• Beste users,

    Wij vroegen ons laatst af of we nog meer columnisten nodig hebben Op het moment zijn er zes columnisten en we weten niet zo goed of dat er genoeg zijn of niet. Wij zouden het erg leuk vinden om nieuwe columnisten aan te nemen, maar het gaat uiteindelijk om jullie. Jullie zijn degenen die de columns gaan lezen en die misschien wel columnist willen worden. Daarom vinden wij jullie mening erg belangrijk. We kunnen wel nieuwe verkiezingen houden, maar als jullie het niet nodig vinden, is dat nogal zinloos.
    Daarom willen we aan jullie vragen of jullie nieuwe verkiezingen willen. Daarnaast zouden we het op prijs stellen als jullie in een reactie zouden willen laten weten of jullie de columns regelmatig lezen en hoe belangrijk jullie ze vinden.

    Groetjes,
    De moderators


    Extra mededeling.

    Beste users,

    In dit topic vroegen we aan jullie- de users of jullie nieuwe columnisten willen. We willen jullie allemaal voor jullie medewerking bedanken! Hier is de uitslag. Omdat de meerderheid nieuwe columnisten wel ziet zitten, gaan we deze bevinding achter de schermen bespreken en houden jullie op de hoogte van verdere nieuws.

    Groetjes,
    het moderatorteam

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 20:17 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 okt 2014 - 21:42 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    En ik heb verkeerd gedrukt. Ik koos ja, moest nee zijn.
    Maar goed, ik ben voor nieuwe columnisten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind inderdaad dat er relatief weinig columns geschreven worden en dit komt onder andere doordat ik- en mijn medecolumnisten druk bezig zijn met school of geen inspiratie hebben, maar als ik zo zie dat het weinig gelezen wordt, dan zie ik niet het nut ervan in nog meer columnisten aan te nemen. Misschien een of twee, maar niet meer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zelf lees ik de columns nauwelijjks, maar het valt me wel op dat er maar weinig columns verschijnen.
    Echter, er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden, ook om te schrijven en ik vind dat zij daar ook best een kans toe zouden moeten krijgen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het is een beetje verwarrend dat de topic titel vraagt of we nieuwe columnisten willen, en dat er in de poll juist wordt gevraagd of er genoeg columnisten zijn. Dan betekenen ja en nee juist het omgekeerde. (krul)

    Zelf lees ik de columns bijna nooit, om eerlijk te zijn, al zitten er soms wel heel interessante dingen tussen. Maar er schijnen genoeg mensen te zijn die graag columnist zouden worden en er zijn er op dit moment in ieder geval niet te veel, dus dat lijkt me voldoende reden om een verkiezing te houden voor een paar nieuwe. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het trouwens superleuk dat jullie ons ook laten beslissen of we er nieuwe willen of niet, dat was ik nog vergeten te zeggen. ;D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het jammer dat er zo weinig van te zien is. De columnisten die er nu zijn vind ik persoonlijk stuk voor stuk geweldig en ik zou graag zien dat er meer aandacht voor hen komt. Zelf schrijf ik ook columns, maar ik vind dat ik mezelf niet kan vergelijken met het niveau dat er nu al is. Hoewel ik natuurlijk wel een poging zou doen, puur om te kunnen zeggen dat ik het in ieder geval heb geprobeerd.

    Dus ja, ik vind dat er weer verkiezingen moeten komen, want ook dat brengt de columns weer wat meer onder de aandacht!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 22:41 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Volgens mij is het redelijk relatief dat ze weinig gelezen worden hoor, de meeste collumns zijn meer dan 250 keer gelezen.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb nee gestemd, omdat ik toch al een tijdje wel weer zelf wil schrijven, en aangezien een verhaal volhouden niet echt iets voor mij is, wil ik me aan columns wel eens wagen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben niet ontevreden over de oude, maar een paar nieuwe zou ik helemaal niet erg vinden ^^
    Ik zou zelf Nana/Freljords voorstellen, die is ontzettend goed.

    Overkill schreef:
    Ik weet nog dat ik columnist was, the good old days... Om eerlijk te zijn lees ik bijna nooit colums, ik zit gewoon nooit op de homepage dus dan kijk je er nogal makkelijk overheen. Zonde eigenlijk, als je nagaat hoe leuk ze meestal geschreven zijn.
    Of we nieuwe columnisten kunnen gebruiken durf ik eigenlijk niet te zeggen, maar het zou sowieso wel leuk zijn als ze wat meer aandacht kregen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    I VOLUNTEER.c= Lijkt me supertof!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Escapism schreef:
    Eigenlijk is mijn interesse voor de columns pas gekomen sinds Columns Of The Month. Maar echt the columns die momenteel geschreven worden lees ik nog niet echt, maar het lijkt me wel weer tof om columns te schrijven.

    Sowieso ben ik voor verkiezingen. :Y)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Misschien moet er zoiets komen dat je je kunt abonneren op columns van alle/bepaalde columnisten. Misschien is het ook een idee dat columns automatisch in de spotlight komen?


    You were born original, don't die as a copy.

    Debbaut schreef:
    Ik lees ze af en toe, het lijkt me wel leuk als er een of twee bijkomen aangezien het soms(ik zeg soms) wel eens wat langer duurt voor er een nieuwe column verschijnt.


    wat was dit ookalweer

    SPECS schreef:
    I VOLUNTEER.c= Lijkt me supertof!(:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded