb er nu ook weerwolven bij, dus die mag je ook kiezen!


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Naam: Erika Vanessa Wolf
    Leeftijd: 17
    Ras: weerwolf
    Uiterlijk:


    Zwak punt: Erika is nogal kwetsbaar, en kan daarmee heel vals uit de hoek komen
    Geschiedenis:
    Erika was eigenlijk heel gewoon, totdat er een onverwachte brand in huis was. De tienjarige Erika vluchtte naar het bos, en verstuikte haar enkel. Een weerwolf nam haar onder haar hoede, maar om echte "familie" van haar te maken, beet ze Erika. Later werd Erika gevonden en naar het weeshuis gebracht. Ze koos ervoor naar de vampierjagers school te gaan, aangezien de relatie tussen vampiers en weerwolven niet erg goed is.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 10:38 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Mag ik dan ook nog een weerwolf?


    be gay do crimes

    CharmedPaige schreef:
    Mag ik dan ook nog een weerwolf?

    Vrouwlijk of Mannelijk? xD


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    StoryGirlx schreef:
    (...)
    Vrouwlijk of Mannelijk? xD


    Vrouwelijk :) ik ben echt bagger in mannen schrijven xD


    be gay do crimes

    lijkt me interessant, watvoor vampiers zijn het?


    Little do you know

    CharmedPaige schreef:
    (...)

    Vrouwelijk :) ik ben echt bagger in mannen schrijven xD

    Okkii, ik reserveer het xD


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    TheHorcrux schreef:
    lijkt me interessant, watvoor vampiers zijn het?


    Het zijn vampiers die er gwn uitzien als mensen, maar sterker, sneller, en behendiger zijn. Ook kunnen ze vliegen. Ze gaan niet dood aan de zon of het heilige kruis, maar wel door houten staak door het hart (duhh) en heilig water.


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Aan wiens kant staan de weerwolven? Worden die ook gedood, of helpen ze de jagers?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep