• Beste users,

    Wij vroegen ons laatst af of we nog meer columnisten nodig hebben Op het moment zijn er zes columnisten en we weten niet zo goed of dat er genoeg zijn of niet. Wij zouden het erg leuk vinden om nieuwe columnisten aan te nemen, maar het gaat uiteindelijk om jullie. Jullie zijn degenen die de columns gaan lezen en die misschien wel columnist willen worden. Daarom vinden wij jullie mening erg belangrijk. We kunnen wel nieuwe verkiezingen houden, maar als jullie het niet nodig vinden, is dat nogal zinloos.
    Daarom willen we aan jullie vragen of jullie nieuwe verkiezingen willen. Daarnaast zouden we het op prijs stellen als jullie in een reactie zouden willen laten weten of jullie de columns regelmatig lezen en hoe belangrijk jullie ze vinden.

    Groetjes,
    De moderators


    Extra mededeling.

    Beste users,

    In dit topic vroegen we aan jullie- de users of jullie nieuwe columnisten willen. We willen jullie allemaal voor jullie medewerking bedanken! Hier is de uitslag. Omdat de meerderheid nieuwe columnisten wel ziet zitten, gaan we deze bevinding achter de schermen bespreken en houden jullie op de hoogte van verdere nieuws.

    Groetjes,
    het moderatorteam

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 20:17 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 okt 2014 - 21:42 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb erop gestemd dat nieuwe columnisten heel leuk zouden zijn. Persoonlijk vind ik de columns hartstikke leuk om te lezen, het enige jammer is dat er soms best wel wat tijd tussen 2 columns zit. Zelf zou ik het ook leuk vinden om columnist te zijn, maar gezien mijn zeer jonge leeftijd denk ik niet dat het verstandig is/dat het mag. Maar ik wens alvast zeker iedereen succes.

    Indeed, ook ik vind dat er te weinig gepromoot wordt. Maar daar zijn jullie mee bezig heb ik begrepen

    Madel schreef:
    Ik heb erop gestemd dat nieuwe columnisten heel leuk zouden zijn. Persoonlijk vind ik de columns hartstikke leuk om te lezen, het enige jammer is dat er soms best wel wat tijd tussen 2 columns zit. Zelf zou ik het ook leuk vinden om columnist te zijn, maar gezien mijn zeer jonge leeftijd denk ik niet dat het verstandig is/dat het mag. Maar ik wens alvast zeker iedereen succes.

    Indeed, ook ik vind dat er te weinig gepromoot wordt. Maar daar zijn jullie mee bezig heb ik begrepen


    Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar er is geen minimumleeftijd voor functies op Q, dus ook niet voor columnisten. Als er een verkiezing komt en het lijkt je leuk om mee te doen, moet je dat gewoon doen. Dat mensen ouder zijn dan jij betekent niet automatisch dat ze ook beter zijn in alles. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Madel schreef:
    Ik heb erop gestemd dat nieuwe columnisten heel leuk zouden zijn. Persoonlijk vind ik de columns hartstikke leuk om te lezen, het enige jammer is dat er soms best wel wat tijd tussen 2 columns zit. Zelf zou ik het ook leuk vinden om columnist te zijn, maar gezien mijn zeer jonge leeftijd denk ik niet dat het verstandig is/dat het mag. Maar ik wens alvast zeker iedereen succes.

    Indeed, ook ik vind dat er te weinig gepromoot wordt. Maar daar zijn jullie mee bezig heb ik begrepen

    Zoals square al zegt doet je leeftijd er niet toe. Het draait hier vooral om hetgeen wat geschreven wordt, dus je kan altijd meedoen als er verkiezingen komen! =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben een diehard column lezer ^^
    Ik lees alle columns en kijk erg naar de nieuwe uit. Ik vind ze geweldig geschreven en ik vind dat er meer aandacht aan besteed moet worden.
    Een promotie of een spotlight.
    Verder vind ik de zes columnisten wel goed en zijn ze met genoeg, maar er kunnen er altijd nog bijkomen!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik lees de columns bijna altijd, tenzij ik geen tijd heb. Als er nieuwe verkiezing worden gehouden denk ik dat ik ook en poging ga wagen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    columniste worden lijkt me wel leuk...
    Als er een wedstrijd daarvoor wordt georganiseerd denk ik we dat ik mee doe

    Beste users,

    In dit topic vroegen we aan jullie- de users of jullie nieuwe columnisten willen. We willen jullie allemaal voor jullie medewerking bedanken! Hier is de uitslag. Omdat de meerderheid nieuwe columnisten wel ziet zitten, gaan we deze bevinding achter de schermen bespreken en houden jullie op de hoogte van verdere nieuws.

    Groetjes,
    het moderatorteam


    -

    Leukleuk! Hopelijk komen er inderdaad verkiezingen. *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ik kijk vaak naar de titels en als iets mij aanspreekt dan lees ik het


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Hmm... Ik ben benieuwd. Ik denk dat ik zelf ook maar eens een poging ga wagen als er inderdaad verkiezingen komen.


    For those I love, I will sacrifice