• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Open je ogen
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Please_Charon | Sushita | ?
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    ?

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | ?
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Bates | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25k

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?

    Corday | Peblesse | Enlightened
    30K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?

    alae | Sugarflake | ?
    ?

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    dArtagnan | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    ?

    Soothsayer | Rebirthing | The truth about love
    ?

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?



    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    1234

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 9:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik doe mee!

    Ik ben Rebirthing op NaNoWriMo en ik doe mee met het verhaal: The truth about love.


    Joann is ongeveer een jaar of twee gelukkig getrouwd met haar man. Ze spreekt haar moeder eigenlijk maar weinig. Ze hadden een ruzie en ze hebben nu maar weinig contact. Op een dag verdwijnt van de man van de Joann. Haar moeder wordt verdacht. Joann wordt lastiggevallen met stalk- en dreigmails. Ze voelt zich steeds minder veilig in de buurt waarin ze woont. Ze krijgt het gevoel dat ze gevolgd wordt. De e-mails worden steeds persoonlijker. Ze blijft echter niet stil zitten maar gaat op zoek. Ze krijgt vreemde dromen over haar man waardoor er telkens een puzzelstukje op z'n plek komt. Ze komt uiteindelijk achter de gruwelijke waarheid.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 22:03 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb momenteel niet genoeg tijd om een goede cover te maken, dus heb ik voor nu deze weinig zeggende ^^.


    i put the fun in funeral

    Ik begin toch te twijfelen om een cover te maken, maar ik slaag er niet in de goede plaatjes te vinden en samen te zetten. Is er iemand hier die wel goed is met covers maken en tijd/zin heeft om me te helpen?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Ik begin toch te twijfelen om een cover te maken, maar ik slaag er niet in de goede plaatjes te vinden en samen te zetten. Is er iemand hier die wel goed is met covers maken en tijd/zin heeft om me te helpen?


    Ik maak weleens een cover, maar ik ben ook geen prof.


    16 - 09 - '17

    Langzaam begint bij mij het plot ook steeds duidelijker te worden, maar ik vroeg me af: hoe schrijven jullie dat op? Puntsgewijs, of met data, of gewoon in een alinea waarin je alle gebeurtenissen achter elkaar beschrijft? Of gebruiken jullie van te voren helemaal geen opgeschreven verhaallijn en doen jullie het uit je hoofd/door het plot gaandeweg te bedenken?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik schrijf meestal korte kernwoorden op of lange zinnen van gebeurtenissen die ik in m'n verhaal wil. Voor de rest schrijf ik niet zo veel op, tenzij ik echt een heel idee heb dat ik niet kwijt wil, dan schrijf ik het af en toe wel eens uit in word of zo.


    16 - 09 - '17

    Wiarda schreef:
    Langzaam begint bij mij het plot ook steeds duidelijker te worden, maar ik vroeg me af: hoe schrijven jullie dat op? Puntsgewijs, of met data, of gewoon in een alinea waarin je alle gebeurtenissen achter elkaar beschrijft? Of gebruiken jullie van te voren helemaal geen opgeschreven verhaallijn en doen jullie het uit je hoofd/door het plot gaandeweg te bedenken?


    Ik probeer het steeds puntsgewijs te doen met van die bulletpoints in Word, maar daar zit eigenlijk geen systeem in. Soms is iedere zin één punt en soms heb ik hele blokken zonder enters. (krul) In ieder geval schrijf ik in notities nooit in hele, logisch lopende zinnen. Er staan een hoop losse woorden en ik gebruik veel meer puntkomma's, streepjes en van die > tekens dan legaal zou mogen zijn.
    En tja, ik probeer het dus wel uit te schrijven, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik me er uiteindelijk toch niet echt aan zal houden. Ik ken mezelf. Sowieso is goed sluitend plot bij mij nog steeds best wel ver te zoeken, helaas. Ik denk dat ik daar nog een keer goed naar zal moeten kijken, als ik niet alles uit mijn mouw wil schudden in november.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Langzaam begint bij mij het plot ook steeds duidelijker te worden, maar ik vroeg me af: hoe schrijven jullie dat op? Puntsgewijs, of met data, of gewoon in een alinea waarin je alle gebeurtenissen achter elkaar beschrijft? Of gebruiken jullie van te voren helemaal geen opgeschreven verhaallijn en doen jullie het uit je hoofd/door het plot gaandeweg te bedenken?


    Gewoonlijk hou ik het gewoon bijna volledig in mijn hoofd en komen er soms wel dingen bij, maar verder veranderen alleen de details. Alleen is het verhaal deze keer wat moeilijker te schrijven omdat ik vanuit twee verschillende personages op verschillende plaatsen schrijf, dus schrijf ik het nu wel allemaal puntsgewijs op zodat het ongeveer blijft kloppen


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Wat @Cenation en @Square zeggen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hoe dichterbij we komen, hoe meer ik begin te twijfelen aan mijn verhaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Hoe dichterbij we komen, hoe meer ik begin te twijfelen aan mijn verhaal.


    Waarom?


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Waarom?


    Omdat ik al met een aantal ideeën al jaren rond loop en dit is er ook een van. Alleen nu ik het bijna ga schrijven lijkt het niet leuk genoeg meer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Omdat ik al met een aantal ideeën al jaren rond loop en dit is er ook een van. Alleen nu ik het bijna ga schrijven lijkt het niet leuk genoeg meer.


    Oh, dat heb ik ook weel eens ;s


    16 - 09 - '17

    Wiarda schreef:
    Langzaam begint bij mij het plot ook steeds duidelijker te worden, maar ik vroeg me af: hoe schrijven jullie dat op? Puntsgewijs, of met data, of gewoon in een alinea waarin je alle gebeurtenissen achter elkaar beschrijft? Of gebruiken jullie van te voren helemaal geen opgeschreven verhaallijn en doen jullie het uit je hoofd/door het plot gaandeweg te bedenken?


    Ik heb nu zo'n notitieboekje met totaal blanco pagina's dat ik gewoon continue overal mee naar toe sleep. Als ik iets bedenk voor het plot of een nieuwe scene dan schrijf ik het er onmiddellijk in op en tevens gebruik ik het boekje ook om zinnen op te schrijven die ik bedenk, maar die niet per se ergens in passen op dit moment. Die kan ik dan willekeurig gebruiken in elk verhaal dat ik ooit zou willen schrijven. En ik gebruik het ook voor flarden van mijn gedachten of om hele goede quotes in te noteren, zodat het eigenlijk een boekje wordt met allerlei inspirerende dingen en ik tegelijkertijd iets heb om dingen van me af te schrijven.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    Langzaam begint bij mij het plot ook steeds duidelijker te worden, maar ik vroeg me af: hoe schrijven jullie dat op? Puntsgewijs, of met data, of gewoon in een alinea waarin je alle gebeurtenissen achter elkaar beschrijft? Of gebruiken jullie van te voren helemaal geen opgeschreven verhaallijn en doen jullie het uit je hoofd/door het plot gaandeweg te bedenken?


    Ik ben daar normaal heel slordig in. Meestal werk ik namelijk niets uit en dan zie ik wel hoe het loopt. Je loopt daarmee echter een heel groot risico dat het plot zich onlogisch ontplooit en dat de personages ook niet ontwikkelen. Dus... ik probeer het ^^'. Ik heb er dan alleen heel veel moeite mee om mijn notities gewoon in spreektaal te zetten, alles moet meteen perfect zijn >.<


    i put the fun in funeral