• Hello, ik vraag me af waar jullie naar uit kijken. (:

    Ik kijk uit naar de kerstvakantie, omdat ik dan wat vrienden van internet ga ontmoeten. En naar de concerten van volgend jaar, o.a. The Script en 5SOS. Ik kan echt niet meer wachten. x)

    En jij?

    Dandy schreef:
    Tot februari, wanneer ik ga studeren in Aberdeen


    Tot februari, wanneer ik waarschijnlijk op kamers ga :)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hm, best wel wat dingen, eigenlijk. De liveshow van Welcome to Night Vale, Avengers 2, NaNoWriMo en de meeting die ik aan het organiseren ben in Groningen, bijvoorbeeld. :3 En het avondeten, want ik heb honger.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    oeh oeh oeh, en het einde van mijn verhaal. gewoon omdat het einde zo awesome is xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik kijk uit naar dit weekend en 25 oktober ;3


    26 - 02 - '16

    Dit weekend! Heb echt zin om weer es een keer keihard te feesten. It's been too long.


    No growth of the heart is ever a waste

    Concert van Ed Sheeran op 3 november(!!!), herfsrvakantie, kerstvakantie, voorjaarsvakantie en in iets mindere mate meivakantie en vooral 26 mei om 4 uur 's middags, want dan heb ik mijn laatste examen gehad (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    1 mei, dan ga ik naar New York! Duurt alleen nog heeeel lang...


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Halloween en Kerstmis (:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 18:41 ]


    16 - 09 - '17

    Het concert van twenty one pilots, en als alles goed gaat ook Wolf Con (een Teen Wolf convention in Amsterdam) en Summer In The City (een Youtube-convention in Londen).


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Naar 30 okt - 2 nov, want dan ben ik in Londen :D


    As travars

    Ik kijk heel erg uit naar de release van Inherent Vice en de derde film van The Hobbit. c;


    Caution first, always.

    Ik kijk uit naar dit weekend, want dat verhuis ik naar mijn kersverse appartementje :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik kijk uit naar 4 november: concert van Lindsey Stirling! :D :D :D


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Verschillende dingen :3
    Zondag, dan ga ik naar het Echt Antwaarps Theater,
    23 oktober, dan heb ik mijn eerst, echte, officiële auditie :3
    15 november, dan ga ik naar Musicals in Concert en zie ik Willemijn Verkaik in het echt *o*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik kijk uit naar aankomende zaterdag, dan ga ik met mijn beste vriend high tea'en. En verder naar de kerstvakantie, dan ga ik 3 daagjes naar Scheveningen met mijn vriend en weer langs een vriendin, die ik al lang niet meer gezien heb. En en ik heb zin in 31 oktober, dan ga ik naar Marco Borsato en in 17 december, dan ga ik naar Dotan :3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.