• – Planets –




    Het is het jaar 2813 en de wereld is compleet verwoest – op drie groepen na. Twee van deze groepen dragen de namen Venus en Saturnus. Venus bestaat uit goede mensen die elk levend wezen binnen de groep laten, Saturnus neemt alleen die onder zijn hoede die iets toevoegt aan de groep. Er is nog één andere groep – groep Jupiter. Deze bestaat uit rijke mensen die het konden betalen om mee te doen aan een gelukt experiment. Zij wisten dat ze de verwoesting zouden overleven, Venus en Saturnus wisten dat niet en hebben enkel “geluk” gehad.

    Terwijl Venus en Saturnus hun kleine maatschappij in leven proberen te houden – er zijn niet zoveel dieren meer als vroeger en er is geen schoon water meer – baadt Jupiter in de overgebleven rijkdommen. Saturnus steelt regelmatig van Jupiter en zodra deze erachter komen wordt het hele kamp van Saturnus verwoest. Met de strenge winter die eraan lijkt te komen zorgt dit ervoor dat de groep Saturnus gedwongen is om te overleven met de “zwakke” Venussen – zoals zij het zien. Zullen zij samen werken? Of eist de strenge winter zijn tol?


    Uitleg over de groepen:

    Venus —
    De Venus groep bestaat vooral uit mensen die het beste met elkaar voor hebben. Ze laten elk levend wezen binnen de groep en verzorgen die goed; ondanks dat zij zelf het ook niet erg goed hebben. Ze leven van eetbare planten en hun kamp is dan ook dichtbij vruchtbare grond (dit is heel zeldzaam) opgeslagen. Ze leven in boomhutten en elk persoon heeft wel een taak.

    Saturnus —
    Deze groep bestaat uit echte jagers. Hun kamp is opgeslagen bij een grot waar ze slapen op de harde grond met enkel een dierenvacht als deken. Je kan je niet zomaar aansluiten bij deze groep – ze laten alleen mensen toe die iets toevoegen aan de groep. Ze stelen ook regelmatig van de Jupiter groep aangezien die meer eten hebben dan elke andere groep.


    Rollen –

    • Venus
    - Rhaegan Evanee Foster || Disastrous
    - R//V || Ryouta
    - R//V || Torquay
    - Newton Hershell Grimes || Unburnt
    - R//M || AsshiexIrwin
    - Hershell Abraham Grimes || Griever[/i]

    • Saturnus
    - R//V || Nostalgic
    - Veronica Lupton || Pientie
    - Reyes Juno Callahan|| Griever
    - Blake Jay Alvaro || Torquay
    - Renly Liam Eddison|| Floki
    -


    Regels –
    • Minstens 200 woorden.
    • Je mag maximaal twee personages – mits je eentje van beiden geslachten hebt.
    • Niet de personages van anderen besturen.
    • Reserveringen blijven twee dagen staan.
    • Reageer minstens één keer per week.
    • Alleen ik, Nostalgic, open nieuwe topics.

    Invullen –
    Volledige naam •
    Bijnamen •
    Leeftijd •
    Uiterlijk •
    Karakter •
    Geschiedenis •
    Relaties •
    Groep •
    Mening over de andere groep •
    Extra •


    “And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
    — Khalil Gibran

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 22:41 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik maak ze vandaag allebei verder af!


    A girl who wonders.

    REYES JUNO CALLAHAN




          • Volledige naam
    Reyes Juno Callahan

          • Roepnaam

    Reyes – Zoals velen, wordt Reyes meestal bij haar voornaam genoemd – wat ze ook prefereert. Ze heeft het niet zo op bijnamen en zal dat op ieder moment duidelijk laten merken. Reyes deelt haar naam bovendien met haar grootmoeder, waardoor ze het een eer vindt deze naam te dragen.

    Callahan – Door een paar uitzonderlijken, wordt Reyes bij haar achternaam genoemd, al heeft ze daar eveneens geen problemen mee Voorheen vormde het een lichte ergernis, nu spendeert ze echter geen energie meer aan het proberen afleren om haar zo te noemen bij anderen.

          • Leeftijd
    Tweeëntwintig - 22

          • Groep
    Reyes behoort – en zal dit altijd doen – bij de groep, onder de naam ‘Saturnus’. Ondanks ze niks tegen de anderen heeft, is ze door omstandigheden bij de groep gekomen, waardoor ze op dit moment niets anders kent en er haar weg binnen gevonden heeft. Ze gelooft tevens dat hun overlevingskansen het grootste zijn, wanneer ze de gang van zaken zo functioneel mogelijk houden, waardoor ze begrijpt waarom er bepaalde vereisten zijn om van Saturnus deel uit te mogen maken.

          • Mening over de andere groep
    Zoals eerder vernoemd heeft Reyes niks tegen de andere groep, al begrijpt ze niet geheel hoe het er aan toe gaat en hoe hun ‘gemeenschap’ nog niet in pure chaos uitgebroken is. Om deze zelfde reden is ze echter enigszins geïntrigeerd door hun en de vreedzame manier waarop ze met elkaar omgaan. Toch lijkt het in haar ogen nog als een zwakte, een kaartentoren die ieder moment kan instorten.

          • Uiterlijk
    Reyes is zeker geen onaantrekkelijke jongedame, maar er is weinig opvallends aan haar uiterlijke verschijning – behalve haar diepblauwe ogen – waardoor ze makkelijk in de achtergrond kan verdwijnen. Een feit wat ze zelf erg prettig vindt, want ze weet niet altijd even goed hoe met aandacht om te gaan. De jongedame van amper 22 jaar heeft een licht getinte – zongebruinde – huid en donkerbruine haren, die deze eigenschap nogmaals benadrukken. Haar ogen, die een helderblauwe kleur bevatten, vormen een enorm contrast met de rest van haar soms kwade verschijning, tevens omdat ze een eerder onschuldige karaktertrek zouden verraden. Ze heeft een vrij fijn gezicht, maar een sterke kaaklijn en volle, rozige lippen, die meestal in een strakke lijn op elkaar gedrukt zijn.
          Ondanks haar gezicht niet snel een emotie zal laten zien, verraadt haar houding verrassend veel, wanneer men er op zou letten. Ze is vrij klein – met haar 1m67 – en enigszins slank, maar absoluut niet tenger – het valt te zien dat ze op atletisch vlak tot wat in staat is. Meestal heeft ze een vrij strakke houding, die laat zien dat ze op zo’n momenten vrij alert is en zichzelf compleet beheerst voelt, haar omgeving strek in de gaten houdend. Dit kan helaas erg wisselen, samen met haar karakter. Wanneer ze een meer gedoken houding heeft of haar handen als een soort tic constant in elkaar draait, betekent het dat ze op een – meestal negatief – punt is, volgend uit haar soms instabiele verschijning.
          Haar kledingstijl is simpel, ze houdt het immers altijd comfortabel met gemakkelijke broek en shirts, meestal in donkere tinten. Niet alleen omdat dit zelf meer in haar smaak valt, maar ook omdat het haar makkelijker in de omgeving – afhankelijk waar, natuurlijk - laat opgaan, als een zekere vorm van camouflage. Reyes heeft een tattoo op haar linkerschouder en enkele meerde piercings aan haar linkeroor, hetgene waar ze wel mee kan horen. Verder houdt ze haar accessoires nogal beperkt, op een simpele halsketting en af en toe een lederen armband na. Make-up is hoe dan ook geen optie meer voor haar.

          • Karakter



    Ieder die Reyes enigszins kent, zal weten dat ze een vrij wispelturig en zelfs instabiel iemand is - een gevolg van de littekens die de voorbije 9 maanden hebben achtergelaten. Normaliter is ze immers erg kalm en vrij beheerst, een eigenschap die vaak nog in haar zelfzekere houding te merken is en benadrukt wordt door het feit dat ze steeds ieder detail van haar omgeving in zich opneemt. Ook het feit dat ze een vrij wijs, maar vooral instinctief, iemand is, draagt hier aan bij. Haar instincten laten haar zelden in de steek. Dit simpele feit maakt het echter ook moeilijk haar op andere gedachten te brengen, wanneer ze iets in haar hoofd gekregen heeft. Een situatie die vaker voorvalt dan men zou denken, aangezien ze eveneens vreselijk impulsief is, waardoor het overkomt alsof ze niet altijd even goed nadenkt over haar beslissingen. Niets is echter minder waar, Reyes' beslissingen zijn immers bijna altijd weloverwogen en goed bij nagedacht - tenzij ze afgaat op haar verlangen om wat adrenaline doorheen haar aderen te voelen vloeien. Ondanks ze het gevaar soms zelf opzoekt, weet Reyes zelf waar ze toe in staat is en wat niet - ze zal haar leven niet nodeloos op het spel zetten.
          Reyes is vrij vriendelijk en aangenaam persoon, te merken in het feit dat mensen in deze staat zelden een gemeen woord zal toewerpen en zelfs een onschuldige - soms kinderlijke - verschijning vormt, al is ze zoals velen bij Saturnus een echte jager. Er schuilt immers veel achter deze goedhartige jongedame, zo heeft ze vrij snelle reflexen en zal ze hard zijn wanneer dat moet. Ze neemt dingen niet lichtelijk op en beseft maar al te goed, wanneer ze serieus moet zijn en zal dat ook zijn op zulke momenten. De gemeenschap die ze gevormd hebben, is haar immers meer waard dan enig of ieder anders. Haar loyaliteit is enorm en ze heeft veel over om Saturnus te steunen, misschien zelfs haar eigen leven.
          Ondanks haar vriendelijke verschijning, is Reyes - zoals eerder vernoemd - een erg instabiel iemand, op het vlak dat ze op sommige momenten in een - soms onverklaarbare - angstaanval kan uitbreken. Dit weet zich op verschillende manieren te uiten. Zo kan ze plots erg stil en hard - zelfs beledigend - worden, vanwege het feit dat ze compleet in de knoop ligt met zichzelf en in gedachten bezig is zichzelf onder controle te houden. Op andere momenten kan het zich echter uiten in pure paniek of zelfs woede, waarin ze niet langer helder nadenkt en eventueel een gevaar voor anderen zou kunnen vormen - tenzij voor haar eigen groep. Het is niet vreselijk zwaar haar uit deze 'aanvallen' te laten ontwaken, zo kunnen een simpele omhelzing en sussende woorden al wonderen doen.
          Mensen waar ze om geeft, hebben een vrijwel vast plekje in Reyes' hart, al is ze niet meteen het meest vertrouwende type. Al lijkt ze puur vriendschappelijk, zal ze vele feiten over zichzelf ook voor zichzelf houden. Wanneer je haar vertrouwen schaadt, zal je het ook niet al te gemakkelijk weer terugwinnen. De personen die het hebben, heeft ze wel vrijwel alles voor over en heeft ze een zekere, beschermende eigenschap over. Ze wilt ze van alle kwade behoeden en zal ze troosten, wanneer nodig. Het is alleen niet zo dat ze constant gezelschap moet hebben, ze houdt ook wel eens van wat tijd voor zichzelf. Haar passie lag in het verleden - en nu nog steeds - bij lezen. Reyes kan zich laten verwonderen door verhalen, ook die die verteld worden, en vindt het geweldig ze te aanhoren.


          • Geschiedenis

          • Relaties

          • Extra
    Reyes weet hoe ze met pijl en boog om moet gaan, waar ze ook gebruik van maakt. Ook heeft ze een zekere kennis over planten, al is die niet vreselijk uitgebreid.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 2:01 ]


    A girl who wonders.

    Wie oh wie zou enige connectie met Hershell [Venus] of Reyes [Saturnus] willen? ^^


    A girl who wonders.

    Moi,
    Roni maybe met Reyes, maar kweet alleen niet wat.. Wat zou je willen?


    ~My Mind Is Free~

    Renly staat ook nog open voor connecties ^^

    ik maak mijne morgen want dan heb ik vrij.
    Sorry ik moet bijna een hele verhaal schrijven over een zelfbedacht of aangepast sprookje en mijn teamgenoten zijn lui en gaan me niet helpen dus ik moet het alleen doen en het is mijn cijfer voor dit semester dus 25% van me eindcijfer en ik wil het goed doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Leeft dit nog? Want het lijkt me wel een enorm fijne RPG.


    A girl who wonders.

    Griever schreef:
    Leeft dit nog? Want het lijkt me wel een enorm fijne RPG.


    Oh, ik ben dit hele RPG uit het oog verloren! Ik zal iedereen even een berichtje sturen en als het kan wil ik gewoon doorgaan. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nostalgic schreef:
    (...)

    Oh, ik ben dit hele RPG uit het oog verloren! Ik zal iedereen even een berichtje sturen en als het kan wil ik gewoon doorgaan. (:


    Hoera! ^^


    A girl who wonders.

    Ik doe nog mee.


    •

    Ik heb volgens mij iedereen een berichtje gestuurd – nu alleen nog afwachten op het antwoord. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Griever schreef:
    (...)

    Hoera! ^^


    ~My Mind Is Free~

    Unburnt schreef:
    Ik doe nog mee.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Unburnt schreef:
    Ik doe nog mee.


          +Ik zal ergens morgen mijn karakter hier neerzetten, was helemaal vergeten door de drukte van de afgelopen tijd.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Gaat dit serieus dood lopen?


    •