• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Open je ogen
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Please_Charon | Sushita | ?
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    ?

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | ?
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Bates | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25k

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?

    Corday | Peblesse | Enlightened
    30K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?

    alae | Sugarflake | ?
    ?

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    dArtagnan | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    ?

    Soothsayer | Rebirthing | The truth about love
    ?

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?



    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    1234

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 9:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eloquentiae schreef:
    Het klinkt heel erg interessant wat je nu hebt! Hier is de verleiding ook heel groot om gewoon te beginnen, maar nog even volhouden :')

    Heeft iemand zin om een beetje te pb'en over ideeen enzo?


    Bedoel je elkaars ideeën, of...?


    16 - 09 - '17

    Ik doe mee met Porcelain. Het is een fanfiction dus kan ik mooi ver komen, haha (: Ik heb geloof ik wel een account maar weet mijn username niet meer. *schaamt zich*


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Eloquentiae schreef:
    Het klinkt heel erg interessant wat je nu hebt! Hier is de verleiding ook heel groot om gewoon te beginnen, maar nog even volhouden :')

    Heeft iemand zin om een beetje te pb'en over ideeen enzo?


    Dank je wel. Oh ik wel! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh en mijn doel is 25K. (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Oké, ik houd de NaNoWriMo-topics echt al jaren stiekem in de gaten, en ik heb dit jaar de knoop doorgehakt - ik ga meedoen! Mijn username op de site is @falahee, mijn 'novel' heet Trees, en mijn wordgoal is 25k.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Mijne mag officieel veranderd worden in Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen | 25K c:

    En heel stiekem heb ik ook onnodig veel tijd gestoken in een pijnlijk simplistische cover. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Mijne mag officieel veranderd worden in Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen | 25K c:

    En heel stiekem heb ik ook onnodig veel tijd gestoken in een pijnlijk simplistische cover. :')



    Mag ik vragen wat voor verhaal dit wordt, of is dat geheim? :3



    Jullie hebben allemaal zulke mooie covers. :9~
    Ik heb het plot nog steeds niet af, dus ik ga nog niet eens proberen een cover te maken, haha. Ik heb een hele berg losse scènes, maar die moeten wel nog op een zinnige manier aan elkaar geregen worden en daar verzetten ze zich uit alle macht tegen, lijkt het. Ik heb als kopje "PLOOOOOOT (whoooo~)", maar de inhoud past daar nog niet echt bij. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Mag ik vragen wat voor verhaal dit wordt, of is dat geheim? :3



    Jullie hebben allemaal zulke mooie covers. :9~
    Ik heb het plot nog steeds niet af, dus ik ga nog niet eens proberen een cover te maken, haha. Ik heb een hele berg losse scènes, maar die moeten wel nog op een zinnige manier aan elkaar geregen worden en daar verzetten ze zich uit alle macht tegen, lijkt het. Ik heb als kopje "PLOOOOOOT (whoooo~)", maar de inhoud past daar nog niet echt bij. :c


    Ik heb nog niet eens een cover, oepsie.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Wiarda schreef:
    Mijne mag officieel veranderd worden in Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen | 25K c:

    En heel stiekem heb ik ook onnodig veel tijd gestoken in een pijnlijk simplistische cover. :')



    Wauw. Mooie cover! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Goner schreef:
    (...)

    Ik heb nog niet eens een cover, oepsie.


    Ik dus ook niet, dus je bent niet de enige. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Mag ik vragen wat voor verhaal dit wordt, of is dat geheim? :3



    Jullie hebben allemaal zulke mooie covers. :9~
    Ik heb het plot nog steeds niet af, dus ik ga nog niet eens proberen een cover te maken, haha. Ik heb een hele berg losse scènes, maar die moeten wel nog op een zinnige manier aan elkaar geregen worden en daar verzetten ze zich uit alle macht tegen, lijkt het. Ik heb als kopje "PLOOOOOOT (whoooo~)", maar de inhoud past daar nog niet echt bij. :c


    Stiekem heb ik hetzelfde probleem als jij. :') Vandaag is het idee pas in mijn hoofd gekomen nadat ik uren uit het raam had gestaard in een poging om mijn huiswerk voor me uit te schuiven en een concreet plot heb ik nog niet echt. Wel een hoop momentjes die ik erin wil doen en een aantal personages, maar het verhaal eromheen is nog in de bouw. :Y)

    En jij en Scribe: Dankje ^^

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 23:12 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Norton is trouwens Scorch geworden. :Y)
    Mijn cover is al best oud, maar ik ben er nog steeds best wel trots op (niet dat ik het zelf heb gedaan, alle credits naar Nynke/Anomaly), maar ik vind hem gewoon best wel ontzettend mooi :Y)



    Ohja, ik ben al op 22202 woorden van mijn verhaal, maar ik houd mijn woordgoal nog steeds "gewoon" op 50 K, sinds dit mijn eerste keer is. Ik ga wel proberen om 50.000 woorden te schrijven in een maand, maar mijn doel is gewoon mijn verhaal af te schrijven, eindelijk. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Het lijstje is weer geüpdate (:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 16:02 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Misschien begin ik vanavond al wel stiekem met een beginnetje schrijven. Hehe, kan niet wachten.

    Edit: Ook ik heb even snel een cover in elkaar gezet, hij staat onder de spoiler.



    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 17:04 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Goner schreef:
    Misschien begin ik vanavond al wel stiekem met een beginnetje schrijven. Hehe, kan niet wachten.

    Edit: Ook ik heb even snel een cover in elkaar gezet, hij staat onder de spoiler.





    Die is erg mooi! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!