• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Open je ogen
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Please_Charon | Sushita | ?
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    ?

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | ?
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Bates | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25k

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?

    Corday | Peblesse | Enlightened
    30K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?

    alae | Sugarflake | ?
    ?

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    dArtagnan | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    ?

    Soothsayer | Rebirthing | The truth about love
    ?

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?



    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    1234

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 9:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik gebruik pinterest om inspiratie vandaan te halen, verder heb ik ook notities met van alles over de verhaallijn en verder begin ik gewoon met schrijven ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben al begonnen met mijn verhaal, maar het schiet niet echt op dus lijkt di tme wel een goed idee.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag ik eventjes nieuwsgierig zijn en vragen waar jullie verhalen over gaan? (:


    comfort in c h a o s

    Ik schrijf dit verhaal voor mijn pws, maar het idee zwerft al twee jaar in mijn hoofd rond. Het hoofdpersonage heb ik helemaal uitgewerkt, de setting ook vrij goed. Het plot nauwelijks, dus ik laat me verrassen door mijn improvisatie talent ^^'. Ik heb eigenlijk geen wordgoal, maar ik weet aardig zeker dat ik de 50.000 niet haal :p.


    i put the fun in funeral

    Bates schreef:
    Mag ik eventjes nieuwsgierig zijn en vragen waar jullie verhalen over gaan? (:


    Een sciencefiction verhaal waarin een wetenschapper een soort virtual reality heeft ontwikkeld, waar het bewustzijn van mensen in een coma naar overgeplaatst kan worden.


    i put the fun in funeral

    Ik heb mijn verhaal nog te vaag uitgewerkt om al echt een samenvatting te kunnen geven. Tot nu toe weet ik dat het een soort van 'Dystopian' verhaal gaat worden (dystopian tussen aanhalingstekens, want ik weet niet 100% zeker of die term wel past), en dat het gaat gaan over iemand die in een wereld/land leeft waar alles "perfect" is. Geen misdaad. Geen politie nodig. Al bij een van de eerste zwangerschapstesten kunnen ze een deel van de persoonlijkheid (tenminste de natuurlijke aanleg of hoe je dat dan ook moet noemen) van het ongeboren kind beschrijven. Als die tests agressie en aanleg naar verslavingen en dergelijke eigenschappen aantonen, dan worden er op de een of andere manier aanpassingen gedaan (moet ik nog uitwerken) om die negatieve eigenschappen de kop in te drukken.
    Dat is alles wat ik heb, momenteel.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb het over een jongen die in een stad woont, die opeens bezet en omringt door een enorme muur. Iedereen wordt onderdrukt, maar op een bepaald moment maakt hij een fout en moet hij vluchten.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Bates schreef:
    Mag ik eventjes nieuwsgierig zijn en vragen waar jullie verhalen over gaan? (:

    Mijn verhaal gaat over het toekomstige Duitsland dat overgenomen is door kannibalen die de 'gewone mensen' vangen en eten en een meisje (gewone mens) komt tussen die kannibalen terecht.

    Ik doe trouwens ook mee:
    Corday | Peblesse | Enlightened. Wordgoal weet ik nog niet.


    Take risks and conquer your fears.

    Bates schreef:
    Mag ik eventjes nieuwsgierig zijn en vragen waar jullie verhalen over gaan? (:


    Mijn verhaal gaat over een Zweedse jongen die gek wordt van het leven in de stad, zijn ouders en zijn vriendin. Hij vlucht naar een leeg eilandje om daar in zijn eentje te wonen, zonder iemand iets te laten weten.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bates schreef:
    Mag ik eventjes nieuwsgierig zijn en vragen waar jullie verhalen over gaan? (:


    Engelen. (krul) Ik heb al wel meer dan dat, maar aangezien het plot nog van geen kanten klopt en verre van een logisch geheel vormt, kan ik de rest niet echt kort samenvatten.
    Het idee is om een heel standaard fantasyverhaal te schrijven, maar dan op allerlei vlakken net iets anders, omdat ik me er een beetje aan erger dat alle populaire tiener fantasyverhalen vandaag de dag hetzelfde patroon lijken te volgen (blanke hetero jongen of meisje dat opeens in een bijzondere wereld terecht komt waar hij/zij iemand ontmoet die vervelend lijkt maar de liefde van zijn/haar leven blijkt te zijn, terwijl ze ondertussen ook nog even de wereld redden). Niet dat daar iets mis mee is, maar ik wil weleens wat afwisseling, dus ja, dan zal ik het zelf maar eens moeten proberen. :'D

    En jouw verhaal?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bates schreef:
    Mag ik eventjes nieuwsgierig zijn en vragen waar jullie verhalen over gaan? (:


    Mijn verhaal gaat over een wereld Pawei waar een jonge smid erachter komt dat hij de zoon is van een beroemde held in het land, dat gaat niet altijd goed, want hij die uit de verloren eilanden komt, zoekt naar de steen dat de jongen tot een draak maakt.
    Beetje fantasie en middeleeuwse genre eigenlijk.


    Vampire + Servant = Servamp

    Square schreef:
    (...)

    Engelen. (krul) Ik heb al wel meer dan dat, maar aangezien het plot nog van geen kanten klopt en verre van een logisch geheel vormt, kan ik de rest niet echt kort samenvatten.
    Het idee is om een heel standaard fantasyverhaal te schrijven, maar dan op allerlei vlakken net iets anders, omdat ik me er een beetje aan erger dat alle populaire tiener fantasyverhalen vandaag de dag hetzelfde patroon lijken te volgen (blanke hetero jongen of meisje dat opeens in een bijzondere wereld terecht komt waar hij/zij iemand ontmoet die vervelend lijkt maar de liefde van zijn/haar leven blijkt te zijn, terwijl ze ondertussen ook nog even de wereld redden). Niet dat daar iets mis mee is, maar ik wil weleens wat afwisseling, dus ja, dan zal ik het zelf maar eens moeten proberen. :'D

    En jouw verhaal?

    Je maakt me nieuwsgierig! :'D

    Mijn verhaal is net zoals in april weer een supernatural fic. ;3 Dit keer een Sam/Gabriel serial killer!AU, waarin Sam een seriemoordenaar is die handeld vanuit een soort 'psychose' (hoewel psychose er niet exact het juiste woord voor is). Hij ziet sinds Mary (zijn moeder) gestorven is bepaalde mensen als demons, volledig zwarte ogen, attitude, het hele pakket. Op een bepaald moment ziet hij Gabe, waarvan hij eerst ook denkt dat hij een demon is. Hij begint de moord op Gabe te plannen, maar aangezien Gabe na een tijd steeds minder tekenen vertoont van het demon zijn, kan hij het moreel gezien niet. Hierna gebeurt er nog wat, maar dat moet ik nog uit plannen.

    Eigenlijk zou ik eerst een ander verhaal moeten afmaken voor de Sabriel Big Bang, maar goed, dat maakt nu eventjes niet zo veel uit. n.n

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 19:27 ]


    comfort in c h a o s

    Ik voel me heel lame, maar ik ga werken aan een fanfictie. Dat kan toch? Ik ben er al superlang mee bezig en ik wil het eigenlijk gewoon een keer afronden.
    Ik heet trouwens Constante op NaNoWriMo.


    Deep inside, I've never felt alive

    Norton schreef:
    Ik voel me heel lame, maar ik ga werken aan een fanfictie. Dat kan toch? Ik ben er al superlang mee bezig en ik wil het eigenlijk gewoon een keer afronden.
    Ik heet trouwens Constante op NaNoWriMo.

    Ja tuurlijk. (: Dat doe ik ook.


    comfort in c h a o s

    Bates schreef:
    (...)
    Ja tuurlijk. (: Dat doe ik ook.

    Oké, dan is mijn verhaal Unforgettable || James Potter & Lily Evans. Je mag er ook gewoon Unforgettable neerzetten.


    Deep inside, I've never felt alive