• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Open je ogen
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Please_Charon | Sushita | ?
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    ?

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | ?
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Bates | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25k

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?

    Corday | Peblesse | Enlightened
    30K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?

    alae | Sugarflake | ?
    ?

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    dArtagnan | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    ?

    Soothsayer | Rebirthing | The truth about love
    ?

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?



    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    1234

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 9:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Je mag mij ook op de lijst zetten; mijn naam op NaNo is FlyingBird.


    -

    Ik doe mee, met een nieuw verhaal - en ik ben al aan een berg verhalen aan het schrijven - dat hopelijk genoeg is om 50k tekrijgen. We zullen zien. GreyWolfMoon op NaNo.


    Ex astris, sciencia

    De lijst is aangepast! Zelf zit ik nog te twijfelen wat mijn goal word, eigenlijk moet ik voor 50K gaan omdat ik pas op 15K zit met mijn SOTY, maar ik denk niet dat dat haalbaar is voor mij haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Overkill - Chanice - Limbo
    ^^


    i put the fun in funeral

    Ik doe weer mee. Mijn username op NaNoWriMo is xSunhineee, ik heb alleen nog geen idee welke story en wat mijn goal zal zijn.


    16 - 09 - '17

    Ik doe ook mee! (opnieuw n.n) Mijn username is JanaAusten op de nano site. Ik ga voor 50K maar heb nog geen titel voor mijn verhaal.


    comfort in c h a o s

    Ik vind het zo leuk om te zien dat er ieder jaar weer meer mensen meedoen, en dat er toch ook ieder jaar een paar dezelfde mensen tussen zitten. *O* Hoever zijn jullie met plannen voor wat je gaat schrijven?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik vind het zo leuk om te zien dat er ieder jaar weer meer mensen meedoen, en dat er toch ook ieder jaar een paar dezelfde mensen tussen zitten. *O* Hoever zijn jullie met plannen voor wat je gaat schrijven?

    Ik heb het concrete idee, moet enkel nog het verloop van het verhaal wat vastleggen (en een titel bedenken). Jij? :3


    comfort in c h a o s

    Dit is mijn eerste keer in November, dus ik vraag me af of er ook cabins zijn zoals in Juli, of zijn die er niet?


    -

    Square schreef:
    Ik vind het zo leuk om te zien dat er ieder jaar weer meer mensen meedoen, en dat er toch ook ieder jaar een paar dezelfde mensen tussen zitten. *O* Hoever zijn jullie met plannen voor wat je gaat schrijven?

    Sameee en ik heb al een hele verhaallijn uitgestippeld, alleen krijg ik mezelf niet zover om te gaan schrijven ;c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Square schreef:
    Ik vind het zo leuk om te zien dat er ieder jaar weer meer mensen meedoen, en dat er toch ook ieder jaar een paar dezelfde mensen tussen zitten. *O* Hoever zijn jullie met plannen voor wat je gaat schrijven?

    Ik heb een vaag idee van het soort wereld waarin ik het zou willen laten afspelen. Maar ik heb nog geen idee wat ik ga hebben qua hoofdpersonage en dergelijke.


    Ex astris, sciencia

    Square schreef:
    Ik vind het zo leuk om te zien dat er ieder jaar weer meer mensen meedoen, en dat er toch ook ieder jaar een paar dezelfde mensen tussen zitten. *O* Hoever zijn jullie met plannen voor wat je gaat schrijven?


    Ik vind het ook leuk om mensen van de vorige camp weer te zien!=D Mijn plan is dan ook om verder te gaan waar ik met mijn verhaal gebleven ben want sinds vorige camp ben ik niet veel verder gekomen.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga zeker meedoen~
    Toevallig schoot er een klein verhaal dingetje in mijn hoofd vandaag, wat ik misschien ga uitwerken, moet alleen nog kijken hoe ik dat nog wil doen (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik wil wel meedoen, maar ik zit behoorlijk vast met mijn verhaal en degene die het zou lezen en me helpen, doet het niet. :/ Ik heb wel heel erg de neiging om te schrijven de laatste tijd en dit zou de perfecte kans ervoor zijn.


    Your make-up is terrible

    Moet ik jullie dan maar op de lijst zetten?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.