• Beste users,

    Wij vroegen ons laatst af of we nog meer columnisten nodig hebben Op het moment zijn er zes columnisten en we weten niet zo goed of dat er genoeg zijn of niet. Wij zouden het erg leuk vinden om nieuwe columnisten aan te nemen, maar het gaat uiteindelijk om jullie. Jullie zijn degenen die de columns gaan lezen en die misschien wel columnist willen worden. Daarom vinden wij jullie mening erg belangrijk. We kunnen wel nieuwe verkiezingen houden, maar als jullie het niet nodig vinden, is dat nogal zinloos.
    Daarom willen we aan jullie vragen of jullie nieuwe verkiezingen willen. Daarnaast zouden we het op prijs stellen als jullie in een reactie zouden willen laten weten of jullie de columns regelmatig lezen en hoe belangrijk jullie ze vinden.

    Groetjes,
    De moderators


    Extra mededeling.

    Beste users,

    In dit topic vroegen we aan jullie- de users of jullie nieuwe columnisten willen. We willen jullie allemaal voor jullie medewerking bedanken! Hier is de uitslag. Omdat de meerderheid nieuwe columnisten wel ziet zitten, gaan we deze bevinding achter de schermen bespreken en houden jullie op de hoogte van verdere nieuws.

    Groetjes,
    het moderatorteam

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 20:17 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 okt 2014 - 21:42 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Puzzlette schreef:
    Wat ik jammer vind aan columns, is de promotie ervan. Ik vind dat ze heel goed worden geschreven, maar niet genoeg aandacht krijgen naar mijn mening. Ik zou bijv. via de Nieuwsbrief er meer aan doen, want volgens mij wordt die door veel Quizletters gelezen.

    Nu over op de eigenlijke vraag: als ik niet vergeet om columns te lezen, dan vind ik het geweldig om te lezen. Ik zou het ook leuk vinden als er meer coumnisten komen, zodat er meer te lezen valt. Mij lijkt columnist worden leuk, omdat ik juist het sterkste ben ik columns en het leuk vind, maar ik vind met name dat er verkiezingen moeten komen omdat er veel mensen zijn die goed kunnen schrijven en zo actuele zaken en dingen die ons jongeren bezighoudt kunnen vertellen in de vorm van woorden. Toch wil ik benadrukken dat dan in mijn ogen wel colums meer moeten worden gepromoot, omdat ze dat wel waard zijn, vind ik.

    N.B.: Ik zelf merk dat als ik niet toevallig er voorbij kom, ik ze niet snel lees, terwijl ik tijdens het lezen er wel altijd van geniet. Ikzelf mis de reclame voor de columns, maar dat kan aan mij liggen.

    Over de columns meer belichten: daar zijn we mee bezig, maar het is moeilijk. Het is niet dat iedereen het schrijft, dus er komt geen extra kopje voor in de zwarte balk.
    Momenteel staan de laatst verschenen columns op de homepage en alle columns kan je terugvinden onder 'Overige'. De columns die afgelopen week geschreven zijn komen automatisch in de nieuwsbrief.

    We hadden zelf wel mogelijke ideetjes, maar daar hebben we nog geen feedback op. Maar we zijn ons er van bewust dat de columns ondergepromoot zijn, maar het moeilijke is om ze meer in de picture te krijgen. =S


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik lees graag de columns, maar ik baal dat het vaak lang duurt voordat er weer nieuwe komen (ook al snap ik dat best).
    Bovendien zou ik graag best mee willen doen aan de verkiezingen ;x


    Not all those who wander are lost.

    Ik lees ze vaak als de titel me aanspreekt. En als ik niet vergeet te kijken of er nieuwe zijn, daardoor mis ik ze best vaak omdat niet altijd even snel nieuwe collums erop komen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Novoselic schreef:
    Ik vind het trouwens superleuk dat jullie ons ook laten beslissen of we er nieuwe willen of niet, dat was ik nog vergeten te zeggen. ;D

    Dat vind ik echt heel erg lief van je om te zeggen, dankjewel. ^^ (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Scandal schreef:
    (...)
    Over de columns meer belichten: daar zijn we mee bezig, maar het is moeilijk. Het is niet dat iedereen het schrijft, dus er komt geen extra kopje voor in de zwarte balk.
    Momenteel staan de laatst verschenen columns op de homepage en alle columns kan je terugvinden onder 'Overige'. De columns die afgelopen week geschreven zijn komen automatisch in de nieuwsbrief.

    We hadden zelf wel mogelijke ideetjes, maar daar hebben we nog geen feedback op. Maar we zijn ons er van bewust dat de columns ondergepromoot zijn, maar het moeilijke is om ze meer in de picture te krijgen. =S

    Ik vind het voorstel van SPECS om columns automatisch/gratis in de Spotlight te laten zetten best wel goed, en misschien kan er wel zoiets naast de top verschijnen (dus als: check ook deze columns, naast top stories/quizzen vandaag)? Ik weet het niet, ik zeg maar wat dingen, ik heb echt totaal geen idee of het wel programmeerbaar is en of jullie überhaupt wel op zoek zijn naar voorstellen van bemoeizuchtige users, hehe. Maar ik zit al een tijdje in m'n hoofd met zoiets. :'D

    En graag gedaan hoor, Annemarije. (bloos)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik lees geen columns en zou ook niet weten waar ze staan.
    Ik ontvang de nieuwsbrief niet en ben er ook niet van op de hoogte of er ergens een pagina is met alle nieuwe columns of zo?


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Ik lees geen columns en zou ook niet weten waar ze staan.
    Ik ontvang de nieuwsbrief niet en ben er ook niet van op de hoogte of er ergens een pagina is met alle nieuwe columns of zo?

    Hier vind je ze.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als dit topic een paar maanden geleden op het forum zou verschijnen, zou ik me afvragen wat een column is. Ik weet het nu alleen maar vanwege alles wat jullie erover vertellen op het forum, maar echt, ik heb nooit vrijwillig een column van iemand gelezen. Echt nooit van mijn leven. Hoewel ik wel weet waar ik de columns kan vinden. Maar omdat er zo weinig mee wordt gedaan op het forum (bv. het wordt niet in de nieuwsbrief geplaatst) lees en kijk ik er ook nooit naar. Misschien komt dat omdat ik me op Q nooit verveel. Maar goed, ik heb dus nooit een column aangeklikt, misschien ooit per ongeluk en/of te kijken wat het precies is, maar nooit actief columns gelezen. Daarom boeit het me niet echt of er verkiezingen komen, want ik doe er in ieder geval niet aan mee. Het lijkt me niet zo interessant iets te doen voor Q, wat anderen wel lezen, terwijl ik andere columns nooit lees. Het lijkt me eigenlijk ook geen boeiende functie.


    Some people are art and do art at the same time

    De columns staan trouwens wél in de nieuwsbrief, helemaal onderaan.


    I am an idiot, I move.

    Jernbanetorget schreef:
    De columns staan trouwens wél in de nieuwsbrief, helemaal onderaan.


    Ik denk dat mensen daar nog niet eens geraken, of althans, een deel. Het is juist dat ik zoek naar mijn eigen column af en toe, anders valt het helemaal niet op.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 20:33 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien voor de mensen die willen een notificatie als er een nieuwe column is geschreven?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik denk dat mensen daar nog niet eens geraken, of althans, een deel. Het is juist dat ik zoek naar mijn eigen column af en toe, anders valt het helemaal niet op.


    Of het valt eerder op als ze er niet staan, dan wanneer ze er wel staan. :p
    In ieder geval stond er deze week dacht ik geen column in, toch?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stapper schreef:
    Ik heb nog nooit een column gelezen en.. eerlijk gezegd heb ik er ook niet echt behoefte aan ofzo. Dus ja, voor mij maakt het vrij weinig uit x].


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Escapism schreef:
    (...)

    Of het valt eerder op als ze er niet staan, dan wanneer ze er wel staan. :p
    In ieder geval stond er deze week dacht ik geen column in, toch?

    Ze staan er alleen in in de week dat ze aangemaakt zijn, dus als er in de vorige week geen nieuwe column is verschenen, dan staan ze ook niet in de nieuwsbrief.


    I am an idiot, I move.

    Langs de ene kant lijkt columns schrijven me echt awesome, maar langs de andere kant heb ik er echt geen tijd voor, haha. Mais bon, ik vind dat er wel een paar nieuwe mogen bijkomen. Ik lees graag columns!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried