• – Planets –




    Het is het jaar 2813 en de wereld is compleet verwoest – op drie groepen na. Twee van deze groepen dragen de namen Venus en Saturnus. Venus bestaat uit goede mensen die elk levend wezen binnen de groep laten, Saturnus neemt alleen die onder zijn hoede die iets toevoegt aan de groep. Er is nog één andere groep – groep Jupiter. Deze bestaat uit rijke mensen die het konden betalen om mee te doen aan een gelukt experiment. Zij wisten dat ze de verwoesting zouden overleven, Venus en Saturnus wisten dat niet en hebben enkel “geluk” gehad.

    Terwijl Venus en Saturnus hun kleine maatschappij in leven proberen te houden – er zijn niet zoveel dieren meer als vroeger en er is geen schoon water meer – baadt Jupiter in de overgebleven rijkdommen. Saturnus steelt regelmatig van Jupiter en zodra deze erachter komen wordt het hele kamp van Saturnus verwoest. Met de strenge winter die eraan lijkt te komen zorgt dit ervoor dat de groep Saturnus gedwongen is om te overleven met de “zwakke” Venussen – zoals zij het zien. Zullen zij samen werken? Of eist de strenge winter zijn tol?


    Uitleg over de groepen:

    Venus —
    De Venus groep bestaat vooral uit mensen die het beste met elkaar voor hebben. Ze laten elk levend wezen binnen de groep en verzorgen die goed; ondanks dat zij zelf het ook niet erg goed hebben. Ze leven van eetbare planten en hun kamp is dan ook dichtbij vruchtbare grond (dit is heel zeldzaam) opgeslagen. Ze leven in boomhutten en elk persoon heeft wel een taak.

    Saturnus —
    Deze groep bestaat uit echte jagers. Hun kamp is opgeslagen bij een grot waar ze slapen op de harde grond met enkel een dierenvacht als deken. Je kan je niet zomaar aansluiten bij deze groep – ze laten alleen mensen toe die iets toevoegen aan de groep. Ze stelen ook regelmatig van de Jupiter groep aangezien die meer eten hebben dan elke andere groep.


    Rollen –

    • Venus
    - Rhaegan Evanee Foster || Disastrous
    - R//V || Ryouta
    - R//V || Torquay
    - Newton Hershell Grimes || Unburnt
    - R//M || AsshiexIrwin
    - Hershell Abraham Grimes || Griever[/i]

    • Saturnus
    - R//V || Nostalgic
    - Veronica Lupton || Pientie
    - Reyes Juno Callahan|| Griever
    - Blake Jay Alvaro || Torquay
    - Renly Liam Eddison|| Floki
    -


    Regels –
    • Minstens 200 woorden.
    • Je mag maximaal twee personages – mits je eentje van beiden geslachten hebt.
    • Niet de personages van anderen besturen.
    • Reserveringen blijven twee dagen staan.
    • Reageer minstens één keer per week.
    • Alleen ik, Nostalgic, open nieuwe topics.

    Invullen –
    Volledige naam •
    Bijnamen •
    Leeftijd •
    Uiterlijk •
    Karakter •
    Geschiedenis •
    Relaties •
    Groep •
    Mening over de andere groep •
    Extra •


    “And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
    — Khalil Gibran

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 22:41 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ooh ja zo, mijne is ook een beetje ingesloten, alleen bij vreemden. Maybe dat mijn personage een soort van hulp is? xd klinkt zo droog


    ~My Mind Is Free~

    Ik zou er - als het mag - nog een Venusman bij willen nemen. ^^


    A girl who wonders.

    Griever schreef:
    Ik zou er - als het mag - nog een Venusman bij willen nemen. ^^


    Je staat erbij. :3


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Pientie schreef:
    Ooh ja zo, mijne is ook een beetje ingesloten, alleen bij vreemden. Maybe dat mijn personage een soort van hulp is? xd klinkt zo droog

    Ik vind het denk wel goed of anders kan het zo zijn dat jou familie dood is en Blake hetzelfde is (Al leeft zijn zusje nog, maar dit weet hij echter niet) Daarom kan hij jou personage een beetje onder zijn hoede hebben genomen ofzo ondanks dat jou personage nog wel nut heeft en goed kan jagen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Torquay schreef:
    (...)
    Ik vind het denk wel goed of anders kan het zo zijn dat jou familie dood is en Blake hetzelfde is (Al leeft zijn zusje nog, maar dit weet hij echter niet) Daarom kan hij jou personage een beetje onder zijn hoede hebben genomen ofzo ondanks dat jou personage nog wel nut heeft en goed kan jagen.


    Jah, nice idee!! Ik vind goed ^.^


    ~My Mind Is Free~

    hoelang geleden werd de wereld compleet verwoest? 5 jaar geleden ofzoiets of echt gewoon heel ver terug?

    en wat voor wapens hebben ze?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 19:57 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Pientie schreef:
    (...)

    Jah, nice idee!! Ik vind goed ^.^

    Okidoki dan schrijf ik wel bij Blake zijn Relaties dat hij en Roni het goed kunnen vindden en dat ze ook samen jagen ect :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jah, ik zet Blake wel ff bij Roni's relaties ;)


    ~My Mind Is Free~

    Volledige naam •
    Blake Jay Alvaro

    Bijnamen •
    Gewoon Blake

    Leeftijd •
    24



    Uiterlijk •
    Blake is van gemiddelde lengte met zijn 1.86. Hij is aardig gespierd en heeft een goed uithoudingsvermogen. Blake is altijd erg sportief geweest en dat heeft hem alleen maar geholpen. Blake heeft een strak gezicht met een goed gespierde kaaklijn. Zijn haar is kort in een bruine kleur. Het zit vaak warrig in elkaar, maar dat maakt hem niet uit. Blake heeft prachtige groene ogen die soms zelfs bijna lichtgeven in het donker. Veel mensen zeggen soms dat het bijna kattenogen zijn. Blake heeft een normaal gevormde neus en roze lippen. Niet te vol, maar niet te dun. Ze zitten in het midden van beide. Blake scheert zich vaak nog met zijn mes, maar kan er niets aan doen dat hij een stoppelbaardje op zijn kin heeft laten ontstaan. Hij kan nou eenmaal niet al zijn gezichtshaar weghalen. Blake is vaak wel goed verzorgt. Vuil haalt hij weg als dat mogelijk is en zijn uiterlijk ook. Als voorbeeld scheert hij zichzelf dus. Als kleding draagt hij veel zwart. Vaak een donkere spijkerbroek een zwart shirt en een spijkerjasje, maar dit ligt ook aan het weer. Het leren jack heeft hij gekregen van zijn zusje die hij uit het oog heeft verloren dus dat kleding stuk laat hij niet snel gaan.



    Karakter •
    Blake is erg gesloten en is het liefst alleen. Ondanks dat hij wel gezellig kan zijn en net zo zeer sociaal prefereert hij het alleen zijn boven het met mensen zijn. Blake is sinds het verliezen van zijn familie wel stiller geworden en praat alleen als dit nodig is en om de orde te handhaven. Hij geeft echter wel om zijn groep aangezien het op dit moment de enige soort familie is die hij heeft. Hij is erg loyaal aan familie, maar laat nu alleen mensen toe die echte nut tonen zodat er geen zwakke zijn in hun bijzijn. Het is volgens hem ieder voor zich in de groep ondanks dat je dingen deelt. Als je zelf niets doet krijg je niets. Blake jaagt dan ook het liefst alleen, maar wel samen met zijn Duitse herder. Dit is de hond die hij had samen met zijn zuster Alex. De hond heet Ace en helpt hem tijdens het jagen. De hond is al 8 jaar en Blake koestert de hond dan ook. Iemand die de hond bedreigd kan bijna meteen zelfmoord plegen aangezien Blake je vermoord als je de hond iets aandoet. Andersom geld het ook. Ace zou Blake ook beschermen met zijn eigen leven. Blake is over het algemeen een vrij sterk persoon, zowel psychisch als fysiek. Psychisch heeft hij veel mee moeten makkelijk en dit heeft hem erg geschaad, maar dat heeft hem nooit wat uitgemaakt want er zit een uur om hem heen en deze beschermt hem. Hij weet ook dat hij sterk moet lijken om andere moed in te praten. Hij is niet alleen sterk, maar ook vrij slim. Hij is opgegroeid met ouders die bleven pushen om meer te weten en meer te leren en hij kan daar niet meer dankbaar voor zijn aangezien hij zijn brein erg nodig heeft. Ook weet hij dat stelen misschien niet zo slim is, maar dit deed hij enkel om te overleven. Blake is dus nogal gesloten en om in zijn vertrouwelijke gedeelte te komen moet je moeite doen. Hij kan ook hebben dat hij zich erg kan inleven in je situatie waardoor bij hem sneller een band naar iemand toe groeit. Het liefst doet hij het niet, aan iemand hechten, want hij weet dat in deze barre tijden je mensen gaat verliezen. Blake kan als afweersysteem voor mensen nogal sarcastisch zijn. Dit doet hij omdat hij niet wilt dat mensen dichtbij hem komen, maar hij kan helaas voor hem niet iedereen wegjagen. Blake is ook een adrenaline junkie. Hij presteert op adrenaline. Hoe meer adrenaline hoe beter dat voor hem is. Hij word er veel alerter door, maar als er niet voldoende adrenaline in zijn lichaam zit word het ook gelijk veel minder. Ook heeft Blake soms last van Agressie problemen , maar dit onderdrukt hij.



    Geschiedenis •
    Schrijf ik zodadelijk
    Relaties •
    Alexandria Emery Alvaro.
    Alex is zijn kleine zusje, iemand waar hij erg veel om geeft, maar toch verloren heeft. De twee zijn gescheiden en Blake kreeg Ace daarbij. Ze werden gescheiden en ondanks dat Ace Alex’ haar hond is kreeg blake hem mee. Blake zou alles geve om zijn eigen zusje weer te zien. De twee kunnen wel bekvechten, maar geven ontzettend veel om elkaar. Ze gaan voor elkaar door het vuur, maar ze is volgens Blake gestorven en nadat, dat gebeurde verloor hij zichzelf een beetje. Hij keerde heel erg van mensen af en was het liefste alleen, nadenk hoe hij het anders had kunnen gaan en hij haar niet had kunnen verliezen.
    Veronica Lupton
    Blake kan het goed vinden met Roni. Roni doet hem veel denken aan zijn zusje en aangezien hij alex verloren heeft zorgt hij voor Roni. Hij zal haar beschermen als het moet en hij laat haar met hem mee gaan om te jagen. Ook Ace (De hond) mag Roni dus dat zorgde er ook meer voor dat Blake Roni mocht.
    Extra •
    Blake heeft een hond Ace. Deze heeft hij al erg lang en nog in de tijd dat hij zijn zusje ook nog bij zich had. Als Blake had kunnen studeren had hij Biologie gestudeerd. Hij weet dan ook tamelijk veel over het onderwerp Biologie en weet hoe hij wonden moet verbinden of welke plant giftig is of niet. Echter kan Blake niet super goed zwemmen en heeft hij een grote kans op verdrinken als hij in het water terecht komt en hij niet kan staan. Hij kan rond de minuut blijven spartelen tot hij langzaam zinkt. Blake kan namelijk opzich el zwemmen, maar hij is er echt heel slecht in en dus een zwakke zwemmer.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 20:24 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Even offtopic; die herder lijkt echt eng veel op mijn eigen hond. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Halter schreef:
    Even offtopic; die herder lijkt echt eng veel op mijn eigen hond. :')

    I Love Duitse herders. Vond hem echt mooi dus ik dacht: dat word blake zijn hond


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Gwynr => Floki

    Whoooeeeewww, Blake is echt een stuk (H).(H) en ook nog misterieuss. Je hebt hm echt vet goed beschreven, ik moet Roni ook nog wat beter beschrijven anders snapt niemand iets van haar xd


    ~My Mind Is Free~

    Ik wil hierbij alvast even de naam Newton (met roepnaam Newt) claimen – Ik weet het, ontzettend gestolen van de Maze Runner maar I don't give a shxt. Daarnaast zal ik RJ King als faceclaim gaan gebruiken (:


    •

    Bij mijn vrouwelijke personage wil ik Barbara Palvin als Face Claim gebruiken. Ik maak hem denk ik morgen


    I'm finally back, Finally after a Year break