• Arrendale State Prison


    Regels

    ° Minimum van 300 woorden.
    ° Bestuur enkel je eigen personage, tenzij
    je toestemming hebt van een ander.
    ° Geen Gary-Stu's en Mary Sue's.
    ° 16+ is toegestaan.
    ° Naamsveranderingen doorgeven.
    ° Alleen ik maak nieuwe topics.
    ° Maximaal 3 personage's, in variatie.
    ° Ruziemaken doe je maar ergens anders.
    ° Reserveringen blijven 5 dagen staan.
    ° Geef mensen de kans om rustig te reageren.
    ° Hou het realistisch!

    Topics

    Rollentopics: 1
    Praattopics: 1, 2
    Speeltopics: 1



    Arrendale State Prison, een gevangeniscomplex die beide sekses huist in Georgia. Waarom? Vanwege bezuinigingen. Deze gevangenis leidt daar erg onder, er wordt op van alles bezuinigd. Dit valt ook wel te merken aan het gebrek aan personeel. Ze proberen het gevangenisleven zo gemakkelijk en goed mogelijk te laten verlopen, maar er gebeurd altijd wel iets. De gevangenen zitten er natuurlijk ook niet voor niks.


    Rollen

    Gevangenen:

    ° Ivy "Smiley" Leone - 24 - Twisty 1,2
    ° Pilar Soledad Cruz - 23 - Wallace 1,9
    ° Devina "Dracula" May Black - 25 - Ambrose 1,9
    ° Laylah "Angel" Adkins - 26 - Yoda 1,5
    °
    ° Tabitha Hazel Guthrie - 25 - Gardenzio 1,5

    ° Nick "Barbie" Olsen - 32 - Assassin 1,1
    ° Duncan "Bad Luck" Henderson - 30 - Wallace 1,7
    ° Hayden "Spikey" Adams - 27 - Californication 1,6
    ° Floyd "Siren" Castiel Straye - 23 - Rekkles 1,8
    ° Aidan "Creep" Dean Thomson - 21 - C_A_L_M_ 1,3
    °

    Medewerkers:

    ° Cipier - Geneviva Amelia Jones - 27 - C_A_L_M_ 1,4
    ° Cipier - Catharina Penelope Gates - 25 - Gellert 1,6
    ° Cipier - Toran Celestine Harley Montgomery - 26 - Dumbledore 1,10

    ° Cipier - James "groentje" Redford - 24 - Assassin 1,5
    ° Psycholoog - Trevor "Manipulator" Goode - 28 - GrumpyCat 1,7
    ° Arts - Trenton Sawyer - 35 - Ambrose 1,9


    Invullijstjes

    Rol: Gevangene
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: 18+
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Misdaad:
    Extra:

    Rol: Medewerker
    Naam:
    Leeftijd: 22+
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beroep: Cipier, arts, verpleegkundige, psycholoog, directeur, etc.
    Extra:


    Rooster

    7:00 - opstaan
    8:00 - douchen
    8:30 - ontbijt
    10:00 - vrije tijd
    12:00 - lunch
    13:30 - vrije tijd
    18:00 - diner
    19:30 - mogelijkheid om film te kijken
    22:00 - slapen


    De gevangenis bestaat uit twee vleugels en een middengedeeltes waar je de gezamenlijke ruimtes vind. Een vleugel voor mannen en eentje voor vrouwen. Elke cel heeft een stapelbed, wat betekend dat iedereen een (willekeurige) celgenoot krijgt. Aan het einde van elke vleugel vind je douches. De gezamenlijke ruimtes bestaan uit een kantine, een recreatiezaal, een tuin buiten en een kapel. Verder heb je ook nog ruimtes waar gevangenen niet mogen komen, zoals de koffieruimte van de cipiers, de ziekenzaal en de kantoren.
    Elke gevangene krijgt standaard gevangeniskledij, wat bestaat uit een donkerblauw overal met lange lange mouwen, een donkerblauwe broek, een donkerblauwe jas voor als het koud is, een grijs shirt met lange mouwen, een wit t-shirt en een witte top. Ze krijgen ook een donkerblauwe muts en grijze schoenen zonder veters. Ze mogen echter ook door de gevangenis goedgekeurde kleding dragen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 19:56 ]


    Your make-up is terrible

    Gates is wel af zo, denk ik c:


    Tijd voor koffie.

    Er is zojuist een rol voor een mannelijke gevangene vrijgekomen!


    Your make-up is terrible

    ^ Mijn vingers tintelen heel erg om te schrijven en ik wil heel graag weer aan een rpg beginnen, dit is mijn enigste rpg waar ik nu op dit moment aan meedoe, of ik meteen goede stukken kan schrijven weet ik niet - hopelijk wel. Ik zou dus heel graag de mannelijke gevangene, die vrij is gekomen, willen, maar ik moet wel even van tevoren zeggen dat ik niet altijd even snel kan antwoorden.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 21:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    ^ Mijn vingers tintelen heel erg om te schrijven en ik wil heel graag weer aan een rpg beginnen, dit is mijn enigste rpg waar ik nu op dit moment aan meedoe, of ik meteen goede stukken kan schrijven weet ik niet - hopelijk wel. Ik zou dus heel graag de mannelijke gevangene, die vrij is gekomen, willen, maar ik moet wel even van tevoren zeggen dat ik niet altijd even snel kan antwoorden.


    Dat is niet erg hoor, snel reageren is niet verplicht! Ik zet je erbij.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is niet erg hoor, snel reageren is niet verplicht! Ik zet je erbij.

    Okay! Ik zal er zo een begin aan maken.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 22:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    O, ik had Tabitha trouwens 25 gemaakt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.



    Rol: Medewerker
    Naam: Trevor "Manipulator" Goode. Trevor heeft zijn bijnaam "Manipulator" gekregen, omdat hij mensen enorm manipuleert en daardoor achter informatie kan komen die ze in in de eerste instantie niet vrij zouden geven. Zijn voornaam komt van de doopnaam van zijn inmiddels overleden opa die George Trevor Goode heet. Wat de achternaam Goode betekent is niet bekend, want de naam heeft niet echt een betekenis.
    Leeftijd: 28. Hij is jarig op 19 april.
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Trevor is kort omschreven een intelligente en manipulatieve man. Hij is niet makkelijk te manipuleren, maar manipuleert andere mensen wel vrij makkelijk. Hij weet mensen zo om te praten dat ze zelfs hun diepste geheimen onthullen, zelfs als ze dit zelf eigenlijk niet willen. Trevor heeft veel mensenkennis. Hij weet precies hoe hij mensen naar zijn hand kan zetten zodat ze doen wat hij wil. Hij kan mensen breken door op een bepaalde manier met ze te praten. Dit was onder andere handig bij zijn vorige baan. Hij werkte eerst bij de politie en moest met mensen praten die eigenlijk dingen op moesten gaan biechten, maar dit niet deden. Hij leidde onder andere de ondervragingen. Hij vond dit werk na een tijd, ongeveer vijf jaar, niet meer zo leuk. Toen koos hij ervoor om bij de gevangenis te gaan werken. Hij is alles behalve een leuke man om mee om te gaan. Vrouwen behandelt hij niet echt vriendelijk en met de meeste mannen zoekt hij ruzie. Hij is een echte rokkenjager. Als het hem lukt om een leuke vrouw te scoren, maar hij volop gebruik van haar. Een wil om zijn negatieve en manipulatieve kant te veranderen is er ook niet echt. Hij kan best wel asociaal zijn en denkt meestal eerst aan zichzelf, dan pas aan de ander. Hij is als het op romances aankomt een enorme flirt. Hij doet niet echt zijn best om relaties te onderhouden, durft zich ook niet te binden, maar vindt het wel leuk om te flirten. Hij heeft bindingsangst. Hij is bang om zich aan een persoon te binden en daarmee de plezieren van het kunnen flirten met allerlei andere vrouwen kwijt te raken. Trevor kan ook erg goed toneel spelen. Hij kan in eerste instantie heel geïnteresseerd overkomen en helemaal zijn best doen om diegene voor zich te winnen. Degene die daar dan de dupe is komt hartstikke bedrogen uit. Als hij zijn informatie heeft, hetgeen wat hij wil, laat hij diegene keihard vallen. Dit is ook de reden dat hij eigenlijk maar weinig vrienden heeft. Trevor komt naast werk zijn huis ook niet ontzettend veel uit om contact te zoeken met anderen. Ook een groot deel van zijn familie wil niets meer met hem te maken hebben. Het kan hem niet veel schelen, want hij is ontzettend onverschillig. Waar hij echter wel veel om geeft, zijn - zijn huisdieren. Hij heeft een hond met de naam 'Bruce' en een kat met de naam 'Devil'. De dieren heeft hij uit een asiel gehaald, want ze zouden afgemaakt worden. Hij is dus niet altijd een onverschillige, meedogenloze en manipulatieve man. Hij heeft zeker wel een hart, maar de meeste mensen is het nog niet gelukt om zo diep te prikken dat ze dat hart ook daadwerkelijk kunnen vinden.
    Uiterlijk: Trevor heeft een vlotte uitstraling met zijn korte kapsel en doodgewone kledingstijl. Hij heeft een vrij kort kapsel dat donker van kleur is. Hij styled het vaak met wax. Hij is best wel ijdel en vindt het belangrijk dat zijn gezicht er mooi uitziet. Mede daarom houdt hij ook zijn wenkbrauwen bij. Hij heeft een slordige stoppelbaard. Zijn ogen zijn goudbruin van kleur en hebben een strijdlustige glans om achter alle informatie te komen die hij maar kan krijgen. Trevor draagt graag t-shirts met een spijkerjasje eroverheen, of een blouse, met een spijkerbroek. Hij heeft een lengte van ongeveer 1 meter 85, dus hij is niet super lang.
    Beroep: Psycholoog
    Extra: Hij heeft geen relatie, omdat hij bindingsangst heeft. Hij is wel eens verliefd geweest, maar dat verdween vrij snel weer toen zijn bindingsangst in beeld kwam. Hij heeft er ook nooit therapieën voor gevolgd of andere dingen ondernomen om er van af te komen, omdat hij vindt dat het niet zo'n erg probleem is. Zijn moeder, die hij echter nog maar weinig spreekt, maakt zich nog wel heel erg zorgen om hem. Ze is bang dat hij ontspoort en een fout maakt die zijn leven verpest.
    Stukje geschiedenis: Trevor werd geboren in het ziekenhuis, omdat er iets fout was met zijn hart. Het klopte maar zwakjes en het einde voor Trevor leek in zicht toen de bevalling langzaamaan dichterbij kwam. Hij overleefde het echter wel en groeide goed op totdat zijn moeder op zijn tiende levensjaar kwam te overlijden aan een vreselijke ziekte waar ze maar een halfjaar tegen kon vechten. Trevor was ontroostbaar toen zijn vader na enkele jaren weer een nieuwe vriendin vond. Toen is er een knop in hem omgezet die hem compleet heeft verandert van een betrouwbaar en vriendelijke persoon naar een manipulatieve, gemene persoon. Hij deed dingen die andere mensen zouden verafschuwen en daardoor wilde uiteindelijk ook zijn familie niets meer met hem te maken hebben. Aan het begin vond hij het erg, maar nu kan het hem eigenlijk totaal niets meer schelen. Hij is gestopt met het geven om meningen van andere mensen.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 12:16 ]


    26 - 02 - '16

    Hmm, ik vind 'm wel 'ok'. Misschien voeg ik er later wel iets aan toe ^^


    26 - 02 - '16

    Vergeten te zeggen (een van mijn stommiteiten de laatste weken), StarSpangledGir > Lensherr


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    “Ik heb net 11 en een halve maand in een maximum-security gevangenis gezeten, werd vijf keer neergeschoten, en werd ten onrechte veroordeeld voor een misdaad die ik niet heb begaan.”

    Rol: Gevangene
    Naam: Duncan Henderson, but shortly goes by the name of Romero.
    Bijnaam: Dunc, Dunny, maar zijn vrienden plaagden hem vaker met de naam “Donut,” vanwege 'Dunkins' Donut.' Maar in de voorbijgaande jaren heeft hij zijn bijnaam “Bad Luck” gegeven, vanwege dat hij voor de tweede keer ten onrechte veroordeeld is.
    Leeftijd: 30 jr.
    Geslacht: Mannelijk.

    “Alles wat ik probeer te doen is te overleven van
    deze vuile, smerige, ongelooflijke levensstijl die ze me gaven.”


    Innerlijk:
          Hij heeft een charme waar de meeste vrouwen over dromen en als je dat samenvoegt met de strijdlustigheid die hij bezit, zou een andere man hem kunnen beschouwen als een rivaal. Er heerst een soort uitstraling over hem dat je kunt omschrijven als een gevaarlijkheid. Je hoeft niet ernaar te raden om te weten dat hij welzeker een gewaagd en halsbrekend persoon is. Het is geen romantische man, maar dit betekend echter niet dat hij niet kan liefhebben. Als hij een enige klik met een vrouw heeft, zal hij deze dan ook met respect behandelen. In de plek van waar hij vandaan komt, heeft hij mannen gezien die zo weinig respect voor een vrouw hadden. “Een vrouw bracht je in deze wereld, dus je hebt geen recht om zo oneerbiedig te zijn,” zei hij, waarna hij de desbetreffende man een hoekslag tegen zijn hoofd gaf.
          De man houdt ervan om naar feesten te gaan en met vrienden te praten. Weliswaar zijn deze meer bekenden dan echte vrienden. Hij laat zijn innerlijk namelijk niet zo gemakkelijk zien aan een ander en doet zich eigenlijk anders voor dan hij is. Hij houdt zich afstandelijk van wie dan ook en houdt zijn problemen voor zichzelf. Hij koestert degenen die dichtbij hem staan en hij zal je dan ook behandelen als familie.

    Soms is hij erg spraakzaam, maar hij houdt zich vooral afzijdig van ieder ander, behalve zijn bende. Sommige bendeleden van dezelfde gang waar hij in zat, zitten ook in het gevang; dat zijn ook degenen waar hij het meest mee omgaat. Noch vertrouwd hij daar niemand. Ondanks het gemak waarmee hij het vertrouwen van anderen weet te winnen, is hij iemand die op zichzelf is. Hij staat niet toe dat men zich te veel met zijn zaken bemoeit. Komt hij ooit in een moeilijke situatie terecht, dan is hij gewoonlijk zeer wel in staat zich hieruit te redden. Hij is een taaie en zelfs wanneer de dingen zich tegen elkaar keren is hij vaak de eerste die de brokstukken bij elkaar raapt en uitziet naar nieuwe uitdagingen en mogelijkheden.
          De man heeft een neiging om alles en iedereen steevast uit te schelden - op een luchtige manier; hierdoor denkt hij dat hij grappig is, maar meer dan de helft van de tijd vindt hij zichzelf meer grappiger dan dat anderen dat vinden. Hij mag dan gemeen en bekrompen van opvatting zijn, maar hij is altijd eerlijk. Wat heeft het voor nut als je liegt? Echter zou hij nooit zijn maten verraden - hij is geen verklikker. Je kan pas de vertrouwen van iemand winnen, als je de geheimen geheim houdt; vindt hij.

          Hij heeft weleens gehoord dat men hem alert en veerkrachtig vindt, wat hij niet in de wind zal slaan, want hij herkent deze karaktereigenschappen. De sterke wil dat hij van zijn moeder heeft geërfd, zorgt ervoor dat hij ook geen enkele kans voorbij laat lopen. Als iemand hem aan zou bieden om uit de gevangenis te breken, zal hij deze aannemen, voor zijn zus. Je zou dit dus kunnen opvatten als dat hij bij gelegenheid niet opziet tegen het nemen van risico's. Is er een belangrijk doel voor hem te bereiken? Beschermt hij daarmee degenen die dichtbij hem het hart staan? Dan gaat hij ervoor.
          Hij is een harde en vlijtige werker en is erg opmerkzaam. Wie met wie praat, wat ze zeggen en zelfs of er een andere ritme ontstaat dan de saaie die hij elke dag heeft.
          Ondanks zijn vele goed eigenschappen heeft hij ook zijn zwakke kanten. Hij kan hebzuchtig zijn en af en toe veel meer hooi op zijn vork nemen dan hij eigenlijk aan kan.

    Uiterlijk:
    Zijn huidskleur heeft een chocoladebruine kleur die versiert zijn met meerdere zwarte tatoeages, op zijn armen, buik en rug. Vanwege de straatgevechten die hij in zijn omgeving en woonplaats had, heeft hij hieraan kleine tot grote littekens aan overgehouden – zowel emotioneel getekend, als op zijn lichaam.
          Hij heeft grote, volle lippen en zijn gebit heeft witte tanden, waar enkele gekleurde vlekken op zit – vanwege het roken.
          Meestal heeft hij een enkele ketting om zijn nek hangen, of dit nu een simpele zilverkleurige is of eentje met een kruis eraan, hij heeft er eentje om zijn nek hangen. Hij is een gelovige man en gelooft in de Heer daarboven, waar hij vaak naar bid.
          Zijn kledingstijl is simpelweg te beschrijven als baggy en simpel. Hij draagt het meest van de tijd zijn broek te groot en een tanktop erboven.

    Misdaad: Is onschuldig.
    Een van zijn maten, Tyrell genaamd, werkte bij de bouw, illegaal, zo werd hij ook zwart uitbetaald voor de uren die hij werkte. De politie kwam erachter doordat een voorbijganger dit kwam te weten – met als gevolg dat de politie op de bouwplaats een gevecht heeft gehad met enkele werknemers. Ze hadden immers niets verkeerds gedaan, vonden ze, dus was het ook onzin dat ze mee moesten naar het bureau.
          Zijn maat, Tyrell, heeft de politie bedreigd en geslagen. Echter, is hij ontkomen aan de politie en enkele dagen later dood aangetroffen in zijn eigen huis. Wat ik hierbij wel moet vermelden is dat, dat de dag was precies nadat hij informatie doorspeelde aan Duncan.
          Hij wist iets wat hij niet mocht weten en in plaats van dat ze hem doodschoten, schoten ze zijn beste vriend dood – ten teken als waarschuwing en geheimhouding; dat niemand anders dit ooit nog te weten kwam. Waar hij nu de schuld van krijgt en nu zijn straf voor moet uitzitten.

    De politie vermoedde dat hij schuldig was, ten aanzien van enkele aanwijzingen; die in zijn richting wezen, dat hij mogelijk een strafbaar feit heeft gepleegd en mede hierdoor werd hij in hechtenis genomen.
          Wat betekend dat er op de crime scene spullen werden aangetroffen die meehielpen met de zaak op te lossen en die in Duncans' richting wezen.

    Extra: -

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 23:35 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat zijn de (veel)genoemde dingen/redenen waardoor de gevangenen vastzitten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Moord


    Bowties were never Cooler

    IamGroot schreef:
    Moord

    In deze RPG zijn daar al best veel van ja.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okay, thanks. Dan weet ik genoeg ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is mijn rol goed zo?

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 23:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.