• Hello, ik vraag me af waar jullie naar uit kijken. (:

    Ik kijk uit naar de kerstvakantie, omdat ik dan wat vrienden van internet ga ontmoeten. En naar de concerten van volgend jaar, o.a. The Script en 5SOS. Ik kan echt niet meer wachten. x)

    En jij?

    Ik kijk uit naar november, want dan ga ik eindelijk uit huis en de projectweek, want dan leren we ondertitelen. O en de herfstvakantie, natuurlijk. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik kijk uit naar de herfstvakantie, naar Sinterklaas, want dan zie ik mijn hele familie een dag lang, naar de kerstvakantie, want dan zie ik mijn familie met kerst ^^, en naar het concert van 5SOS : D

    Weekend, herfstvakantie, dat Mockingjay en the Hobbit uitkomen, de meeting van Q van de Hobbit is en kerstvakantie :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik kijk uit naar niets. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Donar schreef:
    11 dagen tot fright nights voor mij!

    10!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Dat ik weer in mijn bed kan liggen.

    Mijn verjaardag :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Omg ik wil ook naar The Script!!

    En uhm, waar ik naar uit kijk.. Dat mn vriend volgende week zijn nieuwe meubels krijgt, kunnen we eindelijk in een tweepersoons bed liggen;p
    Eenn ik kijk elke woensdag uit naar mijn les op school. Ja serieus, ik kijk uit naar school :Y) We hebben dan mindfulness, kom ik helemaal 'zen' thuis;p En verder.. Ik kijk naar zo veel dingen uit :') De herfstvakantie, waar ik met een vriendin naar Walibi België ga en gewoon t feit dat ik dan een weekje geen school heb, ik kijk uit naar kerst en nieuwjaar vieren en nog vanalles waar ik nu niet op kan komen;p


    Inspiration can hit you any time

    Vakantie *-*
    Al heb ik daarna SE week en zal ik dus veel aan het leren zijn :c.


    i put the fun in funeral