• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Open je ogen
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Please_Charon | Sushita | ?
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    ?

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | ?
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Bates | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25k

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?

    Corday | Peblesse | Enlightened
    30K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?

    alae | Sugarflake | ?
    ?

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    dArtagnan | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    ?

    Soothsayer | Rebirthing | The truth about love
    ?

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?



    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    1234

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 9:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Square schreef:
    Ik vind het zo leuk om te zien dat er ieder jaar weer meer mensen meedoen, en dat er toch ook ieder jaar een paar dezelfde mensen tussen zitten. *O* Hoever zijn jullie met plannen voor wat je gaat schrijven?


    Ik schrijf weer verdr aan hetzelfde verhaal als vorige keer (waar ik sindsdien niet meer aan verder gewerkt heb)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Oh en mijn naam op nano is ook Diaval, met het verhaal Descandens of my imagination :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    (...)

    Ik schrijf weer verdr aan hetzelfde verhaal als vorige keer (waar ik sindsdien niet meer aan verder gewerkt heb)


    Ben ik tenminste niet de enige haha.xD


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ben ik tenminste niet de enige haha.xD


    Na een maand zo intensief schrijven was ik het even helemaal beu, maar ik vind het nog steeds en heel goed idee dus ik zou het graag afwerken^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik wil ook heel graag meedoen, maar helaas is november ook zo'n maand waarin ik 148 dingen tegelijkertijd moet doen. Ik twijfel dus nog een beetje of het reëel is dat ik het ga halen als ik me inschrijf, ook met een laag doel. Toch lijkt het me nog steeds heel leuk, dus dit is ook een stiekem mijn topics berichtje. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Diaval schreef:
    (...)

    Na een maand zo intensief schrijven was ik het even helemaal beu, maar ik vind het nog steeds en heel goed idee dus ik zou het graag afwerken^^


    Nou ja ik vertrok een week voor de maand eindigde op zomervakantie en daarna vond ik de inspiratie niet meer.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Wiarda schreef:
    Ik wil ook heel graag meedoen, maar helaas is november ook zo'n maand waarin ik 148 dingen tegelijkertijd moet doen. Ik twijfel dus nog een beetje of het reëel is dat ik het ga halen als ik me inschrijf, ook met een laag doel. Toch lijkt het me nog steeds heel leuk, dus dit is ook een stiekem mijn topics berichtje. :')


    Geef het gewoon een kans, wat maakt het uit als het niet lukt?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Een hoop mensen die al weten wat ze willen doen. Super! :3


    Bates schreef:
    (...)
    Ik heb het concrete idee, moet enkel nog het verloop van het verhaal wat vastleggen (en een titel bedenken). Jij? :3


    Ik zit op ongeveer hetzelfde punt. Ik heb de personages en ik verzamel al maanden notities en ideeën voor scenes. Die heb ik tot nu toe allemaal op een grote hoop van inmiddels bijna 4k woorden gegooid, maar ik moet er nog een zinnig, soort-van-logisch plot van vormen, al heb ik wel in grote lijnen een idee van wat er moet gebeuren. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Ik wil ook heel graag meedoen, maar helaas is november ook zo'n maand waarin ik 148 dingen tegelijkertijd moet doen. Ik twijfel dus nog een beetje of het reëel is dat ik het ga halen als ik me inschrijf, ook met een laag doel. Toch lijkt het me nog steeds heel leuk, dus dit is ook een stiekem mijn topics berichtje. :')


    Gewoon meedoen, wat maakt het uit als je je doel niet haalt?
    Ik werk ook full-time en november word een heel drukke periode, dus ik heb zelf ook helemaal geen idee of ik wel mijn doel zal halen.
    Maar je doet het toch gewoon voor je plezier?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik heb een pinterest bord voor mijn story aangemaakt, gewoon om alles op te dumpen wat mij aan het verhaal doet denken. Ik denk dat dat wel kan helpen als mijn inspiratie weer eens ver te zoeken is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik heb een pinterest bord voor mijn story aangemaakt, gewoon om alles op te dumpen wat mij aan het verhaal doet denken. Ik denk dat dat wel kan helpen als mijn inspiratie weer eens ver te zoeken is.


    oh dat is handig! Ik wil met dit verhaal een poging doen tot een echt boek. Sleep tight was meer om te zien of het me echt zou lukken. Nu ik de 50k daarmee bereikt heb, hoop ik dat het me gaat lukken. (:

    Ik heb nog geen titel en niets. Alleen de namen van de hoofdpersonen en een vage richtlijn. lol (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Square schreef:
    Ik vind het zo leuk om te zien dat er ieder jaar weer meer mensen meedoen, en dat er toch ook ieder jaar een paar dezelfde mensen tussen zitten. *O* Hoever zijn jullie met plannen voor wat je gaat schrijven?


    Ik ga een verhaal doen waar ik al twee jaar mee in mijn hoofd zit. En dit jaar ga ik het wel halen, want dat mag onderhand wel naar vier jaar (cat).


    "Ignite, my love. Ignite."

    Even een vraagje tussendoor. Welke titel vinden jullie het mooist?

    1. Open je ogen.
    2. Je hoeft alleen maar je ogen te openen.
    3. Open je ogen maar snel. (spoedig, vlug)
    4. En toen opende ik mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 19:24 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    1, want een titel moet niet al te lang zijn. Kort en pakkend zodat je het onthoud.


    You were born original, don't die as a copy.

    Scribe/ Vipera/ Open je ogen maar. / 50k

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 20:30 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!