• Beste users,

    Wij vroegen ons laatst af of we nog meer columnisten nodig hebben Op het moment zijn er zes columnisten en we weten niet zo goed of dat er genoeg zijn of niet. Wij zouden het erg leuk vinden om nieuwe columnisten aan te nemen, maar het gaat uiteindelijk om jullie. Jullie zijn degenen die de columns gaan lezen en die misschien wel columnist willen worden. Daarom vinden wij jullie mening erg belangrijk. We kunnen wel nieuwe verkiezingen houden, maar als jullie het niet nodig vinden, is dat nogal zinloos.
    Daarom willen we aan jullie vragen of jullie nieuwe verkiezingen willen. Daarnaast zouden we het op prijs stellen als jullie in een reactie zouden willen laten weten of jullie de columns regelmatig lezen en hoe belangrijk jullie ze vinden.

    Groetjes,
    De moderators


    Extra mededeling.

    Beste users,

    In dit topic vroegen we aan jullie- de users of jullie nieuwe columnisten willen. We willen jullie allemaal voor jullie medewerking bedanken! Hier is de uitslag. Omdat de meerderheid nieuwe columnisten wel ziet zitten, gaan we deze bevinding achter de schermen bespreken en houden jullie op de hoogte van verdere nieuws.

    Groetjes,
    het moderatorteam

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 20:17 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 okt 2014 - 21:42 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Eigenlijk is mijn interesse voor de columns pas gekomen sinds Columns Of The Month. Maar echt the columns die momenteel geschreven worden lees ik nog niet echt, maar het lijkt me wel weer tof om columns te schrijven.

    Sowieso ben ik voor verkiezingen. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als de titel me aanspreekt of ik er zin in heb lees ik ze meestal wel en ik vind ze vaak ook heel intressant het is toch vaak een kijkje in iemands leven en/of mening.

    Meer mensen lijkt me sowieso leuk!


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Om eerlijk te zijn, lees ik bijna nooit de columns. Heel soms als ik me verveel, lees ik er vlug eentje door, maar eigenlijk lees ik ze nooit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wat ik jammer vind aan columns, is de promotie ervan. Ik vind dat ze heel goed worden geschreven, maar niet genoeg aandacht krijgen naar mijn mening. Ik zou bijv. via de Nieuwsbrief er meer aan doen, want volgens mij wordt die door veel Quizletters gelezen.

    Nu over op de eigenlijke vraag: als ik niet vergeet om columns te lezen, dan vind ik het geweldig om te lezen. Ik zou het ook leuk vinden als er meer coumnisten komen, zodat er meer te lezen valt. Mij lijkt columnist worden leuk, omdat ik juist het sterkste ben ik columns en het leuk vind, maar ik vind met name dat er verkiezingen moeten komen omdat er veel mensen zijn die goed kunnen schrijven en zo actuele zaken en dingen die ons jongeren bezighoudt kunnen vertellen in de vorm van woorden. Toch wil ik benadrukken dat dan in mijn ogen wel colums meer moeten worden gepromoot, omdat ze dat wel waard zijn, vind ik.

    N.B.: Ik zelf merk dat als ik niet toevallig er voorbij kom, ik ze niet snel lees, terwijl ik tijdens het lezen er wel altijd van geniet. Ikzelf mis de reclame voor de columns, maar dat kan aan mij liggen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik lees nooit columns. Niet omdat ik ze niet leuk vind, maar ik heb er geen tijd voor en haak al snel af. Dus het maakt mij niks uit.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb nog nooit een column gelezen en.. eerlijk gezegd heb ik er ook niet echt behoefte aan ofzo. Dus ja, voor mij maakt het vrij weinig uit x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb nog nooit een column gelezen daarom ga ik niet stemm. Dat laat ik over aan degenen die het wel lezen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik lees ze af en toe, het lijkt me wel leuk als er een of twee bijkomen aangezien het soms(ik zeg soms) wel eens wat langer duurt voor er een nieuwe column verschijnt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik weet nog dat ik columnist was, the good old days... Om eerlijk te zijn lees ik bijna nooit colums, ik zit gewoon nooit op de homepage dus dan kijk je er nogal makkelijk overheen. Zonde eigenlijk, als je nagaat hoe leuk ze meestal geschreven zijn.
    Of we nieuwe columnisten kunnen gebruiken durf ik eigenlijk niet te zeggen, maar het zou sowieso wel leuk zijn als ze wat meer aandacht kregen.


    i put the fun in funeral

    Ik lees de colums eigenlijk altijd en ik ben ook wel voor meer columns. Als er nieuwe verkiezingen worden gehouden denk ik ook wel dat ik meedoe.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb op "Nee" (dus vóór nieuwe columnisten) gestemd omdat ik het wel jammer vind dat er de laatste tijd zo weinig columns verschijnen. Ik lees ze zelf niet zo vaak omdat ik eigenlijk altijd vergeet dat er nieuwe zijn, omdat ze zo weinig gepromoot worden, maar ik lees ze wel heel graag en ik schrijf ze ook graag - moesten er verkiezingen komen, dan denk ik dat ik misschien zelf ook wel mee zou doen, hehe.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Persoonlijk vind ik de columns heel leuk om te lezen, maar doe dit vaak in één keer in de zoveel tijd allemaal omdat ik soms vergeet dat ze er zijn. Het lijkt me leuk als er meer mensen de kans hebben om columnist te worden! En ook wel als er iets meer aandacht voor de columns is, zoals een algemeen topic waarin bijvoorbeeld een link gepost wordt naar nieuwe columns.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik schrijf er de laatste tijd zelf en zou het wel fijn vinden als meer mensen die zouden lezen. Maar ik heb vaak weinig tijd om andere mensen hun creatie te lezen, dus ik kan er niet over oordelen of er te weinig of te veel zijn atm.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zelf lees ik vrij weinig columns, alleen als ik me verveel en de titel me aanspreekt.
    Daarom zal ik straks ook op "Ja" drukken, als stem.

    Edit: My bad, had het nog niet gezien en had zoiets van: Nee, er zijn geen nieuwe nodig.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 22:10 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dandy schreef:
    Ik lees de colums eigenlijk altijd en ik ben ook wel voor meer columns. Als er nieuwe verkiezingen worden gehouden denk ik ook wel dat ik meedoe.


    26 - 02 - '16