• – Planets –




    Het is het jaar 2813 en de wereld is compleet verwoest – op drie groepen na. Twee van deze groepen dragen de namen Venus en Saturnus. Venus bestaat uit goede mensen die elk levend wezen binnen de groep laten, Saturnus neemt alleen die onder zijn hoede die iets toevoegt aan de groep. Er is nog één andere groep – groep Jupiter. Deze bestaat uit rijke mensen die het konden betalen om mee te doen aan een gelukt experiment. Zij wisten dat ze de verwoesting zouden overleven, Venus en Saturnus wisten dat niet en hebben enkel “geluk” gehad.

    Terwijl Venus en Saturnus hun kleine maatschappij in leven proberen te houden – er zijn niet zoveel dieren meer als vroeger en er is geen schoon water meer – baadt Jupiter in de overgebleven rijkdommen. Saturnus steelt regelmatig van Jupiter en zodra deze erachter komen wordt het hele kamp van Saturnus verwoest. Met de strenge winter die eraan lijkt te komen zorgt dit ervoor dat de groep Saturnus gedwongen is om te overleven met de “zwakke” Venussen – zoals zij het zien. Zullen zij samen werken? Of eist de strenge winter zijn tol?


    Uitleg over de groepen:

    Venus —
    De Venus groep bestaat vooral uit mensen die het beste met elkaar voor hebben. Ze laten elk levend wezen binnen de groep en verzorgen die goed; ondanks dat zij zelf het ook niet erg goed hebben. Ze leven van eetbare planten en hun kamp is dan ook dichtbij vruchtbare grond (dit is heel zeldzaam) opgeslagen. Ze leven in boomhutten en elk persoon heeft wel een taak.

    Saturnus —
    Deze groep bestaat uit echte jagers. Hun kamp is opgeslagen bij een grot waar ze slapen op de harde grond met enkel een dierenvacht als deken. Je kan je niet zomaar aansluiten bij deze groep – ze laten alleen mensen toe die iets toevoegen aan de groep. Ze stelen ook regelmatig van de Jupiter groep aangezien die meer eten hebben dan elke andere groep.


    Rollen –

    • Venus
    - Rhaegan Evanee Foster || Disastrous
    - R//V || Ryouta
    - R//V || Torquay
    - Newton Hershell Grimes || Unburnt
    - R//M || AsshiexIrwin
    - Hershell Abraham Grimes || Griever[/i]

    • Saturnus
    - R//V || Nostalgic
    - Veronica Lupton || Pientie
    - Reyes Juno Callahan|| Griever
    - Blake Jay Alvaro || Torquay
    - Renly Liam Eddison|| Floki
    -


    Regels –
    • Minstens 200 woorden.
    • Je mag maximaal twee personages – mits je eentje van beiden geslachten hebt.
    • Niet de personages van anderen besturen.
    • Reserveringen blijven twee dagen staan.
    • Reageer minstens één keer per week.
    • Alleen ik, Nostalgic, open nieuwe topics.

    Invullen –
    Volledige naam •
    Bijnamen •
    Leeftijd •
    Uiterlijk •
    Karakter •
    Geschiedenis •
    Relaties •
    Groep •
    Mening over de andere groep •
    Extra •


    “And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
    — Khalil Gibran

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 22:41 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    kunnen ze bij Saturnus eigenlijk dieren hebben, want ik wil mijn mannelijke rol misschien wel een hond geven (duitse herder) als dat kan tenminste


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nostalgic schreef:
    (...)

    Waarom? (:


    Weet niet of ik genoeg tijd heb.

    AsshiexIrwin schreef:
    (...)

    Weet niet of ik genoeg tijd heb.


    Oh zo, nouja – het liefst heb ik dat je minstens één keer per week reageert dus dat is niet heel erg veel. (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 14:37 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mag ik een mannelijk personage uit de Saturnus groep?


    Volledige naam • Veronica Lupton
    Bijnamen • Roni
    Leeftijd • 18
    Uiterlijk • (look at the picture) Roni heeft middel lang, bruin, stel haar. Het reikt net iets tot over haar borsten. Het meisje heeft een rond hoofdje, maar bij de kin zit een puntje. Haar huid is licht en word niet snel bruin. Als ze druk bezig is of aan het sporten is word haar huid ook niet rood. Als dat wel zo is, verdwijnt dat binnen enkele minuten weer als ze even uitrust. Roni heeft een mager figuur. Dat was vroeger niet zo, maar omdat er nu gebrek aan eten is.. Roni heeft blauwe ogen die omringt worden door een zwart randje. Vroeger droeg Roni altijd make-up, maar nu niet meer. Ze heeft belangrijkere zaken aan haar hoofd. Het meisje heeft dunne lippen en een recht gebit. Haar lengte is 1,70.
    Qua kleding draagt ze het liefst een spijkerbroek. Daarboven een warm shirt, of als het zonnetje schijnt een t-shirt. Ze draagt praktisch altijd een muts, haar donkerrode om precies te zijn. Ze heeft hem van haar moeder gekregen en wil hem daarom niet meer af doen. Ook is hij lekker warm, het helpt haar tegen de kou. Niet alleen de kou van buiten maar ook van binnen. Iedereen heeft natuurlijk verdriet.
    Karakter • Roni is een ondernemend meisje. Ze houd niet van stilzitten en kan dat ook niet. Nu ook in deze tijd wil ze altijd helpen, dat kun je als een zorgzame kant zien. Ook heeft Roni een positieve instelling, maar weet dat nooit goed te uiten. Ze kan daarom vaak nors overkomen, waardoor het hele positieve verdwijnt. Door de verwoesting van de wereld is Roni's buitenkant koud geworden. Haar glimlach zie je zelden en ze verwacht altijd het slechtste van mensen. Gelukkig is ze van binnen nog de oude. Als je eenmaal haar vertrouwen hebt gewonnen komt de vrolijke, positieve Roni naar buiten en is ze een echte vriendin.
    Ze is een zwijgzaam meisje met een luisterend oor. Ze probeert onnodige gesprekken uit de weg te staan, omdat die toch niet helpen. Roni kijkt en luistert naar wat nodig is. Ze let altijd op met wat ze zegt en zegt daarom wel is te weinig. Ze heeft praktische oplossingen, maar durft die niet altijd te uiten. Behalve dan bij mensen die haar vertrouwen hebben. Door haar zwijgzaamheid is ze geen goeie leider, maar wel een goede "hulp". Doordat ze goed luistert naar wat mensen willen, weet ze wat er zich in de groep afspeelt, daarom kan ze helpen om de rust in de groep te houden.
    Roni is geen sterk meisje als het om fysieke uitdaging gaat. Ze heeft nogal dunne armen en ze heeft al helemaal geen spierkracht. Geestelijk is ze juist heel sterk. Ze breekt niet snel en stapt makkelijk over een rot opmerking heen. 'Ze weten niet beter..' is daarin haar vaste zin die haar helpt om niet te flippen. Gelukkig is Roni ook redelijk slim. Ze denkt logisch na en komt dus vaak met oplossingen. Dit stukje helpt haar, zodat ze toch nuttig is binnen de groep.
    Roni is een goede jager. Haar boog is bijna een extra ledemaat en ze kan er dan ook goed mee overweg. Wanneer ze op pad is heeft ze even het gevoel dat ze vrij is, al moet ze dan voor eten zorgen. Ze ziet het jagen niet als een verplichting, maar meer als een bevrijding. Zo kan ze er even tussen uit.
    Geschiedenis • Roni is al haar familie kwijt. Van de meeste weet ze dat ze zijn gestorven. Het zou kunnen dat ze ergens nog neven en nichten heeft zitten, maar ze geloofd niet dat die eigenlijk nog leven. Maar dat kan ze niet met zekerheid zeggen.
    Relaties • Roni kan het goed vinden met Blake. Ze jagen vaak samen en helpen elkaar om te overleven. Blake heeft Roni onder zijn hoede genomen, en ondanks dat Roni vind dat ze zich prima alleen kan redden vind ze het fijn dat ze een vriend aan haar zijde heeft staan.
    Extra • Roni is eigenlijk bevriend geraakt met de hond van Blake. Doordat Ace haar mocht is Blake haar ook gaan mogen en heeft hij haar onder zijn hoede genomen. Roni heeft dit geaccepteerd en is nu blij dat ze Blake heeft leren kennen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 18:31 ]


    ~My Mind Is Free~

    Gwynr schreef:
    Mag ik een mannelijk personage uit de Saturnus groep?


    Ja, je staat erbij. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nostalgic schreef:
    (...)

    Oh zo, nouja – het liefst heb ik dat je minstens één keer per week reageert dus dat is niet heel erg veel. (:


    Ow okay,
    Mag ik een mannelijk personage voor Venus?

    Ik vraag me dus af of mijn Saturnus man een hond mag die dan dus wel mee helpt in die maatschappij en ik wil mijn twee personages broer en zus maken. Dus het zusje van hem, waarvan hij dacht dat die dood was, zit bij venus. Dat weet hij dan echter niet, want ik heb dat namelijk uitgewerkt bij mijn twee personages, maar ik wil natuurlijk eerst jou goedkeuring @Nostalgic


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Torquay schreef:
    Ik vraag me dus af of mijn Saturnus man een hond mag die dan dus wel mee helpt in die maatschappij en ik wil mijn twee personages broer en zus maken. Dus het zusje van hem, waarvan hij dacht dat die dood was, zit bij venus. Dat weet hij dan echter niet, want ik heb dat namelijk uitgewerkt bij mijn twee personages, maar ik wil natuurlijk eerst jou goedkeuring @Nostalgic


    Oh, natuurlijk! Maar de man van Saturnus moet dan wel een grote invloed hebben op de groep aangezien er nog maar weinig dieren leven en zodra iemand een dier opspoort wordt ‘ie meteen opgegeten. Je hebt in ieder geval mijn goedkeuring.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    AsshiexIrwin schreef:
    (...)

    Ow okay,
    Mag ik een mannelijk personage voor Venus?


    Tuurlijk, je staat erbij. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nostalgic schreef:
    (...)

    Oh, natuurlijk! Maar de man van Saturnus moet dan wel een grote invloed hebben op de groep aangezien er nog maar weinig dieren leven en zodra iemand een dier opspoort wordt ‘ie meteen opgegeten. Je hebt in ieder geval mijn goedkeuring.
    Oke, bedankt Ik zal dan wel een kleine aanpassing maken wat heb een grotere invloed laat zijn. Dat bijvoorbeeld hij en zijn hond veel jagen en voor een groot gedeelte voor het zelfgevangen voedsel zorgen ofzo :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Torquay schreef:
    (...) Oke, bedankt Ik zal dan wel een kleine aanpassing maken wat heb een grotere invloed laat zijn. Dat bijvoorbeeld hij en zijn hond veel jagen en voor een groot gedeelte voor het zelfgevangen voedsel zorgen ofzo :)


    He, hoe oud word jou man??


    ~My Mind Is Free~

    Pientie schreef:
    (...)

    He, hoe oud word jou man??

    Ik gok tussen de 23 en 25 aangezien hij een grote invloed moet hebben en dat niet echt gaat lukken als een tiener hoezo?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ooh benieuwd xd, Maybe dat onze personages ergens een relatie kunnen hebben,.. Neef en nicht ofs.. Liefde, hij is beetje jong om de vader te zijn xd haha. Daar was ik namelijk naar op zoek.


    ~My Mind Is Free~

    Pientie schreef:
    Ooh benieuwd xd, Maybe dat onze personages ergens een relatie kunnen hebben,.. Neef en nicht ofs.. Liefde, hij is beetje jong om de vader te zijn xd haha. Daar was ik namelijk naar op zoek.

    Ze kunnen anders goede vrienden zijn binnen hun groep, Ik ben namelijk van plan mijn mannelijk personage gesloten te laten zijn, maar toch wel leider achtig waardoor hij invloed ect heeft.


    I'm finally back, Finally after a Year break