• Beste users,

    Wij vroegen ons laatst af of we nog meer columnisten nodig hebben Op het moment zijn er zes columnisten en we weten niet zo goed of dat er genoeg zijn of niet. Wij zouden het erg leuk vinden om nieuwe columnisten aan te nemen, maar het gaat uiteindelijk om jullie. Jullie zijn degenen die de columns gaan lezen en die misschien wel columnist willen worden. Daarom vinden wij jullie mening erg belangrijk. We kunnen wel nieuwe verkiezingen houden, maar als jullie het niet nodig vinden, is dat nogal zinloos.
    Daarom willen we aan jullie vragen of jullie nieuwe verkiezingen willen. Daarnaast zouden we het op prijs stellen als jullie in een reactie zouden willen laten weten of jullie de columns regelmatig lezen en hoe belangrijk jullie ze vinden.

    Groetjes,
    De moderators


    Extra mededeling.

    Beste users,

    In dit topic vroegen we aan jullie- de users of jullie nieuwe columnisten willen. We willen jullie allemaal voor jullie medewerking bedanken! Hier is de uitslag. Omdat de meerderheid nieuwe columnisten wel ziet zitten, gaan we deze bevinding achter de schermen bespreken en houden jullie op de hoogte van verdere nieuws.

    Groetjes,
    het moderatorteam

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 20:17 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 okt 2014 - 21:42 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Columns zijn leuk maar zoals ze nu zijn voelt het alsof het wat underdogs zijn op Q zijn. Een beetje vergeten en in een hoekje gedrukt. Wat best erg jammer is, want als je de tijd neemt om ze een door te nemen stoot je echt op uitmuntende literatuur soms. Ik vind ze ontspannend en vooral leuk om te lezen. Dus ik ben voor de verkiezingen.

    Ik zou ervan smullen om meer columns te lezen. En misschien zelf om eens te beginnen als columnist.


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Ik lees eigenlijk alleen columns die in de nieuwsbrief staan en waarvan de titel me aanspreekt.
    Maar mij maakt het helemaal niks uit of er wel of niet nieuwe columnisten komen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Misschien een hele, maar dan ook hele domme vraag voor iemand die al drie (bijna vier) jaar op Quizlet zit. Maar waar zijn die columns te vinden tho :X


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja goed idee! Ik heb op ja gestemd. (: En de mogelijkheid dat columns wat meer aandacht krijgen lijkt me ook wel een goeie inderdaad.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    KillianHook schreef:
    Misschien een hele, maar dan ook hele domme vraag voor iemand die al drie (bijna vier) jaar op Quizlet zit. Maar waar zijn die columns te vinden tho :X


    Onder het kopje ''Overige'', en ook op de hoofdpagina van Q, en wanneer er die week columns geschreven zijn, komen ze ook in de nieuwsbrief. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Onder het kopje ''Overige'', en ook op de hoofdpagina van Q, en wanneer er die week columns geschreven zijn, komen ze ook in de nieuwsbrief. (:

    Inderdaad!=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Bepaalt de uitslag van de poll ook daadwerkelijk of er columnistenverkiezingen komen? Zo ja, dan gok ik erop dat die er namelijk wel zullen komen. :p Zou wel tof zijn. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Bepaalt de uitslag van de poll ook daadwerkelijk of er columnistenverkiezingen komen? Zo ja, dan gok ik erop dat die er namelijk wel zullen komen. :p Zou wel tof zijn. c:


    Worden dan wel verdomd zware verkiezingen haha, volgens mij wil ongeveer de helft wel columnist worden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dandy schreef:
    (...)

    Worden dan wel verdomd zware verkiezingen haha, volgens mij wil ongeveer de helft wel columnist worden


    Hahaha trueee! :')
    Mjah, voor de moderatorverkiezingen bijvoorbeeld melden zich toch ook steeds weer heel veel mensen aan? Ik denk dat zoiets wel bij iedere verkiezing is, eigenlijk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Hahaha trueee! :')
    Mjah, voor de moderatorverkiezingen bijvoorbeeld melden zich toch ook steeds weer heel veel mensen aan? Ik denk dat zoiets wel bij iedere verkiezing is, eigenlijk.


    Ja dat zal wel inderdaad. Had het hier misschien minder verwacht omdat heel veel mensen ook geen columns blijken te lezen enzo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dandy schreef:
    (...)

    Ja dat zal wel inderdaad. Had het hier misschien minder verwacht omdat heel veel mensen ook geen columns blijken te lezen enzo


    Dat is wel weer zo, inderdaad. Ik vind het wel tegenstrijdig dat iedereen wel columnist wil worden, maar dat veel mensen de columns eigenlijk niet lezen. :')
    Hoewel ik daar niets over mag zeggen, want ik lees pas columns sinds COTM. :x haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Bepaalt de uitslag van de poll ook daadwerkelijk of er columnistenverkiezingen komen? Zo ja, dan gok ik erop dat die er namelijk wel zullen komen. :p Zou wel tof zijn. c:


    Zou enigszins apart zijn als we het jullie zouden vragen en dat vervolgens aan de kant zouden schuiven, niet? (;

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 16:48 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Inquisitor schreef:
    (...)

    Zou enigszins apart zijn als we het jullie zouden vragen en dat vervolgens aan de kant zouden schuiven, niet? (;


    Dat is wel weer zo, inderdaad. :p
    Maar misschien dat jullie achter de schermen hebben overlegd en het toch niet nodig vonden? *zoekt verwoed naar een excuus voor mijn domme opmerking* :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mij lijkt het cool. (;

    JamesPotter schreef:
    Om eerlijk te zijn, lees ik bijna nooit de columns. Heel soms als ik me verveel, lees ik er vlug eentje door, maar eigenlijk lees ik ze nooit.


    None but ourselves can free our minds.